home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 349 350 [351] 352 353 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313798 gange)
Chris
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5250: 06 Maj 2009, 15:07 »

Jeg må erklære mig helt enig. Vi har hele sæsonen igennem skreget på en ny DC'er og en MC'er, men de indkøb sker bare ikke. Det er rigtig surt, for som I er enige om, så var det jo tydeligt i går at se at vi blot mangler et par forstærkninger for at kunne bide skeer med de allerbedste hold i verden. Problemet er jo bare at fordi at vi netop klarer det så godt med det utroligt unge hold, så bliver Wenger ved med at tro på dem, og dermed køber han ikke nogle supplementer. Købet af Arshavin var et godt køb, men jeg tror også at det kom lidt pga. pres fra bestyrelsen og fansene. Jeg tror desværre ikke på at han får købt de folk der skal til.

Og ja, igen var Ade ufatteligt ringe i går, og det er så også surt at Wenger bliver ved med at sværge til ham. Smid dog manden på bænken og sælg ham til næste sæson og køb en bedre angriber i stedet.

Jeg så også kampen i går, og derfor forstår jeg ikke hvordan du kan skrive " så var det jo tydeligt i går at se at vi blot mangler et par forstærkninger for at kunne bide skeer med de allerbedste hold i verden. "
Det kan godt være et par forstærkninger ville være godt, og at det kunne hjælpe holdet, men Arsenal var jo ikke en gang i nærheden af at bide skeer med United i går.

Flot af Bendtner at rende rundt med bukserne nede i sin brandert. Får det konsekvenser?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5251: 06 Maj 2009, 15:10 »

Vi har set i ligaen hvor stor en forskel Arshavin har gjort for holdet. Når vi har vores normale forsvar tilbage, og så et par erfarne kvalitetsspillere som supplement, så er jeg ikke i tvivl om at vi ville kunne spille på samme niveau som i går. Ja, I var klart bedre over de to kampe, men vi har trods alt både slået jer og Chelsea i ligaen, og spillet lige op med Liverpool to gange, så langt fra jer er vi ikke.

Det er svært at sige hvorvidt byturen får konsekvenser... Det er dog sansynligt at der kunne komme en bøde ud af det, men alt sådan noget håndterer klubben altid internt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Qdahl
Ynglingespiller

« Svar #5252: 06 Maj 2009, 15:12 »

Så også lige billedet af Bendtner.
Måske ikke lige den bedste måde at gøre sig bemærket på..

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5253: 06 Maj 2009, 15:30 »

ManUtd83
Manager

« Svar #5254: 06 Maj 2009, 15:38 »

Hvor er det dog dumt af Nicklas Bendtner at gøre sig bemærket på den måde så kort tid efter nederlaget.

I øvrigt ser den her ikke skidegodt ud nu: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=99999

Pepe
Gæst

« Svar #5255: 06 Maj 2009, 15:41 »

ManUtd83: Helt enig.

Jeg studsede også lige over den der nyhed. Sindssygt uproffesionelt at sige sådan noget. Specielt når man har tabt 1-0 i første kamp.

ManUtd83
Manager

« Svar #5256: 06 Maj 2009, 15:47 »

KF
Landsholdsspiller

« Svar #5257: 06 Maj 2009, 15:55 »

Hvor er det dog dumt af Nicklas Bendtner at gøre sig bemærket på den måde så kort tid efter nederlaget.

I øvrigt ser den her ikke skidegodt ud nu: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=99999

Oeh... Det er da vaesentligt bedre efter kampen end foer kampen, som andre stjerner har en tendens til.

Alle mennesker paa denne jord har da lavet "en Bendtner", hvis de ellers har givet sig selv lov til at leve... Det ser jeg ingen grund til, at Bendtner ikke skulle have lov til. Slet ikke, naar han goer det paa et tidspunkt, hvor der gaar 3-4-5 dage inden Arsenal spiller igen.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

alek9000
Manager

« Svar #5258: 06 Maj 2009, 17:13 »

ManUtd83: Helt enig.

Jeg studsede også lige over den der nyhed. Sindssygt uproffesionelt at sige sådan noget. Specielt når man har tabt 1-0 i første kamp.
Meget uenig.. Mon ikke det havde lydt dummere, hvis han havde sagt, at han ikke forventede, de gik videre?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5259: 06 Maj 2009, 19:27 »

Jeg tror også jeg ville have taget på druk efter kampen i går hvis jeg var Arsenal-spiller...

Lad os da håbe at det blive DENNE sommer vi køber en erfaren defensiv midtbanespiller og evt. central forsvarsspiller.

Jeg har vist sagt det før, men jeg så herregerne Matthew Upson tilbage i Arsenal.

AFC
Manager

« Svar #5260: 06 Maj 2009, 19:42 »

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5261: 06 Maj 2009, 23:17 »

Der kan man tale om at dedikere sit liv til en klub

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ManUtd83
Manager

« Svar #5262: 06 Maj 2009, 23:23 »

Meget uenig.. Mon ikke det havde lydt dummere, hvis han havde sagt, at han ikke forventede, de gik videre?

Man skal altid, ALTID sige noget i retning af "Vi ved det bliver en svær kamp, men tror på at vi har en chance for at gå videre". Det virker vanvittigt uproffesionelt det der.

Mht. den kenyanske fan er det da trist, men det er også ren dumhed.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5263: 06 Maj 2009, 23:26 »

Man skal altid, ALTID sige noget i retning af "Vi ved det bliver en svær kamp, men tror på at vi har en chance for at gå videre". Det virker vanvittigt uproffesionelt det der.

Mht. den kenyanske fan er det da trist, men det er også ren dumhed.

Ja Bendtner har vist slået sit navn fast med at tro utrolig meget på sig selv - på grænsen til det idiotiske engang imellem. At der kommer sådan en udtalelse fra ham, kan vel ikke overraske nogen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #5264: 06 Maj 2009, 23:36 »

Jamen for helvede. At han udtaler sådan inden kampen, er jo HAMRENDE professionelt. Det gør at det er ham der bliver nævnt i medierne og det er jo fantastisk PR. Det han lavede efter kampen var ikke så god PR, men nu ved diverse chicks da at han er en almindelig gut, der også går i armani-underwear Tunge

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 349 350 [351] 352 353 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010