home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314429 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4740: 05 Feb 2009, 15:26 »

http://www.sportenkort.dk/nyhed/88707/nyhedsmail/

Rend mig i røven, Aston Villa. Hvad fanden rager det jer?

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #4741: 05 Feb 2009, 15:30 »

Det er da klart at de gerne vil have en forklaring.
Transfervinduet er der for at man kan købe spillere når det er åbent, og hvis så en klub får lov at hente en spiller efter det er lukket, forventer de andre klubber selvfølgelig en forklaring.

ManUtd83
Manager

« Svar #4742: 05 Feb 2009, 15:31 »

Det rager dem, at Aston Villa ligger i hård kamp med Arsenal om den meget lukrative, Champions League-givende fjerdeplads, og hvis Arsenal har erhvervet sig en klassespiller til netop denne kamp med ufine midler er det ikke særligt fair.

Cesc
Gæst

« Svar #4743: 05 Feb 2009, 15:40 »

Men det er da sjovt, det netop er Aston Villa der bringer sagen op? Det bekymrer dem, men ikke nogen andre - for det ville være en skandale for FA, hvis denne handel ikke blev en realitet. Jeg tror ikke de ønsker at hive en så stor sag op, og Mascherano skiftede også til Liverpool lang tid efter lukningen af et transfervindue. FA gjorde intet ved det, så hvorfor skulle de gøre det nu?

Jeg ser Arshavin som Arsenalspiller - og udfaldet ved dette møde, vil blive positivt for Arsenal. De kan ikke grave dybere i sagen end der hidtil er gjort - og han spiller i Arsenal. De mange millioner er allerede tumlet ind på Zenits konto, så det bliver ikke ændret på nogen måde overhovedet.

Men fint at Aston Villa vil gøre sig selv til grin - og deres spil virker lidt svingende for tiden. Nu skal vi bare slå til og ødelægge deres drømme om Champions League. Sut mig Villa.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4744: 05 Feb 2009, 15:41 »

Som sagt i mit tidligere indlæg, tyder alt på at den eneste grund til at handlen blev godkendt så sent, var at snevejret forhindrede adskillige medarbejdere hos FA i at møde på arbejde, og der derfor naturligvis ikke var tid til at godkende alle handlerne med det samme.

Jeg kan ikke se, hvordan noget skulle blive ændret.

Cesc
Gæst

« Svar #4745: 05 Feb 2009, 15:49 »

Kulørte fakta om Andrei Arshavin
Arsenals nye guldklump Andrei Arshavin mener kvinder bør forbydes at køre bil. Og rygning bør de holde sig væk fra.

Andrei Arshavin har stærke holdninger med i bagagen til London. Udover sin kæreste Julia og børnene Artyom og Yana har han flere holdninger, der måske lige kræver en tilpasning til almindelig god tone.

- Hvis jeg havde magt til at lave et forbud mod kvindelige billister og trække alle deres kørekort tilbage, så ville jeg ikke betænke mig ved at gøre det med det samme, siger Andrei Arshavin i sin bog - med den forunderlige titel "555 Questions And Answers On Women, Money, Politics, Football":

- I min optik er kvinder og mænd to absolut forskellige væsener, uddyber han.

I december er Arshavin desuden citeteret for at udtale, at han overhovedet ikke kan holde kvinder, der lyver og ryger cigaretter ud.

Det er den engelske avis The Sun, der bringer de kulørte fakta til torvs.

Andre fakta Andrei Arshavin-fakta, som The Sun venligt har samlet fra spillerens bog og diverse udtalelser er:

- Arshavin blev på vej til træning engang ramt af en bil, som slyngede ham '10 meter op i luften'. (Æhhh... 10 meter?! Og han overlevede?=

- Arshavin er afhængig af computerspillet Football Manager, hvor han altid spiller med lavere engelske divisions hold  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

- Arshavin er bange for mørke

- Arshavin er også bange for vand. Ikke for dybden eller for at drukne, men på grund af "dyrene der gemmer sig i det"

- Arshavin har en partner, der hedder Julia. De er ikke gift, men han kalder hende for 'kone'.

- Arshavin kører ikke Range Rover Sport, men i stedet Mercedes GL Class.

- Arshavin har engang sunget i et børne-tv program.

sindsygt
Gæst

« Svar #4746: 05 Feb 2009, 16:37 »

LoL, nogle crazy fakta Cesc Peace
« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 18:58 af sindsygt » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #4747: 05 Feb 2009, 18:50 »

Men det er da sjovt, det netop er Aston Villa der bringer sagen op? Det bekymrer dem, men ikke nogen andre - for det ville være en skandale for FA, hvis denne handel ikke blev en realitet. Jeg tror ikke de ønsker at hive en så stor sag op, og Mascherano skiftede også til Liverpool lang tid efter lukningen af et transfervindue. FA gjorde intet ved det, så hvorfor skulle de gøre det nu

Nej, det er ganske logisk, at det netop er Aston Villa, der bringer sagen op. Deres værste hurdle i kampen om en Champions League-billet offentliggør købet af en stjernespiller efter transfervinduets lukketid. Det får naturligvis Villa til at rynke på næsen, og det virker da også besynderligt, om end Arsenal, som g00n påpeger, formodentlig har fået dispensation pga. snevejret. Men Aston Villa skal ikke være bekymrede, de skal nok komme i top-4.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4748: 05 Feb 2009, 19:37 »

I øvrigt var der helt som forventet intet galt med skiftet:

"Everything that was said about that in the press was perhaps wild speculation," Duffen told Sky Sports News.

"The Premier League are very satisfied with how the paper work was processed and that is the end of that matter."

Duffen went on to add that the subject of the transfer window was not formally discussed, although some parties did air their views.

"There was some casual conversation around the buffet table but no it wasn't on the agenda," he added.

"Some people have made their feelings known, we need to address that in the future but it wasn't on the agenda today."

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4749: 06 Feb 2009, 10:09 »

Sjovt at alle klubberne i Premier League ikke havde nogen indvendinger på mødet, mens Steve Coppell fra Reading i Championship stadig mener det er noget værre noget. Han må have nogen issues.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4750: 06 Feb 2009, 10:17 »

Undskyld mig, men for dælen hvor var det da også noget ævl at forlænge det transfervindue pga. snevejr... Det er da rene amatørtilstande, at man ikke kan klare det over det der bliver kaldt EDB i dag Smiley Havde man skåret i gennem og sagt "Ærgelig, ærgelig!", var der ikke opstået de her spekulationer. Der er vel regler for at de skal følges?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4751: 06 Feb 2009, 10:22 »

Som sagt tidligere menes der at snevejret forhindrede de fleste medarbejdere hos FA i at komme på arbejde den dag, og den ene person der var på arbejde kunne naturligvis ikke nå at klare det hele selv. Jeg vil umiddelbart tro at det er svært rent logistisk og koordineringsmæssig t at klare disse ting hjemmefra.

Desuden var det også svært for nogle af spillerne impliceret at nå frem til de påkrævede destinationer for evt. at skrive under på papirer når al trafik nærmest er gået i stå.

Efter min mening var det helt sikkert den rigtige beslutning at forlænge det. Og ja, det skal jeg jo sige, men det havde jeg også sagt (believe it or not), hvis ikke Arsenal havde være impliceret i en sen transfer.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #4752: 06 Feb 2009, 10:25 »

Undskyld mig, men for dælen hvor var det da også noget ævl at forlænge det transfervindue pga. snevejr... Det er da rene amatørtilstande, at man ikke kan klare det over det der bliver kaldt EDB i dag Smiley Havde man skåret i gennem og sagt "Ærgelig, ærgelig!", var der ikke opstået de her spekulationer. Der er vel regler for at de skal følges?

Lægetjeck og underskrifter er nu engang ikke så nemme at ordne elektronisk  Wink

Jeg er sådan set enig, da vinduet allerede var udvidet én gang, men snevejret vanskeliggjorde nogle af formaliteterne, så det er vel fair nok, at man lige giver klubberne chancen for at få dem bragt iorden, så længe de ikke får lov til at blive ved med at forhandle og byde på spillere.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4753: 06 Feb 2009, 10:35 »

Nej, men over nettet kan ting som accept af handler nu godt klares imo. Mails tæller i dag også juridisk, så en accept fra begge klubber og spiller i en mail med kopi af kontrakten, kunne jo sagtens lade sig gøre Smiley Så kunne man acceptere at formalia og lægetjek først blev udført dagen efter måske...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4754: 06 Feb 2009, 10:42 »

...og det er jo netop det man har gjort.

Alle papirer mht. indgåelse af handlen mellem de 2 klubber skulle være ordnet og sendt til FA inden deadline, for at man kunne få udskudt godkendelsen af transferen.

Sider: 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010