home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 290 291 [292] 293 294 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314883 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4365: 21 Dec 2008, 19:34 »

Ja jeg er også blevet fast læser af ArseBlog! Det er fremragende at læse den! Ligemeget om der INTET er sket, så fortæller han altid noget spændende!

Jeg prøver også at forblive pessimistisk med januarindkøb. Wenger lader til at være urokkelig i sin tro på de unge, og selvom vi andre alle kan se at der er brug for forstærkninger, så er der tvivl om han køber nogen. Jeg tror og håber dog på at han lytter til alle stemmerne omkring sig, og får et par klasseindkøb. Det ville ikke ligne ham, men gør det lige alligevel Wenger Wink

JG: Ja, jeg ville da også sige ja tak til Touré Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4366: 21 Dec 2008, 19:40 »

Ja, det ville sgu ikke gøre noget, at få luget ud hos reserverne Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4367: 21 Dec 2008, 19:43 »

Selv forstår jeg ikke helt Adebayors udvisning, da sådan noget sker jo i hver kamp og Arbeloa (?) filmer også i den grad i situationen. Dog synes jeg, at Arsenal var langt bedre efter udvisninge, og de arbejdede rigtig hårdt for hinanden. Overraskende, at i spillede så godt efter en skade til jeres anfører og udvisining af jeres ligatopscorer ( Det torr jeg ihvertfald kommentatoreren på SkySport sagde).

Angående målene, så kan jeg simpelthen ikke forstå Liverpools mål. Hvordan i alverden, kan man score på at trumle bolden væk og så sparke bolden i mål når der spilles Premier League fodbold? Arsenals mål var flot. En fantastisk aflevering af Nasri, og derefter har Van Persie fuld kontrol over bolden, selvom han er stærkt presset, og så bliver bolden nydeligt skudt forbi Reina. Nice mål.

Der går rykter om, at Fabregas er ude i 6 uger. Så hvis midtbanen i de kommende kampe ser sådan ud: Eboue - Denilson - Diaby - Nasri, eller noget i den stil, så ser det altså lidt sort ud for Arsenal. Og hvis Galals ender med at have anførerbindet igen imens Fabregas er ude, så ved man aldrig hvad der kan ske..

Jeg så kun 2. halvleg af kampen ( Var til håndboldskamp), men jeg har stadig en som jeg mener er klar Man Of The Match. Abou Diaby! Hna spillede jo helt suværent, og vandt en hel masse bolde, og tapte meget få. Desuden, så var Arsenal fansne også meget imponerende. Det så lidt ud som om, at de simpelthen psykede Liverpools spillere ned med deres konstanste buen, og det kræver altså lidt for at få dem ned med nakken.

Nå, det var altså det jeg mener om kampen, så kan i vel godt komme med jeres synspunkter Peace

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4368: 21 Dec 2008, 19:46 »

Fornuftigt indlæg Wink

Ja, Fabregas måtte gå ud i halvlegen, men det var dog ikke vores ligatopscorer der blev udvist - Efter at Van Persie scorede, blev han ny Premier League topscorer Smiley Jeg tør ikke gisne om hvad der er sket med Fabregas ej heller hvilken betydning det vil få. Jeg håber dog at en god forstærkning med en MC'er i januar vil hjælpe på det.

Jeg er også helt enig med vurderingen af Diaby. Efter at han kom ind knoklede han røven ud af bukserne, havde flere gode driblinger og var en fysisk stor trussel. Det er bare surt at han er så svingende som han er. Næste kamp spiller han af lort til.

Nå ja, en sidste bemærkning. Dejligt at se at Eboué fik et jubelråb da han blev skiftet ind, og den ene gang han nåede at røre bolden, jublede tilskuerne også. Det er sgu godt at høre! Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Gæst

« Svar #4369: 21 Dec 2008, 19:49 »

Udemærket resultat mod Liverpool som topper ligaen.

Er der en der kan forklare hvad Adebayor gjorde, siden han blev udvist?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4370: 21 Dec 2008, 19:50 »

En lille tilføjelse: Jeg er næsten sikker på at Almunia er viceanfører. Gallas får ikke anførerbindet igen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4371: 21 Dec 2008, 19:51 »

Udemærket resultat mod Liverpool som topper ligaen.

Er der en der kan forklare hvad Adebayor gjorde, siden han blev udvist?

Han skærmede af for bolden hvorefter Liverpoolforsvarere n lod som om at han blev ramt i hovedet af et eller andet. Det var anden gang Ade fik gult for at skærme bolden af. Det er åbenbart ikke tilladt i England mere.

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #4372: 21 Dec 2008, 19:51 »

Jeg tror og håber dog på at han lytter til alle stemmerne omkring sig, og får et par klasseindkøb. Det ville ikke ligne ham, men gør det lige alligevel Wenger Wink

Jeg har faktisk lidt på fornemmelsen, at Wenger køber en eller flere spillere som kan gå direkte ind i start-11'eren, men uden at være for dyre.. måske lidt ala Pires i sin tid, som var en stor succes. Hvis ikke "den type", så måske en spiller, som for nogle år siden var en af de spillere, der var top-top for et par år siden, men dalede lidt, og som vi efterhånden ikke tænker så meget på (som Adriano). Tror det er mere Wenger-agtigt end at købe en dyr spiller, men måske også mere effektivt. Man ved dog aldrig. =]

vesperGT
Manager

« Svar #4373: 21 Dec 2008, 19:52 »

Hvad er det med Eboué? Sidste gang jeg hørte ham omtalt herinde, blev der buhet vildt af ham Huh

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4374: 21 Dec 2008, 19:54 »

vesper: Læs sidste linje i mit seneste indlæg Wink

Emeight: Ja det kan man godt (frygtes?) til at tro. Wenger har jo senest køb Sagna og Eduardo der jo var nogle billige men fabelagtige køb. Jeg tror dog at vi skal have et stort navn til, da vi ellers kan risikere at de ikke lever op til Wengers forhåbninger (læs: ikke ligesom Jeffers, Wiltord, Wright...). Men ja det bliver spændende at se. Jeg tvivler dog stærkt på Adriano da det er den plads vi mindst mangler en spiller på.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4375: 21 Dec 2008, 19:57 »

Fornuftigt indlæg Wink

Ja, Fabregas måtte gå ud i halvlegen, men det var dog ikke vores ligatopscorer der blev udvist - Efter at Van Persie scorede, blev han ny Premier League topscorer Smiley Jeg tør ikke gisne om hvad der er sket med Fabregas ej heller hvilken betydning det vil få. Jeg håber dog at en god forstærkning med en MC'er i januar vil hjælpe på det.

Jeg er også helt enig med vurderingen af Diaby. Efter at han kom ind knoklede han røven ud af bukserne, havde flere gode driblinger og var en fysisk stor trussel. Det er bare surt at han er så svingende som han er. Næste kamp spiller han af lort til.

Nå ja, en sidste bemærkning. Dejligt at se at Eboué fik et jubelråb da han blev skiftet ind, og den ene gang han nåede at røre bolden, jublede tilskuerne også. Det er sgu godt at høre! Smiley

Nå okay, men alligevel en af jeres målmagere  Wink
Tja, det er jo også bare rykter at han er ude i 6 uger. Men man kunne ihvertfald se, at han ikke havde det alt for godt efter Alonso sparket. Humpede langsomt ud af banen, nærmest grædende så det ud til. Dog tror jeg, at det er fordi at han ikke kunne fortsætte kampen.

Hvor længe er Walcott ude btw? Han er vel en af jeres bedste midtbanespillere når han er i topform, og hans speed kunne godt bruges på jeres midtbane. En midtbane bestående af Kreative folk som Nasri og Fabregas, en der kæmper røven ud af bukserne ( Som Diaby var i dag), og en lynhurtig wing/Angriber som Walcott ville vel være perfekt?

Jeg var voldsomt imponeret helt fra Diabys start af kampen, og det er lige en sådan spiller man jo kan få brug for. Yaya Toure er vidst også på vej til jer og han kunne være en god på midtbane sammen med Fabregas. Dog har han ikke fået alt for megen spilletid i Barca denne sæson, så er spørgsmålet jo om han kan ramme formen med det samme for Arsenal og tilpasse sig deres spillestil. Jeg tvivler på at han kan tilpasse sig i Arsenal med det samme, dog tror jeg at han ville være god efter et stykke tid.

Jepp, det ser ud til at Arsenal fansne "Siger undskyld" til Eboue. Han gjorde ikke noget stort væsen af sig, men det forventer man jo helelr ikke at han kan gøre på et par minutter.

Er Aston Villa ikke jeres kommende modstander? Den kamp vil være rigtig afgørende for jeres sæson, da jeg ser Aston Villa som stærke konkurenter til "The Big Four". Hvis de tager en sejr, så ligger de lige pludselig meget godt på tabellen, og så skal Arsenal spillerne virkelig kæmpe røven ud af bukserne resten af sæsongen vis de vil i Champions League. i Mangler Fabregas ( Muligvis) og Adebayor ti lden kamp. Altså i tillæg til de normale ( Rosicky  crazy), så det kan godt gå hen og blive svært for jer

Peace

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4376: 21 Dec 2008, 20:02 »

Jeg er helt ærligt ikke klar over hvor længe Walcott er ude. Jeg mener at det var 6 uger, så der er vel en 2-3 uger tilbage af den tid nu? Men ja, vi savner helt klart Walcotts fart og udfordringsevne. Vi har været plaget af skader hele sæsonen, og det ser ikke bedre ud efterhånden. Så snart vi får én tilbage, ryger én igen.

Jeg er sikker på at Yaya ville kunne passe godt ind hos os. En fightertype ved siden af en offensiv Fabregas, og så sagde Kolo jo at Yaya var den bedste af de to - det siger ikke så lidt Wink Vi har tidligere været ude efter ham, så mon ikke det er realistiskt at han kommer til Arsenal til januar?

Næste kamp er ude mod Villa ja. Vi tabte 0-2 til dem hjemme, og de har haft en rigtig god sæson. Vi er forhåbentlig lige så gearet som vi har været mod de andre tophold, så det skulle gerne blive et brag af en kamp! Pænt vigtig, da vi efterhånden kæmper om CL plads (som du siger), og et nederlag mod dem ville være forfærdeligt. Vi går en spændende jul i møde - jeg glæder mig dog mere til januar Smiley (fodbold mæssigt Wink)

vesperGT
Manager

« Svar #4377: 21 Dec 2008, 20:04 »

vesper: Læs sidste linje i mit seneste indlæg Wink

Emeight: Ja det kan man godt (frygtes?) til at tro. Wenger har jo senest køb Sagna og Eduardo der jo var nogle billige men fabelagtige køb. Jeg tror dog at vi skal have et stort navn til, da vi ellers kan risikere at de ikke lever op til Wengers forhåbninger (læs: ikke ligesom Jeffers, Wiltord, Wright...). Men ja det bliver spændende at se. Jeg tvivler dog stærkt på Adriano da det er den plads vi mindst mangler en spiller på.

Så vidt jeg kan læse - Hawkeye - skriver du at du synes det var godt at han fik jubelråb, men jeg spørger til hvad han har lavet, siden de HAR buhet af ham? Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4378: 21 Dec 2008, 20:07 »

vesper: Hele Arsenal holdet spillede vidst elendigt i en kamp, og Eboue var den der var mest elendig, så han fik det til at flyde over for Arsenal fansne og blev kraftigt buet ud af banen.

19-18!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4379: 21 Dec 2008, 20:09 »

For lige hurtigt at snakke om kampen håber jeg at den fucked up lorte dommer, Howard Webb, bliver kvalt i en karamel på et tidspunkt. Jeg er fuldstændig enig med Hawk1nZ, med hensyn til hans præstation; det ændrede kampen fuldstændigt.

Nu må vi se fremad, og så beskæftige os med vores kommende kampe. Som g00n også skriver, så burde vi købe Xavi(!), da hans kvaliteter er udover alle grænser, klassespiller! Og som gunnerblog har skrevet her efter kampen, er Wenger nu igen interesseret i Arshavin - køb ham!

Sider: 1 ... 290 291 [292] 293 294 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010