home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315969 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3720: 29 Okt 2008, 14:58 »

"Adebayor: Jeg elsker Bendtner"  Huh

Hehe, da jeg læste overksriften var jeg lige ved at få kaffen galt i halsen, men så kom jeg i tanke om at det var en overskrift fra EB, og de har det med at fordreje det hele bare en lille bitte smule...

Men det ser dog ud til at deres små problemmer med hinanden er overe og Bendtner er inde i varmen igen... Men hvor længe vil han være det når nu jeres kroat vender tilbage igen, navnet er lige glemt, så er han vel kun 4-5 valg igen og vil det evt skabe nye problemmer??
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1076843.ece

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3721: 29 Okt 2008, 15:08 »

Det er meget svært at svare entydigt på, da ingen ved om Eduardo (der var den) nogensinde kommer tilbage på sit gamle niveau. Til gengæld synes jeg Bendtner har spillet rigtig godt denne sæson, og van Persie og Adebayor har været tilsvarende uskarpe.

Det er noget af en angriberkabale der skal gå op, og vi skal i den forbindelse heller ikke glemme Vela, som ligner et rigtig spændende bekendtskab.

Mht. artiklen er det naturligvis en rigtig EB-artikel, men jeg synes da helt sikkert at man i kampene denne sæson har set masser af eksempler på at de tidligere stridigheder hører fortiden til, og de to herrer har ved flere lejligheder vist at de sagtens kan spille glimrende sammen. Lad os håbe på masser af det i aften.

JKJ
Gæst

« Svar #3722: 29 Okt 2008, 15:15 »

Det er korrekt at Eduardos niveau måske aldrig bliver det samme igen, men hvis han indlemmes i truppen og kommer ind her og der for at få noget kamptræning foran feks Bendtner vil det imo kunne skabe lidt splid... Med alt respekt så er Bendtner en egoist, det kan være en positiv ting på banen, men bestemt en ulempe udenfor og det har han jo desværre vist før, både hos jer og på landsholdet...

Men alt andet lige så har i måske det stærkeste angreb med 5 så gode angribere i PL, det er der vist ikke andre der kan matche...

ManUtd83
Manager

« Svar #3723: 29 Okt 2008, 15:17 »

Synes faktisk Arsenal er den klub i Premier League der er bedst udstyret når det kommer til angribere, men situationen er alligevel lidt mystisk lige nu. Både Van Persie og Adebayor har brændt en del sæsonstarten, men jeg vil stadig mene de er det bedste par. Bendtner kan både spille fantastisk godt og fantastisk dårligt efter min mening, men det er tydeligt at han forbedrer sig. Eduardo er svær at spå om, og det samme kan man sige om Vela som jeg kun har set i Carling Cup'en mod et ikke særligt godt hold.

Håber naturligvis på at Bendtner kan slå Van Persie af, for jeg tror også, at han ville danne et godt makkerpar med Adebayor (forudsat at de er blevet gode venner igen). Selvom de er fysiske begge to er de ikke samme type spiller.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3724: 29 Okt 2008, 15:19 »

Jeg vil i hvert fald meget nødig skulle spå om hvordan de kommer til at gå når alle 5 er klar. På den anden side bliver vi jo nok heller ikke forskånet for skader resten af sæsonen, og både Vela og Bendtner er stadig ganske unge, og vil formentlig ikke kunne gøre krav på at starte inde fast i denne sæson i hvert fald.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3725: 29 Okt 2008, 15:36 »

Jeg synes Bendtner og Adebayor passer godt sammen. De er begge rigtig gode i luften, og så kan de ramme målet!
Eduardos niveau kan jeg knap huske, da det er så lang tid siden. Men Robin van Persie... Kæft, hvor bliver jeg sindssyg af at se en Arsenal-kamp når han er på banen. Han brænder simpelthen de største chancer! Han kan [/b]selvfølgelig[b] også spille godt, men jeg synes stadig ikke han er god nok.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3726: 29 Okt 2008, 15:38 »

Mathié: Det ser ud til at der i din avatar står FARFAR Opstemt

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3727: 29 Okt 2008, 16:00 »

Det kan da være det er hans farfar funny Huh! Hævet Øjenbryn

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3728: 29 Okt 2008, 16:01 »

Jeg nægter at tro at Cesc har børnebørn.

(Og ja, jeg er godt klar over at der står FABFAB...)

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3729: 29 Okt 2008, 16:09 »

Det siger dine kilder måske - men man ved aldrig funny Tunge.

Newton Heath
Manager

« Svar #3730: 29 Okt 2008, 16:11 »

Cesc har da ikke noget der minder om børnebørn?
Hvor gammel er det han er? 21?

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3731: 29 Okt 2008, 16:14 »

Hvor gammel er det han er? 21?
Det var jo selvfølgelig også kun for sjov Cool Hævet Øjenbryn.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #3732: 29 Okt 2008, 16:27 »

Men han har vidst selvtillid:

Arsenals midtbanespiller Cesc Fabregas siger, at rivalerne fra Tottenham ville have problemer mod Arsenals damehold. (The Sun)

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3733: 29 Okt 2008, 16:28 »

Haha, jeg har faktisk tænkt på det.  Opstemt
Man kan tydeligt se at der står FABFAB i photoshop, og stroken kan heller ikke ses herinde. Smiley

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3734: 29 Okt 2008, 16:32 »

Har han overhovedet børn? Huh

Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010