home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315340 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4035: 14 Nov 2008, 11:59 »

http://www.arsenal.com/news/news-archive/greatest-saves

Heh vi er ikke de eneste der mener at Fabianski's redning var fantastisk! Men der er godt nok nogle gode konkurrenter i blandt! Jeg kan da i hvert fald huske de første 3 andre de nævner Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #4036: 14 Nov 2008, 12:03 »

David Seamans redning mod Sheffield er efter min mening den bedste redning nogensinde. Jeg mindes ikke at have set noget lignende.

Men Fabianskis redning er bestemt ikke dårlig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4037: 14 Nov 2008, 12:17 »

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4038: 15 Nov 2008, 15:46 »

Arsenals startopstilling mod Laursens Villa i dag:
Almunia
Sagna, Gallas, Silvestre, Clichy
Walcott, Fabregas, Denilson, Nasri
Diaby
Bendtner.

Reserver
Fabianski, Toure, Vela, Ramsey, Song Billong, Djourou, Adebayor.

Altså er det vist stort set det samme hold som der slog United i weekenden! Det bliver spændende at se om Bendtner gør noget ud af sig selv i dag! Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4039: 15 Nov 2008, 16:56 »

Skidt, skidt første halvleg. Vores afleveringer hænger slet ikke sammen! Vi lader os presse af Villa og i stedet for at blot spille den sikkert rundt og løber for hinanden, ender det med høje bolde som Villa vinder 95% af. Bendtner har slet ikke været til stede i dag, Fabregas er en skygge af sig selv og både Gallas, Diaby, Silvestre og Denilson smider mange bolde væk - I alt har hele holdet været totalt usammenhængende, og vi skal være heldige med at vi ikke er bagud.

Men dejligt at Almunia stadig er super sej og reddede straffet Smiley

Edit: Fantastiskt at Gomez stadig er super ringe for Spurs og et kæmpe drop har sørget for at de er bagud mod Fulham Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Nov 2008, 16:59 af Hawk1nZ » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4040: 15 Nov 2008, 18:58 »

Nå, man kan vel ikke just kalde det ufortjent at vi taber i dag. Til gengæld kan man kalde Mike Riley alt det man har lyst til, og det vil være berettiget - så det gør jeg.

RILEY DIN DONKEYFISTING THUNDERCUNT!

Fabregas - ikke bestået.
Bendtner - ikke bestået.
Silvestre - ikke bestået.
Nasri - ikke bestået.

Almunia gør det lige så godt som han plejer, Gallas var nogenlunde, og Denilson var klasser over Fabregas. Jeg tror Aston Villa-spillerne så Carling Cup-kampen mod Wigan i tirsdags, for de var da godt klar over at Vela var farlig. Løsningen på det: At flække ham hver gang han var i nærheden af bolden. At Riley så 2 gange vælger at overse det - og en af gangene dermed forærer Villa et mål er bare the cherry on top. Og så scorer Clichy et smukt selvmål - det har ikke rigtig været hans sæson indtil videre.

Hvis der stadig var nogen tilbage der troede at vi havde en chance for at spille med om mesterskabet, må de vist være væk nu. Vi må nøjes med at grine af Gomes, der heldigvis altid er god for at frembringe et lille smil - trods alt.

Dasmessi
Gæst

« Svar #4041: 16 Nov 2008, 00:24 »

Med hensyn til hvilken af Seamans og Fabianskis redninger, er det uden tvivl Seamans der er den bedste gennem tiden jeg har set fodbold. Sikke en akrobatik og sikke en refleks. Men derimod, Fabianskis er heller ikke dårlig.

Dasmessi
Gæst

« Svar #4042: 16 Nov 2008, 12:21 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4043: 19 Nov 2008, 09:38 »

Dårligt nyt for Walcott, og en interessant problemstilling taget op af Arseblog:

http://www.oleole.com/blogs/arseblog

This round of utterly pointless international friendlies has claimed its first Arsenal victim and the consequences could be quite serious. Theo Walcott dislocated his shoulder and could now miss as much as three months while he recuperates.

The FA should now be made to pay Theo's wages for the duration of the injury. As is stands Arsenal are the ones who suffer on the pitch and in the wallet and that's simply not right. As well as that there should be more debate about the need for a friendly international at this stage of the season. As I mentioned England's next qualifier isn't until April, what benefit is a friendly now? Why, when almost everyone in football agrees that players are overplayed, do they see fit to schedule a round of games in November?

Of course Theo could have been injured on our time but then we would take responsibility for that. As it stands the FA simply send him back to us saying 'Ooops, I think it's broken. Bye!!!'.

Szczesny
Manager

« Svar #4044: 19 Nov 2008, 09:48 »

De ord kunne være kommet ud af min mund - eller ud af mine fingerspidser. Det er så sandt så sandt!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #4045: 19 Nov 2008, 10:25 »

Jeg må indtrømme at jeg er totalt enig... De bedste spillere i div ligaer spiller allerede nu for mange kampe, hvorfor i alverden presser man så lige nogen totalt ligegyldige træningskampe ind hvor der er plads??
Klubberne og spillerne ville have langt bedre af at have en uges pause hvor spillerne så kunne få nogle friske ben...

Klubber som feks de 4 "store" i PL sender vel omkring 40 spillere afsted til div landskampe samlet set, og det er jo helt ude i hampen...
Der burde være en regel om at de skal spille de kampe der gælder noget og så ellers kun 2-3 træningskampe med landsholdet...

Samlet set spiller de bedste klubber vel omkring 60 kampe på en sæson, og hvis en landsholdsspiller så også skal spille landskampe bliver det jo rovdrift...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4046: 20 Nov 2008, 12:42 »

Ja hvad fanden (undskyld mit sprog) er meningen med de skide landsholdsvenskabsk ampe? Det lægger pres på et i forvejen super hårdt program og mange hold mister spillere i dem. Vi er vant til at miste Van Persie og denne gang var det så Walcott. Det er super røv at vi skal lægge spillere til sådan en ubetydelig kamp når der i forvejen er så mange kampe i ligaen. Og set fra landsholdets synspunkt, hvad skulle vi så bruge det til? Med alle de udskiftninger kan man kun bruge første halvleg til noget rent fodboldmæssigt, og hvorfor pokker skal landsholdet pludselig spille en halv landskamp når den næste først er i februar? Bliver de virkelig spillet mere sammen når de først spiller igen til næste år? Det er jo komplet latterligt at lægge de landskampe nu. Jeg er i det hele taget modstander af at man spiller venskabskampe på landsholdet. Det er simpelthen nytteløst. Man så det også på tilskuerpladserne i går. Hvem gider at tage ind og se en "landskamp" i november mod Wales som ikke har nogen som helst betydning og som altid vil ende i noget rod i anden halvleg?

arsenalistic
Manager

« Svar #4047: 20 Nov 2008, 16:24 »

Så har "Captain fan-spastic" været ude og lufte stemmebåndet. Hvad er dog meningen med det her? Er det lille-Gallas, der lige må pointere, at han altså ikke kan holdes skyldig? Han er dog den værste kaptajn i mands minde...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1766_4524978,00.html

Go you Gunners!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4048: 20 Nov 2008, 22:17 »

http://www.onside.dk/node/21110

Så er der sgu inside-problemer igen. Det er fandme ufatteligt at vi ikke kan have et ordentligt sammenhold. Kom dog ind i kampen!

Har i nogle bud på, hvem det kunne være, i øvrigt? Smiley

alek9000
Manager

« Svar #4049: 20 Nov 2008, 22:21 »

Jo som der står, kunne det være Persie eller AdeB. Personligt tror jeg det er Persie Smiley

Sider: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010