home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315300 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4065: 21 Nov 2008, 16:41 »

hmmm Tror nu nærmere Arsenal skulle gå ud og hente en klasse forsvar...... Agger f.eks så ville jeg overveje at blive Arsenal fan  Wink

Puuh ha, den gjorde ondt den dér.

Det hedder: Gooner 4-life, og ikke: "Gooner, until they're having a bad time with inside problems, and their captain is an asshole."

EDIT: Og i øvrigt, nu nævner du Agger som en klasseforsvar. Jeg tror nok lige jeg ville bede om en urintest på den. Wink
« Seneste Redigering: 21 Nov 2008, 16:46 af Mathié » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #4066: 21 Nov 2008, 16:55 »

hmmm Tror nu nærmere Arsenal skulle gå ud og hente en klasse forsvar...... Agger f.eks så ville jeg overveje at blive Arsenal fan  Wink

Hvorfor dog skifte til en dårligere klub, er det ikke et i skridt den forkerte vej  Peace

Nej, jeg vil da være pænt ked af det hvis Gallas smutter fra Arsenal, så vil holdet jo igen finde en harnoni og igen bide sker med feks Liverpool, sålang tid han er i jeres klub vil han kun skabe uro og dermed og sørge for at i ikke vil kunne lege med helt i toppen...

Og det er altså ikke kun fordi jeg er Liverpool fan jeg skriver det. Jeg tror simpelthen at han vil skabe så meget uro at spillet på banen kun kommer i anden række når det gælder omtale af klubben. Både træner og spillere skal jo bruge energi på at få denne franske klaphat til at holde sin kæft!!

Det bedste for jer er at sige farvel, det er så også det væreste for jere konkurrenter hvis dette skete...

Szczesny
Manager

« Svar #4067: 21 Nov 2008, 19:31 »

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4531574,00.html - Så er den også på skysports, så må der være noget om det! YES! Almunia leder tropperne imorgen Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4068: 21 Nov 2008, 22:41 »

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4531574,00.html - Så er den også på skysports, så må der være noget om det! YES! Almunia leder tropperne imorgen Smiley

Det er sgu noget vi har lyst til at høre. Han har jo også udtalt at han vil tilbage til Frankrig og afslutte karrieren. Top, uh.. kunne vi få det på skrift? Opstemt

Chakana
Manager

« Svar #4069: 21 Nov 2008, 23:36 »

Ja, det ville være genialt at få ham væk, skrid du bare til Frankrig! Cesc eller Kolo som kaptajn!

Hvis vi skal snakke om kampen imorgen, så tror jeg på en 2-1 sejr. Vi er bedre på udebane end City er på hjemmebane, og de ligger 12, spiller elendigt! Vela og Nasri står for vores mål. Hvad siger I? Wink

Arsenal Football Club

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4070: 21 Nov 2008, 23:47 »

Ja, det ville være genialt at få ham væk, skrid du bare til Frankrig! Cesc eller Kolo som kaptajn!

Hvis vi skal snakke om kampen imorgen, så tror jeg på en 2-1 sejr. Vi er bedre på udebane end City er på hjemmebane, og de ligger 12, spiller elendigt! Vela og Nasri står for vores mål. Hvad siger I? Wink

Jeg tror du har ret. Nasri og Vela er godt kørende, og det ville være kanon med dem som målscorere. Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4071: 22 Nov 2008, 00:00 »

Så vil jeg for en gangs skyld være Mr. Pessimistic, og sige at odds 3,45 på Man City er en gave. Vi har sjældent været dårligere kørende - specielt på udebane - og med skader/karantæner til væsentlige spillere som Fabregas, Toure og Walcott bliver opgaven ikke nemmere. Selv vores backup for Walcott, Eboue, er skadet.

Til gengæld er van Persie og Adebayor begge klar, og med Bendtners indsats mod Aston Villa kunne det godt tænkes at de fik endnu en chance for at bevise deres værd. Jeg skyder på følgende opstilling:

Almunia

Sagna - Djourou - Silvestre - Clichy

Diaby - Song - Denilson - Nasri

van Persie - Adebayor

Wenger kunne dog også vælge 4-4-1-1 opstillingen, hvilket i så fald måske kunne give plads til enten Ramsey eller Wilshire på midtbanen, og Diaby bagved en enlig angriber.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4072: 22 Nov 2008, 09:32 »

Det ser tilforladeligt ud.. Jeg tror dog at Ramsey kommer ind i stedet for Song og så Nasri på højre og Diaby på venstre. Når både Ade og Van P er klar, så tror jeg ikke at han bænker nogen af dem. Især ikke med tanke på hvordan det sidst gik da vi stillede i en 4-4-1-1. Men det er måske blot ønsketænkning...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #4073: 22 Nov 2008, 09:50 »

Og fordi de ligger nr 12 kan i ikke tabe... Sagde i også det inden kampen mod Stoke og Fulham??
Det var da det underligte jeg længe har hørt at det er en grund til at vinde...

Og de spiller måske elendig, men hånden på hjertet er i altså heller ikke flyvende pt og med den uro i har i truppen pga Gallas vil jeg absolut ikke tage noget for givet... Så bliver du i hvert fald slemt skuffet ...

Men ellers er det da lidt af envind eller forsvind kamp for jer i dag, i kan vel ikke rigtig tåle at tabe flere kampe de næste mange gange hvis i skal følge trit med førerholdene. De hold der ligger lige efter jer ånder jo jer ganske kraftig i nakken nu...

Men igen, den uro Gallas ene og alene har skabt kan blive et problem for jer...

JKJ
Gæst

« Svar #4074: 22 Nov 2008, 12:25 »

Så ser det ud til at Gallas er blevet fyret på gråt papir som anfører, andet havde dog også været en overraskelse...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/a/arsenal/7741430.stm

alek9000
Manager

« Svar #4075: 22 Nov 2008, 12:33 »

Så ser det ud til at Gallas er blevet fyret på gråt papir som anfører, andet havde dog også været en overraskelse...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/a/arsenal/7741430.stm
Kig et par indlæg længere oppe.

JKJ
Gæst

« Svar #4076: 22 Nov 2008, 12:36 »

Kig et par indlæg længere oppe.

Kan se det er blevet opdateret flere gang Wink første gang jeg kiggede på linket stod der kun at han måske ville blive fyret som anfører ikke at han han nu var blevet det Wink Og tjekker ikke et link hver gang jeg er inde i en tråd  Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #4077: 22 Nov 2008, 15:45 »

Ifølge Arsenals egen match-tracker starter the Gunners sådan her.

Almunia
Hoyte
Djorou
Silvestre
Clichy
Nasri
Denilson
Song
Diaby
Bendtner
Van Persie

Ved dog ikke om den er til at stole på. Der står nemlig også at Joe Hart starter inde. Men lækkert hvis Bendtner starter - altså for os danskere ikke Arsenal-fans.

Dasmessi
Gæst

« Svar #4078: 22 Nov 2008, 15:48 »

Bliver svært, men tror vi kan snuppe sejren mod City. Vi vinder snævert 2-1

Chakana
Manager

« Svar #4079: 22 Nov 2008, 16:55 »

Nu kan jeg desværre ikke se kampen, men hvordan har vi spillet på trods af at vi er bagud?

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010