home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313974 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5070: 12 Apr 2009, 23:04 »

Glæder mig meget til at se kampen på onsdag. Specielt uden Senna og måske uden Mati og Cani, vil Villarreal være markant svækket og kan gøre det hele bedre for os. Men efter en 4-1 sejr mod Wigan og spillere der er i godt spillehumør, så kan det ikke gå galt. Oven i købet er vi på hjemmebane... sååå det kan kun blive en super aften! Smiley

Ja jeg regner også stærkt med at vi går videre. På hjemmebane plejer vi at være flyvende, og i CL vil publikum hjælpe os frem til endnu en sejr. Med risiko for at jinxe det: Det kan simpelthen ikke gå galt..! Jeg vil selvfølgelig glæde mig meget til kampen, men det bliver næsten endnu mere spændende at høre om vi skal møde United eller Porto i semifinalen. Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #5071: 12 Apr 2009, 23:09 »

Anti-jinxer lige lidt. Smiley

Vi skal ikke tage noget for givet, alt kan ske i fodbold, vi må ikke undervurdere spanierne, Pires er stadig farlig, osv.

Go you Gunners!

Chakana
Manager

« Svar #5072: 12 Apr 2009, 23:16 »

Håber at portugiserne kan levere en præstation som på Old Trafford. At det så er på hjemmebane gør chancerne endnu større og en 0-0'er eller 1-1'er er nok til at gå videre. Det kan kun blive spændende på onsdag!

Arsenal Football Club

-LFC-
Manager

« Svar #5073: 12 Apr 2009, 23:22 »

Ja, sejren kan man vel godt sige "næsten" er jeres. Senna er stortset hele Villarreals hold og en ekstremt vigtig spiller på et meget ustabilt Villarreal-hold. Peace

arsenalistic
Manager

« Svar #5074: 13 Apr 2009, 13:29 »

Drengene skal stadig passe på ikke at undervurdere et Villarreal-hold, der vil give ALT for at slå os. Vi har så mange gange den her sæson bevist, at vi kan gøre det svært for os selv mod hold, alle har afskrevet. Jeg er langt fra sikker på noget.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5075: 13 Apr 2009, 13:36 »

Jeg tror så også at det ville have været noget andet, hvis vi f.eks. havde først 1-3 som Chelsea gør. Når den står 1-1 er de udemærket godt klar over at intet er afgjort og jeg er sikker på at de vil knokle røven ud af bukserne - også for publikums skyld.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5076: 13 Apr 2009, 16:52 »

Synes folk her er meget meget optimistiske, man skal lige huske på at Villareal stadig har en rigtig stærk offensiv, mens vi har en 19-årig back, og silvestre i centerforsvaret. Især Gibbs vil blive udfordret konstant, og så vidt jeg ved er han ikke voldsomt stærk defensivt. Derudover mangler vi Arshavin, hvilket heller ikke skal undervurderes.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5077: 14 Apr 2009, 15:37 »

Ikke overraskende er Djourou nu også meldt ude af opgøret mod Villareal. På den positive side ser det ud til at skaden er kortvarig. Det betyder at vi er uden Gallas, Clichy, Almunia og Djourou i forsvaret. Men igen kan vi finde noget positivt frem og se at det, ud over disse, kun er Rosicky der er skadet. Både Diaby og Eduardo skulle være klar til midtugen. Vi kan altså stille et utroligt godt hold mod Villareal, og mit gæt er at vi igen går over til en 4-4-2 formation som ser således ud:

Fabianski
Sagna Touré Silvestre Gibbs
Walcott Denilson Fabregas Nasri
Adebayor Van Persie

Det er dog muligt at vi smider Eboué ind på højre back og Sagna ind på venstre. Vi kunne også prøve Song i DC'en og så Silvestre på venstre. Denne opstilling virker dog mere sansynlig. Det burde kunne føre til sejr, selvom vi selvfølgelig ikke skal undervurdere spanierne.

Szczesny
Manager

« Svar #5078: 14 Apr 2009, 16:11 »

Hmm.. Jeg synes godt nok at folk er for optimistiske! Synes ofte vi spiller 0-0 hjemme i CL, hvilket er nok imorgen, men det er jo blot en misset markering og så er den gal. Jeg har valgt at tage den negative hat på og har oddset på Villarreal-sejr imorgen. Jeg synes at vi virker for overmodige. De mangler spillere, vi mangler spillere. Det bliver nok lige så lige, som i Spanien, hvor Villarreal dog var det bedste hold. Jeg håber selvfølgelig at Arsenal vinder, men jeg tvivler.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5079: 14 Apr 2009, 17:42 »

Jeg synes så tilgengæld at du er for pessimistisk Wink

Vi spiller hjemme på The Grove. Vi spiller fabelagtigt når vi spiller hjemme, hvis man ser bort fra et generelt ringe efterår. Ud over dette har vi fået både Fabregas og Adebayor tilbage i storform og med Walcott og Nasri på kanterne er vores angreb frygtindgydende. Ja, vores forsvar ser ikke for godt ud lige pt., men efter at Djourou blev skadet imod Wigan, holdte det stand i over en hel halvleg - uden at Wigan kom til nævneværdige chancer i anden halvleg vel at mærke. Når Villareal så har deres klart stærkeste spiller, Senna, skadet, og med et udebanemål i baghånden, så kan jeg virkelig ikke andet end at være optimistisk.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5080: 15 Apr 2009, 20:16 »

Startopstillingen er som følger:

Fabianski
Eboue, Toure, Silvestre, Gibbs
Walcott, Song, Fabregas, Nasri
Van Persie, Adebayor.

Noget tyder på at Sagna er skadet - ellers et stærkt hold Smiley

AFC
Manager

« Svar #5081: 15 Apr 2009, 20:37 »

Vi har godt nok mange skader nu - desværre endnu en gang, men jeg er overbevist om at vi kan gå videre. Som sagt. Vi har et stærkt hold, på trods af skader på forskellige positioner og glæder mig til at se Gibbs i aktion sådan rigtig. Jeg tror han får travlt i aften, og det er en passende måde at se hvordan han er som spiller.

Jeg gætter på en 2-0 sejr til os af Adebayor x 2.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5082: 15 Apr 2009, 20:43 »

Træls med alle de skader!
Men tror på en sikker 2-0 hvor Robin scorer i første halvleg, og Bendtner kommer ind og knalder en pind ind til sidst.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5083: 15 Apr 2009, 21:35 »

Det må siges at være en godkendt første halvleg. Vi har logisk nok ikke kunne holde Villareal helt fra chancer, men vi har set farlige ud utroligt mange gange, og kunne sagtens have scoret et par kasser mere. Fabregas er igen blevet spilstyrende på en almindelig MC'er plads, og så kan man kun tage hatten af for Eboue, der er en hel anden spiller på højre back end på højre midt! Den eneste spiller der sådan rigtig er faldet igennem i første halvleg, er en uskarp Adebayor der ikke timer sine løb rigtige og misforstår medspillerne. Han virker slet ikke til at være on the same page som resten af holdet. Gibbs har også været lidt usikker, men det er jo hvad man kan forvente af en så ung knægt i en CL kvartfinale. Hvis vi fortsætter sådan i anden halvleg, bør vi bestemt kunne gå videre!

Go go Gunners!

Szczesny
Manager

« Svar #5084: 16 Apr 2009, 20:56 »

Hvor er jeg glad for at min pessimisme blev gjort til skamme - vi rullede jo Villarreal inden de blev seriøst farlige Smiley

Hvor er det i øvrigt høj høj klasse af Walcott, det mål han laver. Tydeligt at se at han har trænet sammen med Vela!

Det bliver satme en sjov periode nu. Chelsea lørdag, Liverpool tirsdag og Man utd tre gange inden for kort tid - Cm on you Arsenal!!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010