home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315396 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4005: 12 Nov 2008, 14:39 »

Skrev jeg Randall? Det gjorde jeg vidst :-D
Det var ikke meningen, for ham har jeg aldrig været stor fan af. Han er alt for overvurderet i mine øjne, og var klart en af vores dårligste i går.

Mente naturligvis den herlige Wilshere.
Kunne heller ikke lige forstå at du synes han var god! Wink

Glæder mig sgu til næste Carling Cup kamp! :O

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4006: 12 Nov 2008, 14:57 »

Fra dagens Arseblog:

These days it's all about the youngsters and it really has captured the imagination of Arsenal fans (if not stupid, bald, uncle Fester looking wankers whose opposition to playing young players must surely come from the fact they don't have an academy to speak of). Last night was another glimpse at the Arsenal of the future and anyone who wasn't impressed must be very hard to please indeed. Not one of the United starters played last night and the team, according to the commentary, was just a shade older than the one that beat Sheffield United in the last round. I think that's only because the game was taking place a month later. Time marches on for all of us.

Szczesny
Manager

« Svar #4007: 12 Nov 2008, 15:02 »

Not one of the United starters?Huh

han har da vist postet lidt for hurtigt ham gutten der.

det var så mig der postede lidt for hurtigt  Peace
« Seneste Redigering: 12 Nov 2008, 15:36 af StormQ » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ManUtd83
Manager

« Svar #4008: 12 Nov 2008, 15:02 »

Hmm som jeg har forstået det, er det stærk kritik af Chelsea og stor ros til Arsenal,
« Seneste Redigering: 12 Nov 2008, 15:07 af ManUtd83 » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4009: 12 Nov 2008, 15:04 »

Med "Not one of the United starters played last night" menes der naturligvis at ingen der startede mod United spillede i går.

ManUtd83
Manager

« Svar #4010: 12 Nov 2008, 15:07 »

Ja forstod den lige..

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4011: 12 Nov 2008, 15:15 »

Nu har jeg set den famøse redning fra gårsdagens kamp...

Hold da helt kæft! Kun guderne kan vide hvordan han fik snitterne på den bold! Shockeret

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4012: 12 Nov 2008, 15:16 »

Hmm som jeg har forstået det, er det stærk kritik af Chelsea og stor ros til Arsenal,

Ja selvfølgelig, nu er det jo en Arsenal Blog Wink Pointen er at Chelsea bitcher over Arsenal fordi at vi ikke stiller med vores stjernespillere og derfor har Chelsea vundet Carling Cuppen 2 gange på de sidste 4 år. På den anden hånd mener Arsenal Bloggeren at Chelsea ikke stiller med reserverne, netop fordi at de ved at deres reserver ikke engang er en skygge af Arsenals og derfor ikke ville have en chance i turneringen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4013: 12 Nov 2008, 15:25 »

Nu har ManUtd83 jo rettet i sit indlæg, men han troede at "Not one of the United starters played last night and the team, according to the commentary, was just a shade older than the one that beat Sheffield United in the last round." var en form for ros til Man Utd. Og så var han glad. Indtil det gik op for ham at det var det slet ikke!

JKJ
Gæst

« Svar #4014: 12 Nov 2008, 15:38 »

Ja selvfølgelig, nu er det jo en Arsenal Blog Wink Pointen er at Chelsea bitcher over Arsenal fordi at vi ikke stiller med vores stjernespillere og derfor har Chelsea vundet Carling Cuppen 2 gange på de sidste 4 år. På den anden hånd mener Arsenal Bloggeren at Chelsea ikke stiller med reserverne, netop fordi at de ved at deres reserver ikke engang er en skygge af Arsenals og derfor ikke ville have en chance i turneringen.

Med alt respekt så synes jeg ikke det er at bitche når man har vundet 2 pokaler og i ikke har vundet nogle Wink  I har nogle talenter der gør det ganske godt, det er ganske positivt ment, men de har jo ikke vundet noget endnu...

Jeg synes virkeligt at det er flot og modigt at i bruger jeres talenter så meget, andre hold ville jo blande lidt rutine ind her og der... Men igen, i får jo ingen pokaler ved at bruge jeres unge knægte og det er jo det det hele vel går ud på  Peace

Szczesny
Manager

« Svar #4015: 12 Nov 2008, 15:46 »

NO!!! Havde lige lavet et kæmpelangt svar til dig JKJ, og så sletter den lortet.

Min pointe var hovedsageligt at Mickey Mouse titler ikke tæller hos et top-4 hold. Uvurderlig kamptræning mod spillere af højere niveau og følelsen af at der ikke er så langt til førsteholdet, se det er noget der motiverer talenter. Den eneste grund til at andre ikke gør det er at de ikke har det samme sublime ungdomsarbejde.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4016: 12 Nov 2008, 15:46 »

I har nogle talenter der gør det ganske godt, det er ganske positivt ment, men de har jo ikke vundet noget endnu...

Men igen, i får jo ingen pokaler ved at bruge jeres unge knægte og det er jo det det hele vel går ud på  Peace

Aarh, lad os nu se da. Tvivlen skal komme os til gode! Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4017: 12 Nov 2008, 15:47 »

Om vi får pokaler eller ej i Carling Cuppen er stort set flintrende ligegyldigt. Hvis vi gør, så er det da fint, men skulle det ikke lykkes er det ikke ligefrem noget der vælter verden.

SirToby
Manager

« Svar #4018: 12 Nov 2008, 15:48 »

Jeg må sgu sige, det er fornemt, at I kan vinde så overbevisende over Wigan med så reservespækket et mandskab. Dog håbløst af Wigan.

Og så fik jeg set Fabianski-redningen. Imponerende kæmpet.

Cesc
Gæst

« Svar #4019: 12 Nov 2008, 15:50 »

Dejligt at en mand med forbehold for at holde sig væk fra tråden her, kommer ind og siger noget så positivt.

Ingen af os, vil dog gøre det samme om dit hold. Wink

Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010