home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315721 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3930: 08 Nov 2008, 18:59 »

Sådan er det jo, når man er bitter over dagens kamp så skal der bitches... haha. Derudover så er det jo også ligegyldigt at være bedst på dagen - vi er jo ligeglade med de enkelte dage mod vores rivaler, bare vi er på toppen til sidst!!

HAHAHA VI VANDT VI ER DE BEDSTE!!!!

Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kie
Landsholdsspiller

« Svar #3931: 08 Nov 2008, 19:12 »

Er der nogle som kender et sted hvor man kan se kampen?

Jeg så nemlig ikke, kampen da jeg var på arbejd Skuffet

Men dejligt at vi vandt... Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3932: 08 Nov 2008, 19:13 »

Rooney var sgu ikke ringe, hvis du også vil tilføje adjektivet "uskarp". Uskarp var han, men han var involveret i det meste, bevægelig og farlig - indtil han skulle afslutte.

I øvrigt mærkeligt at AF vælger at tage Rooney ud da han sætter Tevez ind. Berbatov havde jo mildest talt været usynlig hele kampen igennem.

PSG
Gæst

« Svar #3933: 08 Nov 2008, 19:18 »

Er der nogle som kender et sted hvor man kan se kampen?

Jeg så nemlig ikke, kampen da jeg var på arbejd Skuffet

Er ikke sikker men måske kan du få nogle highlights fra Arsenal's officielle hjemmeside Peace

Dasmessi
Gæst

« Svar #3934: 08 Nov 2008, 19:18 »

Sådan man!!
Vi er tilbage!
Super flot sejr over Manchester Punited SmileySmiley
Samir Nasri viser hvorfor han er indkøbt idag. Skønt skønt skønt.

United-styrer
Gæst

« Svar #3935: 08 Nov 2008, 19:20 »

I min verden hører uskarphed, sammen med at man er ringe; hvilket Rooney var idag.

Så er det lidt unødvendigt at tilføje "uskarp" til sætningen, hvis det indgår i ordet "ringe".

I øvrigt mærkeligt at AF vælger at tage Rooney ud da han sætter Tevez ind. Berbatov havde jo mildest talt været usynlig hele kampen igennem.

Ja, der føler jeg egentlig også, han spolerede vores spinkle mulighed for at få point med hjem. Rooney havde brændt mange chancer, men han var farlig. Berbatov var, som du siger, usynlig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3936: 08 Nov 2008, 19:23 »

Underligt at læse hvad Arséne svarede på dette spørgsmål:

On winning despite missing players…

For example you had a player like Nicklas Bendtner today who had an outstanding game. It shows how different this job is because on Wednesday he was not especially on his best form and three days later he produced a quality performance. It was a team answer, first of all we showed that we have the squad which is questioned so many times. We showed that no matter who plays we have the spirit.

Så god var Bendtner altså heller ikke...! Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #3937: 08 Nov 2008, 19:24 »

Jeg synes han spillede rimeligt, men ja, outstanding er en overdrivelse.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3938: 08 Nov 2008, 19:25 »

Bendtner gjorde det nu fornuftigt nok, selvom han nok skylder et enkelt eller 2 mål til næste kamp. Pt. vil jeg faktisk sige at selv om van Persie og Adebayor havde været tilgængelige ville jeg give Bendtner en startplads.

ManUtd83
Manager

« Svar #3939: 08 Nov 2008, 19:25 »

Han kom til en helt masse, ja. Til gengæld brændte han også alt det han kom til Smiley

Men som dansker kan jeg kun være tilfreds, hvis Wenger synes, at han "outstanding".

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3940: 08 Nov 2008, 19:28 »

Ja da. Han tog nogle dårlige beslutninger men han kom frem til nogle chancer og knoklede i front. Outstanding vil jeg dog heller ikke kalde ham, selvom han nu spillede udemærket. Men ja, det er da dejligt som dansker at en mand som Wenger mener at han er så god.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #3941: 08 Nov 2008, 19:41 »

Bendtner havde vel 4 chancer i kampen: de to indlæg fra Nasri som han bør forvalte lidt bedre og så har han to i anden halvleg, men dem skaber han til gengæld selv. Når først Bendtner kommer i gear, så bli'r han farlig - spørgsmålet er bare hvor lang tid det tager!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ManUtd83
Manager

« Svar #3942: 08 Nov 2008, 19:45 »

Som han også selv siger i optakten kræver det kampe for ham, og lige nu har han en rigtig god chance. Adebayor har to-tre uger tilbage af sin skade og van Persie har to kampe tilbage af sin karantæne fra Stoke-kampen. Det gælder om at imponere Wenger, så han oftere for en plads i starteren når de to bedste angribere kommer tilbage.
Frygter bare lidt at Eduardo kommer tilbage og bliver god Skuffet for så ryger Bendtner ned på fjerdepladsen i angriber-hierakiet.

JKJ
Gæst

« Svar #3943: 09 Nov 2008, 18:35 »

Arh, der mener jeg altså, du er for farvet. Ja, Ronaldo kunne nemt falde, for det er svært at lade være, når en spiller kommer flyvende ind i dig med knopperne forrest. Jeg ved ikke, om den var til rødt, men den var i hvert fald til gult med et kraftigt rødligt skær.

Kunne være meget sjovt at høre, hvad neutrale mener om kampen, for billedet er (ikke overraskende) tydeligt: I mener, I fortjente sejren, og vi mener, vi fortjente sejren. Mit umiddelbare indtryk er, at det var rimelig lige. Det var i hvert fald en god fodboldkamp.

Jeg er forholdsvis neutral i denne diskution, men mener altså at det var til direkte rødt. Han kommer altså flyvende med knopperne først og det burde være nok til et rødt imo... Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3944: 11 Nov 2008, 15:02 »

Truppen til aftenens Carling Cup-kamp mod Wigan (som i øvrigt kan ses på TV2 Sport):

12 Carlos VELA
16 Aaron RAMSEY
17 Alex SONG
19 Jack WILSHERE
20 Johan DJOUROU
21 Lukasz FABIANSKI (GK)
24 Vito MANNONE (GK)
28 Amaury BISCHOFF
35 Francis COQUELIN
39 Rui FONTE
40 Kieran GIBBS
41 Gavin HOYTE
42 Henri LANSBURY
43 Fran MERIDA
46 Abu OGOGO
47 Mark RANDALL
50 Jay SIMPSON
56 Emmanuel FRIMPONG

Et hurtigt bud på en start opstilling kunne være:

Fabianski

Hoyte - Toure - Djourou - Gibbs

Lansbury - Ramsey - Song - Wilshere

Bischoff

Vela

Det bliver ikke nogen nem kamp; Wigan må satse alt på denne turnering og råder over et par stærke spillere - bl.a. topscorer Amr Zaki. De unge drenge skal spille op til deres bedste hvis vi skal videre.

Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010