home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 288 289 [290] 291 292 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314917 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4335: 20 Dec 2008, 18:46 »

Dog er spillerne lidt nyttesløse efter Champions League turneringen, hvis de alle giver deres ene ben Opstemt

Det var ironisk, at trofæet ville være i hus, hvis de gav det ene ben inden kampen. Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4336: 20 Dec 2008, 18:48 »

Ja, det ved jeg Wink

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4337: 20 Dec 2008, 18:52 »

Ja jeg kan da nemt give et bud på opstillingen i morgen Smiley

Touré, Walcott, Rosicky og Eduardo er alle ude, og Bendtner er usikker.. Det giver et bud på opstillingen som følger

Almunia
Sagna Gallas Djourou Clichy
Eboué Denilson Fabregas Nasri
Adebayor Van Persie

Ellers kunne Silvestre nok desværre komme ind i stedet for Djourou og Song i stedet for Eboué, hvorefter han så bytter plads med Denilson. Tvivler dog Smiley
« Seneste Redigering: 20 Dec 2008, 19:00 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4338: 20 Dec 2008, 18:56 »

Man ved jo aldrig hvordan Wenger stiller op, så det er næsten umuligt at lave en start 11ér, men den der er den mest sandsynlige tror jeg Wink
Det bliver også spændende at se hvordan Eboue bliver behandlet hvis han starter inde og spiller dårligt  Forseglede Læber

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4339: 20 Dec 2008, 19:02 »

Jeg tror faktisk at han bliver behandlet pænt. Jeg har det lidt sådan selv at nu har han fået at vide at vi er utilfredse med ham, og så regner jeg med at han knokler røven ud af bukserne. Han kan også umuligt have så ringe en kamp. De klappede også af ham da vi tabte mod Porto i midtugen efter episoden mod Villa, så jeg regner med at det er et overstået kapitel. Jeg tror også meget at det var kulminationen på en generel utilfredshed med holdet. Når vi er bagud 0-2 hjemme (største nederlag på Emirates), så var hans præstation ligesom dråben...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4340: 20 Dec 2008, 19:06 »

Ja jeg kan da nemt give et bud på opstillingen i morgen Smiley

Touré, Walcott, Rosicky og Eduardo er alle ude, og Bendtner er usikker.. Det giver et bud på opstillingen som følger

Almunia
Sagna Gallas Djourou Clichy
Eboué Denilson Fabregas Nasri
Adebayor Van Persie

Ellers kunne Silvestre nok desværre komme ind i stedet for Djourou og Song i stedet for Eboué, hvorefter han så bytter plads med Denilson. Tvivler dog Smiley

Er Nasri ikke skadet?

EDIT: Sorry, han er 95%. Han står under skades listen på arsenal.com.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4341: 20 Dec 2008, 19:13 »

Han skulle heldigvis blive klar. Det er vigtigt at vi får ham med, for han giver altså både vidde og skudstyrke og uforudseenhed.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4342: 21 Dec 2008, 19:03 »

Jeg smider lige en sviner på Webb som vi vel alle kan blive enige om.. For hold KÆFT hvor var han ringe! At give Adebayor gult kort for det første frispark der knap nok var et frispark, er groft nok i sig selv. Men fordi at en lorte liverpool scum diver når Ade skærmer bolden af, så skal Ade da lige have et gult kort mere. Ja hvorfor ikke? Lucas skulle lave 4-5 svinere før han endelig fik et gult kort efter 80 minutter. Det er jo helt til grin, og jeg kan satme godt forstå at publikum buh'ede resten af kampen. Grumt at se at Agger også spillede sig til et gult kort til Van Persie. Ja, det var måske et gult, men hold kæft hvor han også spillede på den.

Vi havde ellers kampen godt under kontrol og førte fuldt fortjent indtil en clearence pludselig sendte Keane Scum fri og så havde de udlignet. Flere chancer kom der ikke rigtig i kampen, og dommeren fik ødelagt resten af den med en fuldstændig latterlig udvisning! Fuck hvor er det noget lort at han kan ødelægge en god kamp sådan!

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #4343: 21 Dec 2008, 19:06 »

Nøj i har da en god stemning herinde. Kalder alle Liverpool for scum og jeg skal gi dig skal jeg. Uha.

Lyder til Hr Hawk1nZ er lidt bitter... fnis

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4344: 21 Dec 2008, 19:08 »

Det er faktisk kun Keane han kalder for Scum, men ellers godt læst.

verdenskrig
Manager

« Svar #4345: 21 Dec 2008, 19:09 »

Grin

Tja, jeg kan personligt ikke klage over det ene point Smiley.. United har tabt på emirates, og chelsea skal også dertil, plus at vi stadig er nr 1, og 8 point foran Arsenal...

Dejlig kamp Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #4346: 21 Dec 2008, 19:11 »

Kære g00n, jeg vælger at citere fra Hawk1nZ -

"Men fordi at en lorte liverpool scum diver.."

Medmindre Liverpool betyder Keane herinde, så syntes jeg du skulle kigge lidt i spejlet og sige godt læst til den du ser der.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4347: 21 Dec 2008, 19:12 »

Nårh ja, der var da lige en til. Dvs. 2 i alt. Men det kan da godt være at det betyder alle - det skal jeg ikke kunne sige.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4348: 21 Dec 2008, 19:13 »

Nøj i har da en god stemning herinde. Kalder alle Liverpool for scum og jeg skal gi dig skal jeg. Uha.

Lyder til Hr Hawk1nZ er lidt bitter... fnis

Du regnede måske at jeg ville klappe i mine hænder og juble over at Webb giver jer det ene point som I åbenbart gik efter? Jamen weee, flot klaret... Jeg kan ikke forstå hvordan Liverpool kan være tilfredse.. Eller jo, det kan jeg godt. De blev udspillet i første halvleg og var heldige med at have 1-1. På trods af at Webb gav Liverpool en udvisning kunne de stadig ikke skabe chancer med en mand i overtal, så uafgjort mod en bedre modstander og stadig 8 point ned, kan man vel godt være tilfreds med.

Jeg ville godt nok ikke være tilfreds hvis det var mit hold der havde været så ringe/heldige.

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #4349: 21 Dec 2008, 19:16 »

Nu har jeg aldrig skrevet nogle steder at jeg var tilfreds, har jeg? Det eneste jeg konstaterede var at du lyder bitter og sviner Liverpool, ligesom alle andre gør når Liverpool spiller/har spillet.

Men jeg giver op, jeg har hverken tid eller lyst til at skulle igang med en større diskussion om Liverpool/kampen/whatever du/i finder på.

Sider: 1 ... 288 289 [290] 291 292 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010