Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 18:13:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 15:36:37
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
I går
kl. 20:20:55
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
1 Bruger, 662 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
307
308
[
309
]
310
311
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1314553 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #4620:
08 Jan 2009, 12:54 »
Citat af: verdenskrig 08 Jan 2009, 12:49
Nej jeg mener 100 % sikkert at man skal hente en erstatning for i og med at reserven er reserve viser det at han ikke har det samme niveau som stjernen der blev solgt... Ergo mener jeg altid man skal hente en ny stjerne udefra når man sælger en, da dem man har i truppen i forvejen ikke har samme stjerne status, og det er det som Arsenal mangler... Stjerner.. Det er ikke nok at spillerne blot er gode, for stjernerne giver en helt anden frygt hos modstanderne... Arsenal var frygtet den gang i havde spillere som seaman, Henry, Vieira, Bergkamp, Pires osv... Det er de ikke i dag.. Jeres navne skræmmer ikke modstanderne, og frygt har meget at sige for et fodboldhold!
I så fald kan jeg ikke andet end at erklære mig uenig. Adebayor var en ung angriber som ikke fik meget spilletid da Henry var her (men hvem ville også det med Henry i front?). Efter Henrys afsked blomstrede talentet op, og han scorede 30 mål sidste sæson. Jeg tøver ikke med at kalde ham erstatningen for Henry.
Citat af: verdenskrig 08 Jan 2009, 12:50
Ja har aldrig sagt at Nasri ikke er god, men jeg mindes ikke at han har været højre kant.. Desuden høre jeg ofte at i mangler en højrekant når walcott er væk... Så på den baggrund kan jeg ik bruge den statistik til meget, udover at det bare viser at Nasri er god
Nasri har spillet højrekant en del gange, mest når Walcott er væk. Som du måske har lagt mærke til, efterspørger mange af os en rigtig, gedigen venstrekant, så Nasri i stedet kan spille i højre side eller AMC, som er hans foretrukne position.
Statistikken kan i hvert fald til en vis grad bestyrke at salget af Hleb absolut ikke var skidt.
verdenskrig
Manager
«
Svar #4621:
08 Jan 2009, 12:57 »
Ja men det jeg siger er ikke at Adebayour ikke har vist at han er god... Jeg siger bare at jeg savner at Arsenal straks henter en erstatning der har samme niveau og status som ham de solgte...
Det sidste beklager jeg, for det har jeg komplet misforstået så, men det ændre jo stadig ikke ved problematikken
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4622:
08 Jan 2009, 13:06 »
Jeg forstår ikke hvor man partout skal hente en med samme status, når man havde en Adebayor i truppen som gik ud og leverede varen med det samme - samt at man købte Eduardo oveni det.
Jeg forstår heller ikke hvilken problematik du hentyder til i sidste linie? At vi solgte Hleb?
Den eneste problematik består i, at vi ikke har hentet en fornuftig erstatning for Flamini, og den skyldes ikke at vi har solgt stjernerne mens de har være på toppen, men at vi... ikke har hentet en fornuftig erstatning for Flamini, som ikke ville forlænge kontrakten.
Det er til gengæld også en problematik af dimensioner, hvilket vores nuværende situation tydeligt bekræfter.
verdenskrig
Manager
«
Svar #4623:
08 Jan 2009, 13:12 »
Citat af: g00n 08 Jan 2009, 13:06
Jeg forstår ikke hvor man partout skal hente en med samme status, når man havde en Adebayor i truppen som gik ud og leverede varen med det samme - samt at man købte Eduardo oveni det.
Jeg forstår heller ikke hvilken problematik du hentyder til i sidste linie? At vi solgte Hleb?
Den eneste problematik består i, at vi ikke har hentet en fornuftig erstatning for Flamini, og den skyldes ikke at vi har solgt stjernerne mens de har være på toppen, men at vi... ikke har hentet en fornuftig erstatning for Flamini, som ikke ville forlænge kontrakten.
Det er til gengæld også en problematik af dimensioner, hvilket vores nuværende situation tydeligt bekræfter.
Fordi hvis man ikke gør det havner man i den samme situation som i er i nu... Selvom man er en storklub har man begrænset med stjernespillere, og det gør at frygte og respekten for jer er forsvundet, i forhold til hvad den var engang... Den eneste spiller jeg for alvor frygter og har respekt for hos jer er Fabregas!
Hvis man konsekvent henter en stjerne når man sælger en, vil man altid bevare næsten samme styrke på holdet, igennem alle år... Det er bla derfor United aldrig har en mellemsæson!... Eller det mindes jeg ik hvornår er sket!
Problematikken at i nu mangler en kant
?.. Sjovt at jeres ledelse ikke kan se det samme, for ellers var i nok også efter lennon, medmindre at Nasri SKAL spille højre kant, hvor jeg slet ikke mener han har samme klasse, da han er mister lidt af evnen til at trække ind i banen, og være farlig med hans højrefod.. (Og du skal ikke komme og sige at han er venstrebenet nu
)
Men IGEN enig i det sidste!..
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4624:
08 Jan 2009, 13:18 »
Well, vores angreb har sbsolut ikke manglet noget, på trods af at vi solgte Henry. På det plan kan jeg ikke rigtig følge dig i at man absolut skal hente et stort navn, når man allerede har folk der leverer varen.
Jeg ved ikke hvordan du kan udlede af at vi ikke er ude efter Lennon, så kan ledelsen ikke se at vi mangler en kant. I mine øjne er Walcott og Nasri også nok at have til at dække højrekanten, og det er derfor venstrekanten vi mangler en spiller til, da vi reelt kun har Nasri til den plads lige nu - Rosicky er sandsynligvis ude de næste 4 år med en brækket tånegl.
Flere af de spillere vi er sat i forbindelse med, kan da også spille i venstresiden (Arshavin, Arteta, Kranjcar), selvom jeg dog kunne håbe på en mere wing-agtig type.
Alt dette ændrer dog ikke på, at vores største problemer er den defensive midtbane og derefter midterforsvaret, og derfor bør disse positioner prioriteres højest i transfervinduet. Hvilket de desværre ikke ser ud til at blive.
United-styrer
Gæst
«
Svar #4625:
08 Jan 2009, 13:24 »
Men du må da erkende, g00n, at Wenger gambler, og i denne omgang har han tabt stort?
Det er en stor satsning at sælge sine stjernespillere og gang på gang sætte sin lid til, at rampelyset vil få talenterne til at klække ud, så de kan tage over. Det gik godt med Henry og Vieira. Wenger var dygtig og heldig, han solgte på det rette tidspunkt, og de arvtagere, han havde udplukket, løftede det tunge åg.
Men denne gang gik den ikke. Flamini blev afskibet (mod Wengers vilje, ganske vist), og at Wenger ikke har købt en afløser - og i øvrigt ikke, ret mig skulle jeg tage fejl, virker synderlig desperat for at gøre det, må vidne om en tro på, at Ramsey, Diaby eller Denilson var rede til at træde ud af skyggen og blomstre. Det var de ikke, og Arsenal betaler prisen for Wengers gambling.
«
Seneste Redigering: 08 Jan 2009, 13:27 af United-styrer
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #4626:
08 Jan 2009, 13:26 »
Citat af: United-styrer 08 Jan 2009, 13:24
Men du må da erkende, g00n, at Wenger gambler, og i denne omgang har han tabt stort?
Det er en stor satsning at sælge sine stjernespillere og gang på gang sætte sin lid til, at rampelyset vil få talenterne til at klække ud, så de kan tage over. Det gik godt med Henry og Vieira. Wenger var dygtig og heldig, han solgte på det rette tidspunkt, og de arvtagere, han havde udplukket, løftede det tunge åg.
Men denne gang gik den ikke. Flamini blev afskibet (mod Wengers vilje, ganske vist), og at Wenger ikke har købt en afløser og i øvrigt ikke, ret mig skulle jeg tage fejl, virker synderlig desperat for at gøre det, må vidne om en tro på, at Ramsey, Diaby eller Denilson var rede til at træde ud af skyggen og blomstre. Det var de ikke, og Arsenal betaler prisen for Wengers gambling.
Lige præcis... Når man aldrig henter stjerne ind for dem man sælger, så går den nogle gange, og andre gang slet ikke, og så falder hele sæsonen fra hinanden
...
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4627:
08 Jan 2009, 13:27 »
Det erkender jeg gerne.
Heldigvis har det indtil videre dog kun floppet i stor grad på den defensive midtbane, hvor Flaminis ufrivillige afgang desværre ikke har fået spillere som Song, Denilson og Diaby til at blomstre op, som man kunne have håbet.
Jeg tror dog (vælger at tro) at Wenger er klar over problemet, og det er vist mere eller mindre offentligt at vi sendte bud afsted på Xabi Alonso i sommers, og at vi stadig er interesserede i at få brormand Toure til klubben. Håbet lever stadig.
alek9000
Manager
«
Svar #4628:
08 Jan 2009, 13:28 »
Citat af: United-styrer 08 Jan 2009, 13:24
Men denne gang gik den ikke. Flamini blev afskibet (mod Wengers vilje, ganske vist), og at Wenger ikke har købt en afløser og i øvrigt ikke, ret mig skulle jeg tage fejl, virker synderlig desperat for at gøre det, må vidne om en tro på, at Ramsey, Diaby eller Denilson var rede til at træde ud af skyggen og blomstre. Det var de ikke, og Arsenal betaler prisen for Wengers gambling.
Det var lidt som om Arsenal mistede deres rygrad, da de solgte 'de tre store'. Først startede det jo med Sol Campbell (var ved at være for gammel), men var mange år den store stabile forsvarer nede bagi. Hvis jeg husker rigtigt, var det Cygan der erstattede ham. Og Cygan var ikke rigtig god nok, for at sige det mildt.
De to andre røg så denne sommer. Henry og Vieira. De var de to sidste i den rygrad, og vi har ikke rigtig fundet den rigtige arvtager.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4629:
08 Jan 2009, 13:29 »
Jeg vil dog stadig til enhver tid hævde at salgene af Henry og Vieira var fremragende, og på de helt rigtige tidspunkter.
United-styrer
Gæst
«
Svar #4630:
08 Jan 2009, 13:33 »
Citat af: g00n 08 Jan 2009, 13:29
Jeg vil dog stadig til enhver tid hævde at salgene af Henry og Vieira var fremragende, og på de helt rigtige tidspunkter.
Det er jeg helt enig i; deres dramatiske nedtur efter skiftet står som et ulykkeligt symbol på dette. Ikke desto mindre spillede Wenger også dengang højt spil ved at stole blindt på sine talenter. Han kunne have risikeret, at de var faldet igennem ligesom Flaminis arvtagere er gjort det. Jeg går ikke ud fra, at Denilson og co. i Wengers optik har væsentlig mindre talent end eksempelvis Adebayor. I så fald havde han vel købt en afløser. Wenger har været dygtig - og heldig. Denne gang slap heldet op.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4631:
08 Jan 2009, 13:39 »
Igen er jeg enig.
Det er jo også klart at hans næse for talent og potentiale ikke kan være lige god hver gang. Til gengæld har glæderne været langt flere end skuffelserne i den tid han har været i klubben, og jeg er absolut ikke en del af den (voksende) masse, der efterhånden kræver Wengers afgang.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4632:
08 Jan 2009, 14:06 »
Nyt emne!
Underligt rygte fra goal.com (Daily Telegraph):
Jose Mourinho has identified his latest midfield recruit; Arsenal youngster Abou Diaby.
The Inter coach is keen on strengthening this January and, according to the Daily Telegraph, Diaby is on top of his hit list.
Reports suggest the 'Special One' has already told the Nerazzurri top brass that he wants the Gunners' man at all costs and that he will stop at nothing to get him.
The 22-year-old signed for Arsenal from Auxere in 2006 and his contract doesn't expire until 2010. However, his exit could be pushed by the Nerazzurri, who are willing to offer the north London club plenty of cash for the player.
Hvis "stop at nothing to get him" og "plenty of cash" har noget på sig, så kunne vi da godt skille os af med ham - selvfølgelig forudsat at vi henter en ordentligt defensiv midt.
Szczesny
Manager
«
Svar #4633:
08 Jan 2009, 14:31 »
Interessant diskussion i har haft jer, mens vi andre sov
Må dog sige at jeg ikke vil kalde Arsene Wenger decideret heldig med at talenterne (Ade, Gilberto og Flamini for den sags skyld) steppede op efter stjerner var sendt afsted. Han havde jo selv hentet Adebayor og ser ham hver dag til træning, så vil ikke sige at det var et held at han slog til - han var jo ikke købt til for evigt at sidde og trække træsplinter ud af røven. Han hentede jo også Henry, der blev stor uden at være en stjerne! Både Gilberto og Flamini var der da Vieira drog afsted. En brasiliansk landsholdsspiller og et talent i svøb. Så havde Gilberto en sæson, hvorefter Flamini fik sæsonen efter - var Wenger heldig dér??? Han havde sågar også købt Lassana Diarra (nu Real Madrid!!!) til den defensive midtbane, men Flamini gjorde det så godt at det var "umuligt" at ændre holdet. Det største problem, jeg ser, og det eneste jeg kan give jer ret i, er at der ikke blev hentet en substitut for Flamini. Diarra skulle være overtalt til at blive et halvt år mere, så var alt i skønneste orden. Desuden var Wenger ude og byde efter en central midtbanespiller i sommers, hvilket indikerer at han vidste at der var brug for forstærkning (at det så ikke lykkedes er en anden sag)
Så vil ikke mene at Wenger har været heldig, når talenterne er slået til sæsonen efter en stjerne er draget afsted. Man bli'r jo ikke en klassemanager på lykke og held
Mht. Goons seneste indlæg, så skib glædeligt Diaby afsted for vognlæs penge, og så hent Flaminis erstatning. Bitte
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #4634:
08 Jan 2009, 19:13 »
http://www.bold.dk/nyt/Nye-skadesproblemer-paa-Emirates
Flere skader til jer. Gallas og Silvestre ude i 3 uger.
19-18!
Sider:
1
...
307
308
[
309
]
310
311
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »