home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 275 276 [277] 278 279 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315138 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4140: 26 Nov 2008, 17:34 »

Men angrebet er da nok det sted hvor vi har mindst brug for en spiller.

Helt enig! Vi har jo både Eduardo (når han er klar), Bendtner, RvP, Adebayor, Vela og Walcott?

JKJ
Gæst

« Svar #4141: 27 Nov 2008, 10:50 »

Nu skal jeg jo ikke blande mig i jeres indkøbspolitik og ønsker...

Men, så gør jeg det lige alligevel, så er det vel på den defensive del af banen i seriøst mangler folk, forsvaret og den def. midtbane.

Rent offensivt er i vel en af de allerbedste i PL, hvis ikke den bedste når alle er klar. Så vil det da være tåbeligt at købe flere offensive kræfter. Desuden har i jo også nogle rigtige spændene talenter som vel bare vel blive skubet tilbage i truppen hvis i henter flere offensive kræfter...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4142: 27 Nov 2008, 13:42 »

Jeg bliver lige nødt til at sætte følgende ind fra Arseblog da det gav en gedigen god griner:

Citat
Nicklas Bendtner, who rather tongue in cheek (I hope) claimed to have always dreamt of wearing pink boots, is being linked with a £5m move to Spartak Moscow. There's a Danish connection there with Michael Laudrup the Spartak boss, but I'd be very surprised if it happened. Unless, of course, they give him that pair of diamond encrusted boots he so desires. Maybe we should get him a pair of ruby slippers and call him Dorothy.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #4143: 28 Nov 2008, 13:53 »

Hmm... der er rygter om at vi skulle være klar til at sælge Bendtner, for at få fat i Giovinco fra Juve. Giovinco er da bedst som kant (right?). Det er to HELT forskellige typer angribere og det virker lidt mærkeligt imo.

Arsenal Football Club

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #4144: 28 Nov 2008, 14:02 »

Jeg vil mene Giovinco er klart bedst på den offensive midtbane, hvilket ville undre mig hvis han bliver sat i forbindelse med et salg af Bendtner som jo mere er en target mand.

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4145: 28 Nov 2008, 17:29 »

Med kun 2 dage tilbage før den vigtige udekamp mod Chelsea, er der gode nyheder. Både Nasri, Adebayor og Sagna er meldt klar! Dermed er vores skadeliste "kun" disse folk: Abou Diaby, Theo Walcott, Kolo Toure, Emmanuel Eboue, Tomas Rosicky og Eduardo. Det er jo fremragende, da vi så i det mindste har 1 fløj klar... Mulig startopstilling:

Almunia
Sagna, Gallas, Silvestre, Clichy
Ramsey, Denilson, Fabregas, Nasri
Van Persie Adebayor

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4146: 29 Nov 2008, 11:07 »

Det er fantastisk, at vi "kun" har seks skader, når man tænker på hvor mange vi plejer at have. Startopstillingen er glimrende, dog så jeg gerne Djourou, i stedet for enten Gallas eller Silvestre. Men ellers synes jeg det ser fornuftigt ud. Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4147: 29 Nov 2008, 15:25 »

Ja, man kunne også forestille sig at vi stillede i en 4-5-1, men så ved jeg ikke hvem der skulle gå ind på midtbanen i stedet for Van Persie. Måske rykkede man ham ned på fløjen, så vi fik denne opstilling

Almunia
Sagna, Gallas, Silvestre, Clichy
Nasri, Denilson, Ramsey, Van Persie
Fabregas
Adebayor

Jeg tror dog ikke at Djourou kommer ind i stedet for Gallas. Han kommer ihf. ikke ind for Silvestre, men Gallas er nok stadigvæk rimelig sikker på sin plads. Desværre...
« Seneste Redigering: 29 Nov 2008, 15:51 af Hawk1nZ » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #4148: 29 Nov 2008, 15:29 »

Senderos? Er han ikke i Milan? Huh

M-T
Ynglingespiller

« Svar #4149: 29 Nov 2008, 15:33 »

Jeg tror han mener Silvestre.

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4150: 29 Nov 2008, 15:51 »

Jeg mente selvfølgelig Silvestre, ja Smiley

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #4151: 29 Nov 2008, 15:54 »

Smider de ikke Ramsey op foran midtbanen og så Fabregas ind centralt??

Dasmessi
Gæst

« Svar #4152: 29 Nov 2008, 15:55 »

Hvem skal vi spille imod?

Chakana
Manager

« Svar #4153: 29 Nov 2008, 15:56 »

Nekker, nej Fàbregas skal spille playmakerrollen, det er jo lige det vi ikke har kunnet give ham. Smiley

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #4154: 29 Nov 2008, 15:57 »

Hvem skal vi spille imod?
Endnu engang viser du at du er en vaske ægte fan!

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 275 276 [277] 278 279 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010