home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 348 349 [350] 351 352 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313813 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5235: 05 Maj 2009, 21:55 »

Almunia overtog naturligvis nummer 1, da Lehmann blev solgt.

Metsu1
Manager

« Svar #5236: 05 Maj 2009, 22:00 »

Så må du smutte over i din egen tråd hvis du vil høre på folk der priser United. Herinde bitcher vi selvfølgelig, og som sagt, hvis du ikke kan klare at vi bitcher eller whiner, så lad være med at læs tråden. Det er det klubtrådene handler om - eller du skal måske læse retningslinjerne igen?

Fair nok  Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #5237: 05 Maj 2009, 22:36 »

Synes nærmest Bendtner var Arsenals Man of the Match. Det har så nok noget at gøre med at han spillede egen chance på et tidspunkt hvor kampen var afgjort. Han lavede meget, meget få opspilsfejl.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5238: 05 Maj 2009, 22:37 »

Ikke så meget tvivl om at Nasri var Arsenals MOM herfra, han forsøgte noget hver gang. Bendtner gjorde det fint da han kom ind.

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

« Svar #5239: 05 Maj 2009, 23:09 »

Det er da utroligt, at I skal komme med sådanne undskyldninger, når der er tydelig klasseforskel på de 2 hold? Dommeren havde ikke den bedste dag, nej, men det var da ikke til Uniteds fordel?

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

Chris
Gæst

« Svar #5240: 06 Maj 2009, 02:04 »

Jeg er nødt til at sige, at jeg ikke levner Arsenal mange chancer. Arsenals dårlige sæson bliver udstillet i aften, og United kører dem over med 2 måske 3-0.

Hate to say I told you so.
En skam dommeren skulle sætte sit præg på kampen på en negativ facon, men det er jo også en del af fodbold. Der var Claus Bo godt nok en del bedre i den første kamp. Op med humøret Arsenal-drenge, jeres hold mødte jo de forsvarende mestre fra England, Europa og Verden, og så er det meget at forlange, at et hold som kun lige kvalificerer sig til næste års turnering, skal slå dem ud af denne.

Cesc
Gæst

« Svar #5241: 06 Maj 2009, 06:45 »

Helt fortjent sejr til United. Vi skal have hentet forstærkninger a la Arshavin til sommer, og så skille os af med Adebayor! Han topper vist nok lønningslisten sammen med Gallas, men på trods af det, spiller han ikke videre godt. Milan kan vi sikkert også hente et par millioner ud af, så jeg synes bare han skal skrottes. En David Villa - en rigtig goalgetter - skal hentes ind i stedet.

Men altså, dommeren var ikke god, og vi var ikke gode. Manchester United er bare verdens bedste fodboldhold, og det beviser de igen, igen. Arsenal har langt op til United, og Wenger skal snart til at finde pengene frem og hente stjerner.

Min ønskeliste:
Mexés
Lescott
Xabi Alonso
David Villa

Danielsen
Manager

« Svar #5242: 06 Maj 2009, 07:47 »

Min ønskeliste:
Mexés
Lescott
Xabi Alonso
David Villa

Tror ikke På Mexés..
Lescott kan godt lade sig gøre.
Xabi Alonso Tror jeg Absolut heller ikke på.
David Villa er der kun minimal chance på, efter min mening.

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #5243: 06 Maj 2009, 09:43 »

Lige en generel kommentar fra en United fan..

Intet ondt om semi'en igår og sidste uge, men kunne godt tænke mig at høre, hvilken holdning I Arsenal fans har til indkøbspolitikken i klubben?

Jeg synes det er pisse-flot, at Arsene W. og Co kan komme i en semifinale med det hold, når man tænker på at Arshavin er det dyreste indkøb i Arsenes regeringstid (120 mio.?) Men samtidig, så var det svært ikke at være enig i Preben Elkjær og Brian Laudrup's udtalelse om, at de altså mangler det sidste for at komme på niveau med de andre storhold i Europa.

Jeg ved godt, at I har haft mange skader, og at det spiller en stor rolle, men hvor fedt det er at se på ARsenal på de dage det kører for de unge, så er det ligeledes et problem, når en spiller som Gibbs laver lort i den...

Personligt kan jeg godt lide rivaliseringen med Arsenal, og jeg savner bare, at det er dem som slås med United og Chelsea om mesterskabet...(og så gør det ikke noget, at Liverpool kommer lidt længere ned igen )

Metsu1
Manager

« Svar #5244: 06 Maj 2009, 11:03 »

Lige en generel kommentar fra en United fan..

Intet ondt om semi'en igår og sidste uge, men kunne godt tænke mig at høre, hvilken holdning I Arsenal fans har til indkøbspolitikken i klubben?

Jeg synes det er pisse-flot, at Arsene W. og Co kan komme i en semifinale med det hold, når man tænker på at Arshavin er det dyreste indkøb i Arsenes regeringstid (120 mio.?) Men samtidig, så var det svært ikke at være enig i Preben Elkjær og Brian Laudrup's udtalelse om, at de altså mangler det sidste for at komme på niveau med de andre storhold i Europa.

Jeg ved godt, at I har haft mange skader, og at det spiller en stor rolle, men hvor fedt det er at se på ARsenal på de dage det kører for de unge, så er det ligeledes et problem, når en spiller som Gibbs laver lort i den...

Personligt kan jeg godt lide rivaliseringen med Arsenal, og jeg savner bare, at det er dem som slås med United og Chelsea om mesterskabet...(og så gør det ikke noget, at Liverpool kommer lidt længere ned igen )

Jeg ved godt, jeg skulle holde mig væk fra tråden, men jeg er helt enig i denne kommentar.

Jeg vil også ti gange hellere have rivaliseringen med Arsenal istedet for Liverpool og Chelsea  Peace

Mht. indkøb tror jeg faktisk ikke, der skal mere end en enkelt til i hver kæde før, Arsenal igen bliver skræmmende.

Her er mit bud på tre fantastiske indkøb til jeres unge mandskab:

Forsvar: Jeres backs er stærke, men der mangler en mere stabil gut til centerforsvaret, måske en Christian Chivu, selvom han bliver svær at få fingrene i.
Midtbane: En erfaren herre og oprydder til at supplere Fabregas, måske en Marcos Senna
Angreb: David Villa, som Cesc siger, så ville han passe perfekt til klubben

Jeg vil heller ikke sige noget ondt om holdet, jeg har skanm ondt af Gibbs osv., men samtidig har jeg også ondt af Fletcher  Peace

AFC
Manager

« Svar #5245: 06 Maj 2009, 11:58 »

Fortjent sejr til Man U. De spiller bare flottere fodbold end vi gør og vi er generelt bare dårlige til at komme til chancer og få dem udnyttet. Jeg synes Ferdinand og Vidic er nogle hårde hunde og Adebayor var mildest talt ikke en bønne værd igår, og jeg håber virkelig vi snart får en anden angriber ind. Van Persie gjorde det fint sammen med Bendtner og resten af holdet, men Almunia så lidt sløj ud på C. Ronaldo første mål.

Cadeau til Man U for deres flotte spil og ham Ronaldo er tilbage. Desværre. Skuffet
Nu håber jeg bare Chelsea går videre i aften og får deres revanche mod Man U!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5246: 06 Maj 2009, 12:23 »

Svaret på snakken omkring indkøb kan ses her:

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/eng_prem/7956396.stm

"Liverpool's net spending over five years on players is £82.5m and United's has been £85.5m. Meanwhile, Chelsea spent £154.8m net on players during that time and Arsenal just £3.4m."

Over 5 år har de andre top 4 klubber brugt mellem 800 og 1500 mio, mens Arsenal har brugt 30. Set i lyset af det er det utroligt at Arsenal overhovedet kan konkurrere med de andre klubber, og viser i mine øjne bare hvor fantastisk dygtig Wenger er til at signe de rigtige spillere.

Jeg tror grunden til at man er så tilbageholdende skal findes i Emirates Stadium, der er vist en del lån der, som skal betales af, og Arsenal har jo altid drevet en fornuftig forretning, så man undgår vel at tage nogen Risici.

Med det sagt, så er det et absolut krav at der skal signes nye spillere næste sæson hvis vi skal kunne vinde trofæer, men mere om det i et senere indlæg.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #5247: 06 Maj 2009, 12:45 »

It's all, part of the plan.

alek9000
Manager

« Svar #5248: 06 Maj 2009, 12:55 »

Fortjent sejr til Man U. De spiller bare flottere fodbold end vi gør og vi er generelt bare dårlige til at komme til chancer og få dem udnyttet. Jeg synes Ferdinand og Vidic er nogle hårde hunde og Adebayor var mildest talt ikke en bønne værd igår, og jeg håber virkelig vi snart får en anden angriber ind. Van Persie gjorde det fint sammen med Bendtner og resten af holdet, men Almunia så lidt sløj ud på C. Ronaldo første mål.

Cadeau til Man U for deres flotte spil og ham Ronaldo er tilbage. Desværre. Skuffet
Nu håber jeg bare Chelsea går videre i aften og får deres revanche mod Man U!
Meget enig.. Man kan have bolden mest og cirkulere rundt om målet, men United har en blå mur nede bagved, der er ufatteligt svær at nedbryde.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5249: 06 Maj 2009, 14:22 »

Jeg ved godt, jeg skulle holde mig væk fra tråden, men jeg er helt enig i denne kommentar.

Jeg vil også ti gange hellere have rivaliseringen med Arsenal istedet for Liverpool og Chelsea  Peace

Mht. indkøb tror jeg faktisk ikke, der skal mere end en enkelt til i hver kæde før, Arsenal igen bliver skræmmende.

Her er mit bud på tre fantastiske indkøb til jeres unge mandskab:

Forsvar: Jeres backs er stærke, men der mangler en mere stabil gut til centerforsvaret, måske en Christian Chivu, selvom han bliver svær at få fingrene i.
Midtbane: En erfaren herre og oprydder til at supplere Fabregas, måske en Marcos Senna
Angreb: David Villa, som Cesc siger, så ville han passe perfekt til klubben

Jeg vil heller ikke sige noget ondt om holdet, jeg har skanm ondt af Gibbs osv., men samtidig har jeg også ondt af Fletcher  Peace

Jeg må erklære mig helt enig. Vi har hele sæsonen igennem skreget på en ny DC'er og en MC'er, men de indkøb sker bare ikke. Det er rigtig surt, for som I er enige om, så var det jo tydeligt i går at se at vi blot mangler et par forstærkninger for at kunne bide skeer med de allerbedste hold i verden. Problemet er jo bare at fordi at vi netop klarer det så godt med det utroligt unge hold, så bliver Wenger ved med at tro på dem, og dermed køber han ikke nogle supplementer. Købet af Arshavin var et godt køb, men jeg tror også at det kom lidt pga. pres fra bestyrelsen og fansene. Jeg tror desværre ikke på at han får købt de folk der skal til.

Og ja, igen var Ade ufatteligt ringe i går, og det er så også surt at Wenger bliver ved med at sværge til ham. Smid dog manden på bænken og sælg ham til næste sæson og køb en bedre angriber i stedet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 348 349 [350] 351 352 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010