Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:17:22
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 651 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
352
353
[
354
]
355
356
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1313763 gange)
AFC
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #5295:
10 Maj 2009, 18:55 »
Hvad står der?
MR. Baun
Reserveholdsspiller
«
Svar #5296:
10 Maj 2009, 18:59 »
Citat af: AFC 10 Maj 2009, 18:55
Hvad står der?
Hvis der er kampen mellem Arsenal - Chelsea så endte kampen 1 - 4
«
Seneste Redigering: 10 Maj 2009, 19:01 af MR. Baun
»
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #5297:
10 Maj 2009, 19:00 »
Citat af: AFC 10 Maj 2009, 18:55
Hvad står der?
Øhh,
www.bold.dk?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5298:
10 Maj 2009, 19:02 »
Kampen endte 1-4..
Vi sad på 1. halvleg indtil Drogba pludselig væltede og så scorede Alex på et hovedstød.. Derefter var modet lidt ude af drengene, og på trods af et hav af chancer i første halvleg, bl.a. til Walcott der nok burde have scoret 4 gange i kampen, en KÆMPE chance til Diaby og en stor chance til Song, var vi bagud 0-2 i halvlegen da Anelka scorede på et brag der ikke blev dækket ordentlig op.. I anden halvleg lagde vi igen pres på, men som sædvanligt scorede de i stedet på et heldigt selvmål af Toure og bagud 0-3 var der ikke meget at kæmpe for. Bendtner blev sat på til et jubelråb fra tilskuerne, og knoklede røven ud af bukserne kampen igennem, og fik reduceret til 1-3 på et flot hovedstød. Det var dejligt at se ham i omdrejninger og meget paradoksalt at Adebayor derimod fik en blandet modtagelse da han kom på banen.. Han blev faktisk næsten buh'et af. I de sidste minutter kunne Maluda så score til 1-4 på et angreb hvor han var en meter offside.
Men det må vist siges at være kendetegnet af vores sæson. Vi spillede rigtig flot fodbold det meste af kampen, men effektiviteten manglede, og det er for nemt at score mod vores forsvar. I de sidste to kampe (United ude og Stoke hjemme) har vi absolut intet at kæmpe for ud over æren, da 4. pladsen er sikker nu.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
vesperGT
Manager
«
Svar #5299:
10 Maj 2009, 21:19 »
Nå, men man kan da håbe at Nicklas er på tærsklen til et gennembrud i Arsenal trøjen næste sæson!
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #5300:
10 Maj 2009, 22:22 »
Han var i hvert fald bedste spiller i de minutter han var på banen, problemet er at Arsenals største mangel er en skarp angriber der scorer på sine chancer, og det dækker Bendtner ikke rigtigt.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5301:
11 Maj 2009, 11:52 »
Jeg ved godt at jeg efterhånden reklamerer for ArseBlog hver dag, men læs den lige, for han har virkelig fat i den lange ende:
Defensively this team is a shambles. We can see why Kolo Toure lost his place this season, I don't even want to get started on Sylvester who, even at his best, was an average player, Gibbs did well but is just 19 and Sagna is struggling as the one constant in a back four which seems to change every week. Add to that a goalkeeper who would make Massimo Taibi look good and it's always going to be tough.
Of course we need to improve, Arsene. We got found out by United and that point was hammered home yesterday by Chelsea. We need a defence, we need a central midfielder who will allow Cesc to play to his maximum, we need some better players. It's really not very difficult.
I know there's the tendency to overreact after a defeat, any defeat, but this isn't reactionary. This is something I've been saying for a long time, it's stuff other people have been saying for just as long. To lose at home to Chelsea like that was embarrassing. To see Arsene struggling with tactics, playing players out of position, in a formation that was, at one point, dismissed as almost anti-football by him, is sad. It's like he doesn't know the best way to line up, which players to play where. He's trying to make up for the deficiencies in his squad with tactical changes and it's not working.
Under Arsene we were always at our best playing a 4-4-2. If one of your strikers was injured you played one of the others, but as a striker, not a winger. You played your best central midfielders in midfield and if you had to play a central player on the right, as happened every now and again (I remember Gilberto being shifted out there when Edu flourished, even Cesc early in his career), that was countered by having a Ljungberg or a Pires to play on the left.
There's too much confusion about the way we play, where the players should play, we're chopping and changing and it's creating poor performances. Even look at van Persie, asked to play on the left of a 4-5-1 against United, where he's not really very good, then asked today to play as a lone striker, a role to which he really is not suited at all. It's hard to see the logic in some of Arsene's recent decisions.
Det er så rigtigt... Jeg er normalt en passioneret Wenger fan, men jeg begynder efterhånden at tvivle. Vi har længe set ham hente talenterne og der er ingen tvivl om at der er et kæmpe talent i det hold vi har nu, og at vi er nået langt med så unge spillere. Men hvis man vender det om og spørger sig selv hvad der ikke ville ske hvis vi havde en anden top manager som ikke var bange for at købe og som var taktisk klogere? En som holdte sig til en 4-4-2 og som brugte de nødvendige penge på en verdensklasse MCer som vi har skreget efter siden.. well siden Vieira smuttede faktisk, og hentede de forstærkninger til forsvaret som vi mangler? Så ville vi da netop kunne få det optimale ud af dette hold, hvor Wenger kun får 70%. Hans manglende købevilje og hans for store tro på holdet, holder det tilbage sammen med hans begyndende eksperimentering med 4-5-1 formationen. Hvis vi starter et FM spil, vil vi ALLE gå ud og købe en verdensklasse MC'er og en DC'er og sælge folk som Silvestre, Diaby og måske også Ade, Song, Denilson, Gallas, alt efter hvem man kunne hente i stedet. Så hvorfor stille os tilfreds med 4. plads efter 4. plads, og pokalløs sæson efter pokalløs sæson? Burde vi ikke kunne gøre det bedre med vores kæmpe talentmasse og fyldte pengekasse? Jeg vil selvfølgelig stadig støtte Wenger, men der skal godt nok ske noget her i sommerpausen!
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Mathié
Landsholdsspiller
«
Svar #5302:
11 Maj 2009, 12:38 »
Jeg er til tider enig med dig, Hawk. Wenger er en genial taktikker, og vi har altid syntes at det var fedt, at han gik efter talenterne, min vi mangler sgu rutine. Vi skal have en mellemting mellem en DC'er og en MC'er, som kan ligge lige bag Fabregas når det går fremad.
Med hensyn til FM, er jeg helt enig. Jeg sælger altid de spillere du nævner, og henter en stærk DC'er, en stærk og hurtig angriber og nogle forsvarsspillere.
Det er et enormt dilemma, om det er bedst for klubben med en som Arsene, men "problemet" er nok, at klubben har FOR stor tiltro til ham.
Jeg ved det ikke rigtig...
AFC
Manager
«
Svar #5303:
11 Maj 2009, 17:00 »
http://www.onside.dk/node/32817
Pavel Pogrebnyak kunne meget vel være løsningen for Adebayor som kan være på vej væk. Hvad siger I til det?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5304:
13 Maj 2009, 10:04 »
Der er kommet et godt bud på vores nye udebanetrøje:
...
Szczesny
Manager
«
Svar #5305:
13 Maj 2009, 11:50 »
Puha. Nu er der nogen ting at kommentere på. Ja Hawk, du reklamerer meget for arseblog og siger han rammer hovedet på sømmet, men er det ikke fordi han siger det 90% af Arsenalfans har sagt i lang tid?
Jeg husker tydeligt en diskussion hvor verdenskrig ville have vi skulle spille 4-2-3-1 (eller noget deromkring), hvor g00n og jeg argumenterede for 4-4-2 og så et indkøb af den MC. Derudover er det tydeligt at der har manglet en DC, noget der også har været snakket om hele sæsonen.
Synes også at vi har set problemet i at have lejet Traore ud, her sidst på sæsonen, når Clichy har været skadet, så er Gibbs bare ikke rutineret nok til de store og afgørende kampe. Silvestre har aldrig været et godt indkøb (jo som 4.mand, men han er jo brugt for meget) og det er ALTID pinligt at tabe 4-1 i egen hule.
Jeg synes Wenger viste at han er klar til at handle med købet af Arshavin, men nu bliver han nødt til at hente to mere i den genre, for at kæmpe med næste sæson. Det håber og tror jeg på at han har indset!
For lige at komme tilbage til 4-4-2, så er det jo SÅ vigtigt, især for sådan et ungt hold, at have et system som ligger på rygraden, og som man kan falde tilbage i, når tingene i lige kører. Så bliver vi heller ikke fanget og ser så dumme ud, som vi har gjort til tider i denne sæson.
Mht Pogrebnyak så tror jeg simpelthen ikke på det og den der udebanetrøje er da simpelthen for grim
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5306:
14 Maj 2009, 11:37 »
Ja, bevares, selvfølgelig siger han da det som alle os andre gør. Det er skam heller ikke noget nyt fra hans side, men derimod noget som er endnu mere aktuelt nu end nogensinde. Jeg tror ikke at det ville have gjort den store forskel om Traore havde været der i stedet for Gibbs. Jo, han er da mere rutineret, men er forskellen så stor?
Men der er et par dejlige interviews med vores "nye" CEO Gazidis, som er ganske fornuftig læsning, hvor han siger nogle betryggende ting..:
“The idea that Arsène Wenger is some stubborn guy who is not open to having his ideas challenged and there is nobody there who can say ‘listen we need someone with experience in the middle of the park or at the back’ just isn’t true.
“He is asking questions of himself all the time and talking to people all the time. He does not believe he has all the answers and I see that as one of his strengths.
Det har vel været en af de største potentielle problemer med Wenger. Vi har jo aldrig vist hvorvidt han i det hele taget ville ud og have de forstærkninger, eller om han tror så meget på holdet at han ikke lytter til hvad omverdenen siger - han ser trods alt spillerne næsten hver dag til træning. Men det er jo positivt at han lytter til hvad andre siger..
“I am not happy where we ended up but I am pleased we are disappointed by it,” he said. “There are other clubs who would feel this is a good position. Or we could say in December if someone had said we’d have been in this position then we would have bitten their hands off.
“So why aren’t we feeling great about it? The answer is because we have higher expectations. “Does it need to be supplemented? Quite possibly but it is a very, very promising situation for the next four or five years.
Igen, dejligt at høre.. Der er ingen i og omkring Arsenal der kan stille sig tilfredse med en 4. plads. Det er skuffende for fansene, for klubben og for spillerne. Det er klart at det er et udemærket resultat med henblik på hvor vi lå omkring julen, og taget CL-semien i betragtning er det jo også ganske godt. Men vi bliver desværre owned af Chelsea, Man Utd og Liverpool, og det må ikke kunne ske. Så jo, ambitionerne er højere i klubben, og på trods af den store fremtid i holdet, så er det tid til at skille fårene fra bukkene og få supplementeret truppen med det nødvendige. Jeg ville ikke være skuffet hvis følgende skete:
SALG:
Diaby: Han har virkelig skuffet i denne sæson og er simpelthen gået baglæns i sin udvikling. En midterklub i PL ville være mere passende til ham.
Adebayor: Lad os da få smidt den dovne fyr ud af klubben. Jo, vel dukker han op på de rigtige tidspunkter, og scorer en masse mål, men Bendtner begynder efterhånden at vise sit potentiale, og derudover har vi jo stadig Eduardo, Vela, Arshavin og Walcott der kan spille striker ved siden af Van P.
Silvestre: Vi får (nok) Senderos tilbage, så hvorfor dog beholde Silvestre? Han har vist at han ikke er nær god nok til truppen, og på trods af sin rutine, har vi ikke brug for ham. Afsted!
KØB:
MC: Ja, alle ved vel at vi skal have en MC'er ved siden af Fab. Song har vist sig at være ganske god efterhånden og Denilson kan supplere Fab hvis han bliver skadet. Men vi skal have en fast rutineret fanden-i-voldsk MC'er ved siden af Fab, som kan knokle rundt og samle de løse bolde op.
DC: Toure og Gallas er ganske gode, men de har altså ikke nær det fornødne niveau. Vi mangler en DC'er til at komme ind på pladsen ved siden af Toure/Gallas. Hvem der kommer på bænken ved jeg ikke, men vi har brug for mere klasse i det centerforsvar.
Ellers ser det da bestemt lovende ud:
Almunia
/Fabianski
Sagna
/Eboue/Toure
Toure
/Gallas/Senderos,
NY DC'er
/Senderos/Djourou,
Clichy
/Traore/Gibbs
Walcott
/Arshavin/Nasri,
Fabregas
/Denilson/Nasri,
NY MC'er
/Song/Denilson,
Nasri
/Arshavin/Walcott/Rosicky
Van Persie
/Bendtner/Eduardo,
Arshavin
/Vela/Walcott
God dybde, god startopstilling.. Det burde vi kunne konkurrere om titlen med
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #5307:
14 Maj 2009, 11:52 »
Jeg er faktisk ekstremt spændt på hvilket Arsenal hold vi får at se næste sæson. Får Wenger held til at hente nogle rutinerede spillere på de positioner I snakker om herinde, så kan jeg sagtens se jer kæmpe med næste sæson. Og det er jo sådan med unge hold, at kører det hele først, så kan de være svære at stoppe. Denne sæson har naturligvis været skuffende, men sidste sæson var jo rigtig god, og I var med længe. Så med et par gode indkøb, som Wenger vel har bevist han er villig til med indkøbet af Arshavin, tror jeg I kan være med næste sæson.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #5308:
15 Maj 2009, 22:21 »
Opmuntrende ord fra Wenger på dagens Q & A med aktieholderne:
“There is money available to buy,” he said. "We spoke about that today.
“Where do I buy or who, that is difficult to speak about because if you come out with that you pay double price. We are rich, but we are not rich enough to do that. However, we will buy.”
Jeg drømmer stille og roligt om Matthew Upson, Xabi Alonso og Roque Santa Cruz, krydret med salg af Diaby og Adebayor.
Men mon ikke det ender med et køb af 1-2 af følgende: Mamadou Sakho, Blaise Matuidi og Edin Dzeko.
Jeg så faktisk gerne at vi vendte vores transferøjne mod Everton. De har faktisk en række af spillere som jeg mener vi kunne bruge både nu, og i fremtiden:
- Phil Jagielka
- Joleon Lescott
- Dan Gosling
- Jack Rodwell
- James Vaughan
I øvrigt er Tore Andre Flo på vej på banen for Scunthorpe i League 1 playoff semifinalen mod MK Dons. Jep, de har klasse TV i England.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5309:
16 Maj 2009, 12:15 »
Jeg kunne tilgengæld godt tænke mig en Stephen Ireland
Nå, men til dagens kamp.. Vi mødes United på udebane, og har overhovedet intet at kæmpe for, ud over æren. Jeg tror at de fleste Arsenal fans har det som mig - jeg er lidt ligeglad med dagens kamp, og forventer egentlig det værste. Så længe vi ikke får et kæmpe nederlag, er jeg tilfreds. Sæsosnen skal overstås, holdet skal forstærkes og vi skal forberede til næste sæson.
Men dagens opstilling.. Vi har Arshavin tilbage efter at han har været lidt småsyg, og dermed kan det selvfølgelig forventes at han spiller. Vi mangler stadig Gallas, Clichy, Eduardo, Rosicky og så Almunia der har ankelproblemer. På den positive side, så er Rosicky tilbage i fuld træning for første gang i knap halvandet år nu, og vi kan glæde os til at se ham i næste sæson. Der er i mine øjne ingen tvivl om at vi stiller i en 4-5-1 formation igen, men hvem der bliver den lonely striker ved jeg ikke.. Jeg håber stærkt på Bendtner, men desværre kan det jo ske at Ade starter. Van Persie tror jeg bliver holdt på bænken i første omgang. Det giver følgende opstilling:
Fabianski
Sagna Touré Djourou Gibbs
Walcott Fabregas Song Nasri
Arshavin
Bendtner
Lad os håbe at vi redder lidt af æren i dag, selvom det bliver rigtig svært mod et utroligt engageret Man Utd hold.
Sider:
1
...
352
353
[
354
]
355
356
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »