home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315012 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4245: 13 Dec 2008, 20:27 »

Hvorfor skulle vi dog hente ham? Han er præcis samme type som Fabregas, så der er ingen grund til at hente ham. Jeg håber på enten en fløj eller en DC'er, men jeg ser det faktisk som usansynligt at vi henter nogen.

Men vi kan trøste os med at både Man U og Liverpool også spillede uafgjort når vi ikke selv kunne vinde.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4246: 13 Dec 2008, 20:34 »

Hvorfor skulle vi dog hente ham?
Men vi kan trøste os med at både Man U og Liverpool også spillede uafgjort når vi ikke selv kunne vinde.

Fordi vi har brug for fornyelse. Det synes jeg de sidste, efterhånden mange, kampe har vist. Vores nuværende startopstilling ikke er stærk nok. Jeg tror på ham.

Szczesny
Manager

« Svar #4247: 13 Dec 2008, 20:38 »

Ja hvis bare West Ham gør os en tjeneste imorgen så er der status quo i mesterskabskampen: pfeew!

Det jeg så idag var som fra to forskellige verdener. Til tider spillede vi Boro ud af anlægget og til tider så det ud som om vi var bange for at dumme os med bolden, så vi overlod initiativet til dem. Lige præcis sådan, spiller man sig ikke ind i mesterskabskampen. Selvtillid er altafgørende og lige netop derfor, vælger jeg at afskrive os allerede nu, medmindre noget drastisk sker over den næste måned.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chakana
Manager

« Svar #4248: 13 Dec 2008, 21:03 »

Synes heller ikke at vi skal hente ham, han er mere offensiv end han er defensiv. Hvis vi henter ham, så ved jeg snart ikke hvad der går galt. Hent en DC, DM eller en kvalificeret fløj! Middelmådige køb...RAUS! Det er forhåbentlig slut med dem, for vi trænger sgu til et superkøb.

Selvom det ikke er noget jeg, eller I, gider snakke om, men hvordan spillede vi på trods af at vi fik 1-1 mod Boro?

Arsenal Football Club

arsenalistic
Manager

« Svar #4249: 13 Dec 2008, 22:09 »

Hvorfor skulle vi dog hente ham? Han er præcis samme type som Fabregas, så der er ingen grund til at hente ham. Jeg håber på enten en fløj eller en DC'er, men jeg ser det faktisk som usansynligt at vi henter nogen.

Det er lige præcis derfor, vi henter ham. Alene det at han har været skadet i et halvt år, er nok for Wenger til at trykke 'buy'.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4250: 14 Dec 2008, 10:43 »

Fordi vi har brug for fornyelse. Det synes jeg de sidste, efterhånden mange, kampe har vist. Vores nuværende startopstilling ikke er stærk nok. Jeg tror på ham.

Ja, men hvorfor så ikke bruge pengene på en af de pladser hvor vi mangler en kvalificeret spiller, som AMR/L, DC og DMC? Det er da pænt uansvarligt at hente en spiller til den plads hvor vi er allerbedst dækket ind. Jeg er enig i at vi skal købe ind i januar, men at købe en spiller til Fabregas' plads er da det vi mindst har brug for. Selvom han skulle blive skadet, ville Denilson (og engang om 3 år, Rosicky) kunne dække ind.

Jeg er i øvrigt helt enig med dig, StormQ. Vi virker ufatteligt svingende i præstationen. Det gode ved kampen i går, var de takter vi viste engang imellem med førstegangsafleveri nger. Det splittede deres forsvar fuldstændigt ad, og det var det som engang gjorde os så farlige og underholdende at se på. Vi har desværre ikke rigtig set det i år, faktisk var det første gang i denne sæson at jeg har lagt mærke til det. Vi er på rette vej, det er desværre nok bare for sent. Lad os heppe på West Ham i dag, og så gi' den gas i juleperioden.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #4251: 15 Dec 2008, 19:44 »

http://www.bold.dk/nyt/Vieira-skuffet-over-Arsenal

Man kan vel dårligt være andet, end enig med ham Smiley

Det var også ret vildt at i solgte Flamini, samt Hleb (Ved dog ik om de selv ville væk )... Men det er spillere som i imo mangler meget i dag... Syntes ikke jeres højrekant holder niveau, ud fra det jeg har set Peace...

Senderos ved jeg ik rigtigt.. Ham har jeg nu aldrig set det store lys i, men han passer vel godt, til det fysiske spil i pl, i gues Peace

Samtidigt syntes jeg det er lidt komisk at høre at i rygtes sammen med en spiller som Niko Kranjcar.. Han er da en god spiller, ingen tvivl der, men han er slet ikke den klassespiller som løfter jer op til det næste niveau..

Det virker efterhånden som om Wenger/Arsenals ledelse ikke kan se skoven for bar træer XD?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FKL94
Gæst

« Svar #4252: 15 Dec 2008, 19:58 »

I næste weekend skulle jeg ha' været på Emirates og se Liverpool Grin Men selvfølgelig gik Sterling konkurs, de skulle flyve os til London  Forlegen Men man skal ikke græde over spildt mælk, selvom vi havde VIP-pladser...

Men hvis I nogensinde skal til London, og fanshoppen self, så køb nogle lilla-bolsjer - det er sagen Wink

Chakana
Manager

« Svar #4253: 15 Dec 2008, 20:11 »

http://www.bold.dk/nyt/Vieira-skuffet-over-Arsenal

Man kan vel dårligt være andet, end enig med ham Smiley

Det var også ret vildt at i solgte Flamini, samt Hleb (Ved dog ik om de selv ville væk )... Men det er spillere som i imo mangler meget i dag... Syntes ikke jeres højrekant holder niveau, ud fra det jeg har set Peace...

Senderos ved jeg ik rigtigt.. Ham har jeg nu aldrig set det store lys i, men han passer vel godt, til det fysiske spil i pl, i gues Peace

Samtidigt syntes jeg det er lidt komisk at høre at i rygtes sammen med en spiller som Niko Kranjcar.. Han er da en god spiller, ingen tvivl der, men han er slet ikke den klassespiller som løfter jer op til det næste niveau..

Det virker efterhånden som om Wenger/Arsenals ledelse ikke kan se skoven for bar træer XD?
VK, vi er alle skuffede, og det er Vieira, Pires, Henry, Adams osv. vel også.. Det er ikke noget der kommer bag på nogen som helst crazy Wink

Flamini solgte vi ikke engang, han røg på fri transfer. Det var et rigtig stort tab, som vi så tydeligt har kunnet se, en spiller med så stort mandsmod, viljestyrke og fighterevne, hænger ikke bare på træerne. Hleb ville af den simple grund, at han ikke brød sig om London, eller kunne ikke finde sig til rette, væk. Han var også til at starte med, ærgerlig at miste, men altså jeg har sgu glemt ham helt, ærlig talt. Nasri og Walcott er nogle superkanter. Vi skal dog have købt en god spiller til kanten, så Nasri og Walcott er mere opsatte på at gøre et godt stykke arbejde (Nasri kan man sgu ikke klage over da)

Senderos gør det rigtig godt, og er imo klart bedre end Djourou. Djourou har lavet nogle knap så gode ting (ja det har de vel alle i denne sæson?).

Om Niko Kranjcar kan jeg bare indsætte arsenalistics citat (som jeg er HELT enig i) "Ikke meget mere end middelmådig, ikke englænder, ikke over 25, og lige tilbage fra en længere skade. Juhu siger jeg bare."

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4254: 15 Dec 2008, 20:23 »

Der er jo rygter om en 20-30 forskellige spillere, især efter betyrelsesmødet som Kroenke fløj til England fra USA for at være med i, hvor de lovede Wenger bunker af penge. Problemet er vores gode manager ham selv. Han nægter  desværre at bruge de £10-15mio som minimum skal bruges for at hente de forstærkninger vi har brug for. Forsvaret er alt for svingende, og vi skal have solgt Gallas og købt en verdensklasseforsva rer, som både Chelsea og Man Utd har 2 af. Vi skal også have købt minimum 1 fløjspiller da vi jo sådanset kun har Walcott og Nasri for tiden, samt Rosicky som jeg slet ikke tæller med mere. MC'en er jeg ikke så sikker på, det lader ikke til at være på den plads det halter mest, ej heller angrebet.

verdenskrig
Manager

« Svar #4255: 15 Dec 2008, 20:41 »

NF: Enig i det hele, udover en ting..

Ja Nasri har gjort det godt, men jeg ville sku hellere se ham centralt.. Og med de angribere i har til rådighed ville jeres offensiv måske kunne se sådan her ud:

Walcott-Nasri- Van Persie

Adebayour..

Tror stadig at Nasri ville se endnu bedre ud centralt end på kanten.. Han spillede så vidt jeg husker centralt i Marseilles, og er en ægte 10'er som er ham som skal ligge derinde og fordele sukkerballerne Smiley..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #4256: 15 Dec 2008, 20:45 »

VK: Du glemmer centralpunktet i alt det her; Fabregas. Det er jo lige netop det der er problemet, vi har ingen defensiv oprydder, så Fabregas kan udfolde sig offensivt. Hvis Nasri skal spille central, skal han så være def. midt eller skal Fabregas løbe rundt foran forsvaret og lave glidende tacklinger?

Smiley

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #4257: 15 Dec 2008, 20:54 »

VK: Du glemmer centralpunktet i alt det her; Fabregas. Det er jo lige netop det der er problemet, vi har ingen defensiv oprydder, så Fabregas kan udfolde sig offensivt. Hvis Nasri skal spille central, skal han så være def. midt eller skal Fabregas løbe rundt foran forsvaret og lave glidende tacklinger?

Smiley

Jeg kan ik se problemet.. Smiley

Fabregas-diaby

Walcott-Nasri-Van persie

Adebayour..

Så har man diaby som flækkeren/monsteret.. Fabregas som spilfordeleren.. Walcott og van persie som kanterne, som også er farlige i feltet, Nasri til at støbe guldboldene, og adebayour som afslutter Smiley

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4258: 15 Dec 2008, 20:57 »

Det ligner en fornuftig FM opstilling Wink Om den så ville virke IRL ved jeg ikke.. Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #4259: 15 Dec 2008, 20:59 »

Hehe har aldrig været Arsenal i fm, så kan jeg ik udtale mig om Wink

Jeg er normalt i mod at man spiller 4-2-3-1/4-3-3 fordi jeg ofte syntes at man er for få i feltet, men med de spillere Arsenal har til rådighed tror jeg det ville virke, da Van Persie, samt walcott er typer som sagtens kan score mål, og blande sig i feltet Smiley

Cool

Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010