home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 306 307 [308] 309 310 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314575 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4605: 07 Jan 2009, 16:01 »

Jeg har i øvrigt stemt på Arshavin i afstemningen. Det ville være mere end typisk at smide en masse penge efter en spiller på en position som kun burde være 3. prioritet.

Szczesny
Manager

« Svar #4606: 07 Jan 2009, 16:02 »

Sælg Eboue og køb Yaya - så er min dag reddet. Tvivler dog på at det bliver i dette transfer-vindue at det bliver til noget. Ihvertfald mht Toure 2.

Kan Wenger få lidt rufler for Eboue så slå til med det samme. Det er lang tid siden at Eboue har haft noget at gøre på Arsenal-holdet og selv dengang var han marginalspiller.

Toure er diskuteret så mange gange og han er jo den defensive kraft der har været eftersøgt siden i sommers. IMØ at least Smiley

Edit: Jeg har stemt på andre. Arshavin er umiddelbart den eneste, jeg kan se skulle joine os nu, men jeg håber det ved Gud ikke. Så bare Wenger kommer med en opfindelse as usual - en der virker fra start vel at mærke!
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 16:04 af StormQ » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

alek9000
Manager

« Svar #4607: 07 Jan 2009, 16:05 »

Jeg har i øvrigt stemt på Arshavin i afstemningen. Det ville være mere end typisk at smide en masse penge efter en spiller på en position som kun burde være 3. prioritet.
Jeg har også kun stemt på Arshavin.

Men jeg er dog usikker på prisen. Han var helt klart dyr lige efter sommerferien, pga. sin EM slutrunde. Men han har jo udtalt at han vil løsrives og alt muligt fra sin kontrakt. Men samtidig bliver hans pris skudt lidt op fordi det jo er vintervinduet. Spillerne er nok betydelig dyrere i dette vindue, da mange klubber jo søger erstatning for en skade eller bare for en spiller, der ikke har spillet godt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4608: 08 Jan 2009, 10:27 »

Sky Sports Transfer Centre Clock Watch:

7.47 Barcelona are claimed to be planning a £45million double summer swoop for Arsenal duo Robin van Persie and Cesc Fabregas, if the Daily Star can be believed.

Hahahahahahaha!

alek9000
Manager

« Svar #4609: 08 Jan 2009, 10:29 »

Sky Sports Transfer Centre Clock Watch:

7.47 Barcelona are claimed to be planning a £45million double summer swoop for Arsenal duo Robin van Persie and Cesc Fabregas, if the Daily Star can be believed.

Hahahahahahaha!
370 mio er ikke engang nok for Fabregas alene.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #4610: 08 Jan 2009, 11:19 »

Det ved jeg nu ikke om det er...Arsenal er desværre efterhånden blevet mere og mere en sælgende klub, som mister deres profiler når de bliver "dyre" nok..

Synes 370 mio. for Fabregas ville være rimeligt...til gengæld mener jeg, at van Persie bør koste omtrent 250 mio....

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4611: 08 Jan 2009, 11:45 »

Hvornår har vi solgt vores stjerner når de blev "dyre nok"?

Vieira og Henry blev solgt fordi Wengers grundige statistikker og analyser indikerede at de havde toppet og var på vej ned - hvilket jo viste sig at være korrekt. Flamini ville ikke forlænge, Gilberto blev ikke brugt, Hleb kunne ikke lide at være der og ville væk igen.

Der er intet der indikerer at vi bevidst sælger vores stjerner på toppen.

verdenskrig
Manager

« Svar #4612: 08 Jan 2009, 12:12 »

Hvad viste sig at være rigtigt...

Er det kun mig der har set at Henry faktisk leverer fremragende i Barca for tiden, og at Vieira ganske vidst ikke er verdensklasse mere, men stadig en klassespiller uden lige?!...

Man kan altid tale udenom, men fakta er at alle disse spillere minus Gilberto, ville forstærke Arsenal markant lige nu, og problemet er jo netop at i sælger, uden at købe noget fornuftigt ind igen...

Hvem fik i for flamini?
Hvem fik i for Vieira?
Hvem fik i for hleb?
Hvem fik i for Henry? Eudardo?.. Ja han er god men ikke i nærheden af Henry!
Hvem fik i for Gilberto?

Kan godt være jeg glemmer nogle navne, men ellers syntes jeg det er tynd tynd transferpolitik!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4613: 08 Jan 2009, 12:19 »

Vieira har været en skygge af sig selv siden han skiftede. Det samme var Henry i sidste sæson, og at han spiller godt lige nu, får mig ikke til at ændre på at det var et godt salg til pengene.

Afløseren for Henry var Adebayor, som indtil videre har scoret 43 mål i 95 kampe for Arsenal.

Afløseren for Hleb er Nasri, som allerede har scoret 5 mål for Arsenal (Hleb scorede 11 på 3 sæsoner).

Afløseren for Vieira var vel Gilberto og senere hen Flamini, da han slog igennem.

At vi ikke har fået nogen passende afløsere for Gilberto og Flamini står naturligvis ikke til diskussion, og det er jo verdenskendt at det er vores problem lige nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #4614: 08 Jan 2009, 12:23 »

Nej jeg det er Adebayour ikke for, Adebayour var der allerede, og når man sælger en stjerne som Henry, bør man i følge mig købe en ny, så man stadig har to stjerner... Van Persie kan måske udvikle sig sådan, men det er han endnu ikke!

Var Hleb ikke højre kant, men kan godt være jeg husker forkert...

Det samme gælder for gilberto og Flamini.. Når man sælger en som vieira burde man ifølge mig hente en ny, og når i så laver samme nummer med Flamini, syntes jeg filmen knækker Peace?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4615: 08 Jan 2009, 12:29 »

Aha. Dvs. man kan ikke erstatte en spille man sælger, ved at give flere kampe til en marginalspiller man allerede har i truppen?

Adebayor spillede kun 13 kampe i sæsonen op til Henrys salg - 29 sæsonen efter. Derudover blev Eduardo købt som extra gardering.

Hleb var højre kant/AMC. Nasri spiller venstre kant, højre kant og AMC.

Diskussionen om den centrale midtbane er irrelevant, for der er alle jo enige om at der ikke er købt tilstrækkelige erstatninger.

Diskussionen om Flamini kan vi også tage 100 gange, for som sagt mange gange før var det jo absolut ikke meningen at han skulle smutte, men han var marginalspiller sæsonen forinden, og da han så fik erobret en stamplads, havde han 1 år tilbage af kontrakten og ville ikke forlænge.

Derudover er jeg ret sikker på at Diaby fra starten var tænkt som en fremtidig afløser for Vieira.

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #4616: 08 Jan 2009, 12:29 »

For at støtte g00n en sjælden gang..

Adebayor slog først igennem, da Henry forlod klubben. At Wenger solgte Henry, gjorde Adebayor og Cesc til klasse spillere. Nu følger jeg selv samtlige kampe som Barca fan, så hvis du med "det seneste" mener de sidste 3 kampe, så ja, så har Henry spillet godt, men ser vi på den resterende halvanden sæson, så nej.. Bare i denne har han været så uskarp foran kassen og haft problemer med at komme forbi modstanderne.. Har han toppet? Ja... Solgte Arsenal på det rigtige tidspunkt? Ja

Nasri har så meget mere potientale end Hleb, hvilket man ikke kan være i tvivl om. Hleb havde gode perioder i Arsenal, men Nasri bliver i mine øjne og dobbelt så god.. Viera? Det må da være en joke, at han stadig er så god? Men ja, de mangler en midtbanespiller, men nu er det ikke fordi at ungdomsafdelingen bugner af unge talenter, som er blevet hentet til fra nær og fjern..

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4617: 08 Jan 2009, 12:32 »

I øvrigt:

Hleb spillede 3 sæsoner i Arsenal med 11 mål og 14 assists som resultat.

Nasri har spillet ½ sæson i Arsenal med 5 mål og 4 assists indtil videre.

Bare lige lidt bonusinfo.

verdenskrig
Manager

« Svar #4618: 08 Jan 2009, 12:49 »

Aha. Dvs. man kan ikke erstatte en spille man sælger, ved at give flere kampe til en marginalspiller man allerede har i truppen?

Adebayor spillede kun 13 kampe i sæsonen op til Henrys salg - 29 sæsonen efter. Derudover blev Eduardo købt som extra gardering.

Hleb var højre kant/AMC. Nasri spiller venstre kant, højre kant og AMC.

Diskussionen om den centrale midtbane er irrelevant, for der er alle jo enige om at der ikke er købt tilstrækkelige erstatninger.

Diskussionen om Flamini kan vi også tage 100 gange, for som sagt mange gange før var det jo absolut ikke meningen at han skulle smutte, men han var marginalspiller sæsonen forinden, og da han så fik erobret en stamplads, havde han 1 år tilbage af kontrakten og ville ikke forlænge.

Derudover er jeg ret sikker på at Diaby fra starten var tænkt som en fremtidig afløser for Vieira.

Nej jeg mener 100 % sikkert at man skal hente en erstatning for i og med at reserven er reserve viser det at han ikke har det samme niveau som stjernen der blev solgt... Ergo mener jeg altid man skal hente en ny stjerne udefra når man sælger en, da dem man har i truppen i forvejen ikke har samme stjerne status, og det er det som Arsenal mangler... Stjerner.. Det er ikke nok at spillerne blot er gode, for stjernerne giver en helt anden frygt hos modstanderne... Arsenal var frygtet den gang i havde spillere som seaman, Henry, Vieira, Bergkamp, Pires osv... Det er de ikke i dag.. Jeres navne skræmmer ikke modstanderne, og frygt har meget at sige for et fodboldhold!

Det andet erklærer jeg mig enig i!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #4619: 08 Jan 2009, 12:50 »

I øvrigt:

Hleb spillede 3 sæsoner i Arsenal med 11 mål og 14 assists som resultat.

Nasri har spillet ½ sæson i Arsenal med 5 mål og 4 assists indtil videre.

Bare lige lidt bonusinfo.

Ja har aldrig sagt at Nasri ikke er god, men jeg mindes ikke at han har været højre kant.. Desuden høre jeg ofte at i mangler en højrekant når walcott er væk... Så på den baggrund kan jeg ik bruge den statistik til meget, udover at det bare viser at Nasri er god Smiley

Cool

Sider: 1 ... 306 307 [308] 309 310 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010