home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 287 288 [289] 290 291 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314922 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4320: 18 Dec 2008, 10:21 »

Lol... så du os mod Chelsea? Så du os mod United? Der fungerede 4-4-2 ikke?
Det er nærmere alderen, skaderne og så et lidt højere niveau hos nogle der trykker.

Derudover nævnte jeg også at Cesc er centralt ikke offensiv - så kom igen Svend. Desuden er det jo netop det vi alle efterlyser. En der kan ligge op rydde op foran forsvaret. Nu er det da dig der ikke læser det vi skriver. Når først han kommer, får Cesc også en mere fri rolle til at lave det han lavede i sidste sæson.

At du så vil lave hele systemet om pga een mand til din 4-2-3-1 hvor der jo dårligt vil være plads til en skade/karantæne på kanterne, hvor man først skal se om van P overhovedet er egnet.

ja Wenger ville være mere åben, fordi han er høflig Wink Derudover tror du ikke at når Wenger har sat Diaby derind at han har forklaret at det er hans rolle? hehe - regner du virkelig Wenger for så inkompetent?

Ja, og jeg så jer også mod fulham, stoke, Hull, Aston Villa!... Der kom jeres manglende evne til at presse mostanderen til udtryk Smiley.. For som du selv sagde, så var det man u, og chelsea der styrede de kampe, og der hvor i er gode det er når i kan køre kontra.. Når i selv skal presse, så syntes jeg ikke i magter opgaven på samme måde!

Ja centralt, men ham der skal være den mest offensive.. Og hvis der kun er to derinde, ender det jo hurtigt med at blive en slags diamant, og så er han altså off midt... Hvor jeg mener Nasri er bedre Smiley.. Og i har ikke sådan en spiller og wenger har ik udtalt at han går efter den type, så hvorfor snakke om hvad der sker NÅR i får sådan en spiller når i ikke har sådan en, og ikke har været kædet sammen med en Smiley ?

Du har ik læst hvad jeg har skrevet så Peace... Jeg skrev netop at det ikke kun var pga en mand, men at de spillere i har matcher perfekt, de spillere man skal bruge i en 4-2-3-1, og jeg syntes jeres spillermaterialle passer bedre i sådan et system end en 4-4-2...

Det var faktisk NicolasFelipe som begyndte på Fabregas diskussionen, ved at sige at han er problemet i det Smiley.. Det er jeg uenig i da jeg stadig mener man udnytter alle hans kompetencer på bedste vis i dette system Smiley... Jeg kan godt se logikken i at han ryger 10 meter tilbage, og måske derfor mangler nogle af hans guldbolde, men omvendt så får man nu  den mest boldsikre midtbane, med ham som spilfordeler, hvilket vil resultere i utroligt få boldtab, mens holdet er på vej frem.. I øvrigt det værste sted at miste den Peace.. Og så syntes jeg at Nasri, er langt bedre i den rolle at skabe målchancer end Fabregas er det, da jeg mener at Nasri er en mere kreativ spiller, hvor Fabregas er en mere kontrollerende!

Jeg mener personligt at jeres 5 plads har meget med det her at gøre, da jeg mener at i med det her system vil kunne skabe et bedre tryk på de små hold(som har været jeres problem) og dermed ville vinde flere af must win kampene, og dermed komme højere i tabellen.. Ser man jeres offensiv spiller for spiller er der det perfekte match af spiller, som passer i en 4-2-3-1.. Sådan ser jeg det i al fald, kan god godt høre at forslaget ikke vækker megen opbakning Grin Opstemt

Og nej jeg regner ikke Wenger for indkompetent, måske snarere en smule naiv, med hans vilde satsning på talenter, og indkøb af spillere, som godt kunne findes bedre, på trods af at Arsenal vel har et mål om i hvertfald at blive i top tre Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4321: 19 Dec 2008, 12:20 »

Så trak vi AS Roma, mener helt specielt at vi har muligehder for at komme vider, jeg mener at alt andet ville være FIASKO!

Come on Arsenal!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4322: 19 Dec 2008, 12:25 »

Udover Panathinaikos, var Roma i hvert fald det hold jeg helst ville have trukket.

Vi har normalt et godt tag på italienske hold, og Roma har vi jo også klasket før.

Jeg vil sige at den er 50/50.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4323: 19 Dec 2008, 12:29 »

Jeg vil sige at den er 50/50.

50/50??

Jeg mener helt specielt at vi er favoritter og det ville være 60/40 i vores favør..  Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4324: 19 Dec 2008, 12:33 »

Sådan som vi spiller lige nu, kan vi vist ikke betragtes som favoritter til ret meget.

I øvrigt var det vist ret heldigt at vi fik Roma og ikke Barcelona. Lyon kunne få 4 forskellige hold, og det var KUN hvis de trak Barcelona at vi ville undgå dem. Så tak for det.

Szczesny
Manager

« Svar #4325: 19 Dec 2008, 12:45 »

Med vores svingende spil in mente, så får vi jo nok en god og en dårlig kamp mod Roma. Så er det bare spørgsmålet, hvor god, den gode kamp er sammenlignet, med hvor dårlig den dårlige er. Hvis i forstår? Smiley

Altså en halvgod kamp og 1-0 opvejer jo ikke en lortekamp man taber 3-0. Synes dog at Roma var en god lodtrækning og 'regner' da også med at vi går videre. Har Wenger sat skik på holdet til den tid, ser jeg ingen problemer i at få revet Romas defensiv rundt Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chakana
Manager

« Svar #4326: 19 Dec 2008, 12:53 »

Jeg tror nok vi klarer den, og tror endda det bliver rimelig sikkert. Vi starter på Emi, right? For så må vi bare give den fuld skrue fra første fløjt, og så må vi spille kontrolleret offensivt i Rom.

2-0 på Emi.
1-1 i Rom!

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4327: 19 Dec 2008, 13:54 »

En fornuftig lodtrækning. Vi kunne have fået meget sværere hold. Vi har det generelt godt med italienske hold, og Roma plejer at have problemer med engelske. Vi plejer også selv at spille godt i CL på trods af at vi har en dårlig form i PL. Jeg ved ikke om det er fordi at de bedre kan sætte sig op til kampene, men mon ikke det også sker denne gang. Jeg tror selvfølgelig på Arsenal selvom det bliver svært.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Gæst

« Svar #4328: 19 Dec 2008, 13:57 »

Udemærket lodtrækning. Roma er et svært hold at spille imod på deres hjemmebane, men jeg ved også at hvis Arsenal bare tager sig sammen, kan vi sku godt lave et flot resultat. Tror på en 2-0 på Emirates, mens det ender 0-0 i Rom.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4329: 19 Dec 2008, 13:59 »

2 clean sheets? Så skal der vist ske mirakler i forsvaret inden den tid.

Szczesny
Manager

« Svar #4330: 19 Dec 2008, 14:01 »

Ja, så har vi da fået spillet vores 4-2-3-1 helt ind til den tid ihvertfald Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #4331: 19 Dec 2008, 14:09 »

Tror jeg sku jeg vil kalde Roma for favoritter..

De vil helt prøve at komme fre Emirates med uafgjort / mindst mulige nederlag eller en kontra sejr og ser sku ikke Arsenal trille Roma ud af banen hjemme.

Derimod kan det blive svært for Arsenal på et fyldt Olimpico plus Roma vil give deres højre ben for at komme i CL finalen i år..

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4332: 20 Dec 2008, 13:47 »

Thierry Henry, vi vil altid elske dig. Kys

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2056602.ece

EDIT: Evt. nogle der har et bud på start-elveren imorgen?
« Seneste Redigering: 20 Dec 2008, 18:39 af Mathié » Logged

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4333: 20 Dec 2008, 18:41 »

Derimod kan det blive svært for Arsenal på et fyldt Olimpico plus Roma vil give deres højre ben for at komme i CL finalen i år..

Hvis alle spillerne giver deres ene ben, så er Champions League-trofæet i hus. Opstemt

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4334: 20 Dec 2008, 18:44 »

Dog er spillerne lidt nyttesløse efter Champions League turneringen, hvis de alle giver deres ene ben Opstemt

19-18!

Sider: 1 ... 287 288 [289] 290 291 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010