home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315907 gange)
MrMads
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3765: 29 Okt 2008, 23:53 »

det kunne være meget sjovt at finde en statistik, hvor man kan se, hvor mange min. Tottenham havde 11 mænd på egen halvdel...

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #3766: 30 Okt 2008, 01:11 »

de sagde at deres dame hold kunne få point mod dem også scorer tottenham ud af ingenting.  i kan snakke nok så meget om held men det comeback var fandme flot. tottenham havde rigtig dårlig indstilling på banen som jeg troede de ville komme af med efter berbatov. begge hold får et mål foræret . hutton giver jer og clichy tror jeg giver os. i var meget bedre ja men et pisse flot comeback og dumme udskiftninger i laver

maaahhh-h-h-h

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3767: 30 Okt 2008, 08:35 »

de sagde at deres dame hold kunne få point mod dem

Hvis ikke man kan komme med den slags kommentarer som Cesc kom med, uden at folk tror man mener det seriøst, så er der ikke meget tilbage af rivaliseringen klubber imellem.

i kan snakke nok så meget om held men det comeback var fandme flot. begge hold får et mål foræret . hutton giver jer og clichy tror jeg giver os.

Nej det var ikke et flot comeback. 3 af deres mål er rene foræringer fra vores side (Almunia, Almunia, Clichy), og at de scorer 4 mål på 4 chancer er jo bare sindssygt. Kald du bare det flot, jeg kalder det pikkeufortjent og heldigt. Sådan er vi så forskellige.

i var meget bedre ja men et pisse flot comeback og dumme udskiftninger i laver

Når man fører 4-2 med 10 minutter tilbage er det de færreste der vil satse mere offensivt. At få defensive slidere som Eboue, Song og Diaby ind, virker jo ganske fornuftigt når en 2-målsføring skal holdes i 10 minutter.

Hvis der er nogen der vil sende mig en tudekiks kan de få adressen i pb.

verdenskrig
Manager

« Svar #3768: 30 Okt 2008, 09:20 »

Så er det vidst slut med at gøre nar af liverpool Grin

For i det mindste vinder vi point mod holdende  overtiden, og smider dem ikke væk i overtiden, mod bundholdet af dem alle Wink Grin

Men for lige at være lidt seriøs: HVordan i alverden kan det lade sig gøre Huh.. Jeg var først 100 % sikker på at det var en skrivefejl på tekst tv funny

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3769: 30 Okt 2008, 09:30 »

Well, her er Arseblogger beskrivelse af de 2 sidste mål:

Arsenal 4-3 Sp*rs: Let me qualify this by saying I think Gael Clichy is a great little player. However, he is prone to moments of madness and this was one. He couldn't decide what to do with the ball so he instead decided to fall over for no reason. This let Jenas through to curl one in with his left foot. Sylvester should have closed him down more quickly. Surely it would be nothing more than a consolation though.

Arsenal 4-4 Sp*rs: Blaha alkhda ieda [pak sjd [i urei jf Modric shot deflected onto the post vhas asjh y asd hp;lsajdusad c cunting Lennon gets rebound bh asdhiasdlk s[oiu 34 09 u HHN †π ∆ƒ˚ß∆˚ƒ∂. Full time.

Og her er en sjov historie i kommentarerne til bloggen:

Reports are just in of a shocking incident last night at a North London park, where two elderly French pensioners were callously mugged. The two gallic pedestrians were out for a leisurely stroll, kicking a ball about in a feeble attempt to stave off infirmity and just minding their own business when they were ruthlessly robbed by a gang of locals, apparently led by a rat-faced chav who has some history of activity in the park.

The first gentleman, William (67) was left shaken and annoyed. “ Tout Allors!” he wailed in a comedy accent. “Not again! Zis ‘appened to me earlier zis year in a town called Birmingham! I am sulking, it’s not fair”. The other Froggie, a fish faced, dolphin headed cunt calling himself Mikael (89, no fixed abode) said; “Merde! I was just down here on a sabotage mission on behalf of another elderly alchoholic known only as AF, and now my cover is blown!”

The manager of the park, a Mr Wenger, claims not to have witnessed such a criminal act, but it has come to light that Mr Wenger’s refusal to invest good money in adequate protection for elderly residents as led to previous incidents, and without the implementation of any sort of new defence against these attacks, locals fear that gangs from as far afield as Manchester, Liverpool or even Stoke could imitate last night’s outrage.

verdenskrig
Manager

« Svar #3770: 30 Okt 2008, 09:33 »

Lyder sjovt Grin... Haha ham der kommenterer er vidst ret tydeligt arsenal fan Wink...

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3771: 30 Okt 2008, 09:34 »

Der var nu ingen tvivl om at det var tyveri ved højlys dag. Eller i hvert fald ved tusmørke-aften.

Szczesny
Manager

« Svar #3772: 30 Okt 2008, 10:45 »

Hvordan kan det lade sig gøre?  ticked off Jeg er helt lost for words og prøver at være andet end sur og smide omkring mig med skældsord i mit hoved, men det her er simpelthen for meget!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #3773: 30 Okt 2008, 10:54 »

Så er det vidst slut med at gøre nar af liverpool Grin

For i det mindste vinder vi point mod holdende  overtiden, og smider dem ikke væk i overtiden, mod bundholdet af dem alle Wink Grin

Men for lige at være lidt seriøs: HVordan i alverden kan det lade sig gøre Huh.. Jeg var først 100 % sikker på at det var en skrivefejl på tekst tv funny

Helt enig...  Wink

Så ikke kampen, fulgte kun med på txt-tv, og da klokken så var 22.55 og ved stillingen 4-2 iflg txt-tv gik jeg i seng med forvisning om at i havde vundet kampen... Men blev da godt nok overrasket i morgen da jeg så fandt ud af at i hvade sat det hele til, ikke jeg klager, men det burde ikke ske hvis i vil kæmpe med også om PL...

Nej det var ikke et flot comeback. 3 af deres mål er rene foræringer fra vores side (Almunia, Almunia, Clichy), og at de scorer 4 mål på 4 chancer er jo bare sindssygt. Kald du bare det flot, jeg kalder det pikkeufortjent og heldigt. Sådan er vi så forskellige.

Hvis der er nogen der vil sende mig en tudekiks kan de få adressen i pb.

Det er da et kanon comback fra deres side, lige megt om du vil det eller ej... De tror jo på det da de får reduceret til sidst og så skal man jo netop satse alt... At jeres, imo overvurderet målmand, så kikser nogle indgreb er så en anden ting, men hvis man tror på det kommer målenen jo nogle gange noget lettere...

Har muligvis et par tudekiks til at ligge fra de sidste par sæsoner, men er sgu bnage for de er blevet for gamle og tører  Tunge
« Seneste Redigering: 30 Okt 2008, 10:59 af JKJ » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3774: 30 Okt 2008, 10:59 »

Et flot comeback som jeg ser det, er når et hold som er udspillet og bagud med et par mål får vendt kampen, presset de andre ned, skabt masser af målchancer, og fortjent får hentet det ene point eller flere tilbage. Det var ikke det der skete i går.

At mene at Almunia er overvurderet er så underligt at jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte. Der er da ingen der vurderer ham særlig højt? Alle snakker om at han slet ikke er god nok til et top 4 hold, at han ikke kunne spille sig til en startplads hos halvdelen af PL osv. osv. Hvis han er noget, er det da undervurderet. Han stod en glimrende sæson sidste sæson, og har gjort det upåklageligt denne sæson indtil i går. Sådan en offday skal jo komme på et tidspunkt, og det var vel også forventet at alle kritikerne så ville stikke snuden frem igen... helt uberettiget.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #3775: 30 Okt 2008, 14:42 »

de kommer jo til chancer ud af ingen ting se bentleys mål ud af ingen ting . det er bare om at hugge også for de scored jo de var skarpe på de chancer de fik. og ja jeres målmand var måske ikk så heldig men det kan man vist heller ikke kalde gomes. han er da noget af det dårligste jeg længe har set. sammen med hutton. at blive bange på det niveau går ikk. jenas mål er flot da i taber bolden næsten op ved midten og hvad han gør er jo det han vil det er ikke heldigt eller noget som helst. så fantastisk comeback og super kamp

maaahhh-h-h-h

verdenskrig
Manager

« Svar #3776: 30 Okt 2008, 14:51 »

Et flot comeback som jeg ser det, er når et hold som er udspillet og bagud med et par mål får vendt kampen, presset de andre ned, skabt masser af målchancer, og fortjent får hentet det ene point eller flere tilbage. Det var ikke det der skete i går.

At mene at Almunia er overvurderet er så underligt at jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte. Der er da ingen der vurderer ham særlig højt? Alle snakker om at han slet ikke er god nok til et top 4 hold, at han ikke kunne spille sig til en startplads hos halvdelen af PL osv. osv. Hvis han er noget, er det da undervurderet. Han stod en glimrende sæson sidste sæson, og har gjort det upåklageligt denne sæson indtil i går. Sådan en offday skal jo komme på et tidspunkt, og det var vel også forventet at alle kritikerne så ville stikke snuden frem igen... helt uberettiget.

Ej drop nu det fis.. Et flot comeback har absolut INTET med flot spil at gøre, men hvis man henter et hold når alle odds ser værst ud... Se bare liverpool- milan i cl.. Bagud 3-0, og så 3-3.. det var da ikke pga flot spil crazy

Syntes det er så tyndt, og en typisk forklaring fra Arsenal fans, fordi alt spil i følge jer skal være åhhh så smukt.. Men ved i hvad det er sku ikke altid det man vinder point på... Det er effektiviteten der skaber sejre, og ikke flot spil... Så drop den der attitude fordi andre hold ikke spiller jeres form for spil... Det kan stadig være flot, bare på en anden måde...

Og uanset hvordan man vender og drejer det, var det et flot, og fremragende comeback af Tottenham i går.. Og i kan sige hvad i vil men at score på alle sine " chancer i en kamp, er ikke bare heldigt.. Det er satme skarpt Thumbs Up

Og almunia: Tja bare ikke god nok til et hold i toppen Smiley

Har muligvis et par tudekiks til at ligge fra de sidste par sæsoner, men er sgu bnage for de er blevet for gamle og tører Tunge
HAHAHAHA funny.. Beat that suckers Wink

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3777: 30 Okt 2008, 14:52 »

Et bemærkelsesværdigt comeback var det uden tvivl, men noget flot comeback af dem var det så afgjort ikke.

Jeg har vist heller aldrig påstået at det Jenas gør er heldigt, men at Clichy helt umotiveret forærer Tottenham bolden i stedet for at sparke den ud over linien, eller endda tilbage til en Arsenal-spiller, kan der ikke herske tvivl om.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3778: 30 Okt 2008, 14:54 »

Jeg synes nu heller ikke at man kan kalde det et flot comeback, men igen, jeg er jo Arsenal fan og har ingen forstand på fodbold, ud over at det skal være teknisk flot...

Det ville have været et flot comeback hvor Tottenham havde presset og kreeret chancer til sidst - Det gjorde de jo ikke engang - Arsenal sad på spillet hele kampen igennem og burde have scoret 6-7 mål i løbet af kampen - Men gjorde det ikke. Tottenham scorede derimod på freaky flukes, og jeg synes ikke at man kan betegne det som et godt comeback når de ikke kom frem til chancer eller pressede Arsenal i bund, men derimod blot tilfældigt scorede ud af ingenting.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3779: 30 Okt 2008, 14:55 »

vk: At du ikke har samme mening som mig omkring definitionen af hvordan et hold leverer et såkaldt flot comeback, må stå for egen regning.

At du vælger at kalde det "fis", "typisk Arsenal-fans", og din sidste linie kan du godt droppe i denne tråd.

Udover det, har jeg intet at diskutere med dig.

Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010