home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 338 339 [340] 341 342 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313978 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5085: 18 Apr 2009, 18:15 »

Så gælder FA Cup semifinalen mod Chelsea, bliver meget spændende at se hvordan vores fine form virker imod et skræmmende Chelsea-mandskab!

Har ingen anelse om kampens resultat men man kan kun håbe på et super et af slagsen.

COME ON GUNNERS!!!

Arsenal Football Club

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #5086: 18 Apr 2009, 18:18 »

hvornår bliver den kamp spillet

FMFreaks inside you.

Chakana
Manager

« Svar #5087: 18 Apr 2009, 18:20 »

For fanden hvor jeg elsker Kieran Gibbs!

MachoGuy: Den kamp bliver spillet kl. 18.15

Arsenal Football Club

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #5088: 18 Apr 2009, 18:22 »

bliver den vist på dansk tv

FMFreaks inside you.

motZ
Gæst

« Svar #5089: 18 Apr 2009, 18:33 »

Den sendes på Kanal 5 lige nu.

motZ
Gæst

« Svar #5090: 18 Apr 2009, 18:34 »

THEO WALCOTT! Elsker den dreng!
På vej til finalen!

Chakana
Manager

« Svar #5091: 18 Apr 2009, 18:42 »

Ja, hvor er han dog fantastisk!!! Vi spiller sgu godt!

Arsenal Football Club

-LFC-
Manager

« Svar #5092: 18 Apr 2009, 20:10 »

Jeg har lige et spørgsmål til jer Arsenal-fans, som jeg går ud fra i kan be- eller afkræfte. Peace Jeg mener nemlig at have hørt, at Cesc Fabrégas er halv-franskmand, nogen der ved om det er sandt. Peace

motZ
Gæst

« Svar #5093: 18 Apr 2009, 20:12 »

http://da.wikipedia.org/wiki/Cesc_Fabregas

Ifølge Wiki'en tyder det ihf. ikke på det. Wink

Chakana
Manager

« Svar #5094: 18 Apr 2009, 20:14 »

Jeg tror ikke det er sandt. For hvis det var, tror jeg at jeg ville vide det - men er ikke 100% sikker. Smiley

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5095: 19 Apr 2009, 20:08 »

Det er ikke sandt, nej..

Jeg var desværre ikke i stand til at se kampen i går, men jeg læste et kort referat af det inde på ArseBlog.. det lyder til at Wenger ikke valgte en ret god opstilling og Fabianski havde en dårlig kamp som kostede os finalen? Jeg skal lige ind og se højdepunkter inde på den daglige motion tror jeg.. Men dejligt at komme hjem i dag og lige nå at få straffesparkskonkur rencen fra Everton - Man Urin med Opstemt Dejligt! Så ved vi i hvert fald også hvem vi skal heppe på i finalen!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #5096: 20 Apr 2009, 16:23 »

http://www.arsenal.com/news/news-archive/van-persie-and-adebayor-to-miss-anfield-trip

Lader til at Bendtner kommer til at få en starter mod Loserfools. Det ville da være dobbellækkert hvis han kunne nette nogle gange mod dem Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5097: 20 Apr 2009, 16:27 »

Ja det er lidt surt at vi har mistet Van P lidt, men Adebayor gør mig bestemt ikke noget. På trods af at han har nettet i de sidste 3 af 4 kampe, så har hans arbejdsindsats stadig kun været acceptabel i en enkelt af dem, og han har været usynlig i resten af kampen. Vi så det begge gange mod Villareal og vi så det mod Wigan og Chelsea for den sags skyld også. Manden er måske høj og laver nogle geniale ting engang imelem, men resten af noget lort og han bør stadig skibes afsted snarest muligt.

Når det er sagt, så er det selvfølgelig logisk at Bendtner starter inde, og jeg kan kun forestille mig at vi så stiller i en 4-5-1 formation, nu hvor Eduardo stadig ikke er helt tilbage i topform.

Bacary bliver måske klar, mens Clichy er ude resten af sæsonen ligesom Gallas, og Djourou mangler også. Man kunne måske spekulere i at sætte en Sagna ind på midten eller venstre i stedet for Gibbs hvis han er frisk, men jeg tror dog at han bliver bænket. En sandsynlig startopstilling:

Fabianski
Eboué Touré Silvestre Gibbs
Walcott Fabregas Song Nasri
Arshavin
Bendtner

Det kan vi sagtens slå Liverpool med Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #5098: 20 Apr 2009, 16:41 »

Fabianski
Eboué Touré Silvestre Gibbs
Walcott Fabregas Song Nasri
Arshavin
Bendtner

Det kan vi sagtens slå Liverpool med Tunge

Tjaa eller i hvert fald tage point Smiley Holdet er svagest på backerne, men Liverpools fløje er jo ikke gode, så det går lidt lige op. I mine øjne er Arsenals chance det hurtige kontraspil med spillere som Walcott, Nasri og Arshavin i centrum. Anfield-effekten vil nok gøre det svært, men Arsenal er i god form synes jeg (ser man bort fra semi-finalen i går).

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5099: 20 Apr 2009, 21:51 »

Tror ikke vi kommer til at se Sagna i centerforsvaret eller på venstrebacken. Manden er højre back og har bortset fra et par venskabskampe aldrig spillet andet. Hvis der skulle roteres på backpladserne, tror jeg det er mere sandsynligt at se Eboué blive smidt over på venstrefløjen, omend jeg ikke håber det, da Gibbs så vidt jeg forstår har gjort det ganske fint. (Har desværre kun set få minutter af de sidste kampe.)

Tror Bendtner får det svært mod det stærke forsvar hos Liverpool, men til gengæld får man ikke større mulighed for at vende sæsonen end den her. 2 kasser fra ham og mange af hans afbrændere sæsonen igennem vil være glemte. Det ville desuden vende stemningen i klubben igen efter nederlaget i weekenden. Har dog svært ved at se det ske, og mon ikke det ender med en komfortabel sejr til det for tiden velspillende Liverpool hold, der desuden i modsætning til Arsenal stadig har rigtigt meget at spille for i ligaen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 338 339 [340] 341 342 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010