home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316162 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3480: 02 Sep 2008, 17:18 »

En gang til.

Hvis du synes at der er klasseforskel mellem Evra og Clichy, og at Sagna ikke er en stjernespiller, så bliver vi ikke enige.

Hvis du havde set Arsenals kampe, ville du måske have set Nasri på venstrekanten, hvor han har gjort det glimrende? Hvad er det ulogiske i det? Duoen Clichy/Nasri i venstresiden ligner det mest farlige siden Cole/Pires.

Uden at blande mig, så har der vel heller ikke været noget udover Cole/Pires, der er værd at nævne? Opstemt

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

arsenalistic
Manager

« Svar #3481: 02 Sep 2008, 17:19 »

Nej jeg er her  Wink

Jo i mangler en målmand der redder point.. JEg siger netop at Almunia faktisk er en meget sikker keeper, men de kampe ejg ahr set med Arsenal er det ikke ham der redder de tre point som cech, og van der saar så ofte gør for man u...

Måske er de det, hvis man ser på dem individuelt, men prøv at sammenlign Clichy med Evra.. Jeg syntes der er tale om klasseforskel Smiley.. Sagna er også en fin back, men han er sku ik en stjernespiller.. Og mener du det, kan JEG ikke tage DIG seriøst..

Okay, som jeg har set det, troede jeg i ville bruge nasri som offensiv, og fabregas og en anden bagved... Min fejl Peace

Men nasri på kanten Huh.. Forklar mig venligst det logiske i det Rullende Øjne

Forklar mig venligst hvad det er som er SÅ forkert? Og at du ikke kan tage mig seriøst er da fint, men lidt bedre forklaring om hvorfor ville være godt Smiley

Det er tydeligvis ikke nok i så fald....

Folk skal ikke glemme, at vi nu engang er der, hvor vi helst vil være. Historien taller sit eget sprog, så lad os acceptere at vi ikke fik den forløsende midt og så støtte op om det vi har.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3482: 02 Sep 2008, 17:20 »

Jeg vil nu sige at Almunia redder point. Han havde f.eks. en rigtig god redning i vores første kamp mod WBA hvor vi førte 1-0 - Og kampen endte 1-0. Hvis det ikke er en pointgivende redning, ved jeg ikke hvad det er.

At du kan tale om klasseforskel mellem Clichy og Sagna vs. Evra og .. Neville? kan jeg slet ikke forstå. Sagna blev forståeligt kåret til PL's bedste højre back sidste år, og det var endda hans første sæson i England. Han er foran både United, Chelsea og Liverpool. Clichy er måske ikke på højde med Evra endnu, grundet hans unge alder, og derfor et par dumme fejl, men han er helt klart bedre end Liverpools venstre back, og mindst lige så god som A. Cole. At du så påstår at de skal til African Nations Cup, siger vist mere end nok om hvor meget du ved om Arsenals hold.

Nasri skal selvfølgelig bruges på venstre fløj, når det er der vi mangler folk. Normalt har vi Rosicky, men han er skadet, og så er det fedt at have en genial spiller i Nasri, der hidtil har vist at han dribler lige så godt som Hleb, har den samme hurtighed, og er meget mere målfarlig. Det logiske i at han IKKE skal være der, kan jeg tilgengæld ikke se. Vi har i forvejen adskillige offensive MC'ere i Fabregas, Denilson, Ramsey og Rosicky, så hvorfor dog sætte Nasri derind, når vi mangler folk på venstre?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #3483: 02 Sep 2008, 17:20 »

Hvad vil du kalde, at redde points? Uddyb venligst!

Den klasseforskel du ser, er meget meget lille! Evra havde en drømmesæson sidste år, og spørgsmålet er om det var en engangs-sæson?

Nasri kan spille alle midtbanepladsen, måske ikke DM. Han kan sagtens bruge venstrebenet, men han trækker også ind i banen, for han tør, som ikke så mange andre tør, at skyde ude fra..

Jeg venter med at sige hvad der er forkert indtil at du har forklaret hvorfor Almunia ikke redder points? Huh
..og hvorfor Evra er så meget bedre end Clichy? Huh

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3484: 02 Sep 2008, 17:20 »

Nå men det bliver vi vel så ikke.. Men så skal i da heller ikke brokke jer over jeres hold Peace..

Måske fordi nasri ikke er rigtig kant, som kan fodre dem i stiller med i front.. At han så kan trække ind i banen er fint, men det er imo nemmere at lukke af for, end hvis i havde to ordentlige kantspillere!

Øh ok? Fordi jeg ikke mener vi har nogen problemer på back-pladserne mener du ikke vi skal brokke os over manglerne på andre pladser?

Nasri er hurtig, direkte, teknisk dygtig og målfarlig. Som Pires. Han kunne ligne den venstrekant vi har manglet længe.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3485: 02 Sep 2008, 17:22 »

Uden at blande mig, så har der vel heller ikke været noget udover Cole/Pires, der er værd at nævne? Opstemt

Nej - ikke siden dengang. Og netop derfor er det da meget logisk at fremhæve Nasri på venstrekanten, i modsætning til hvad verdenskrig mener.

Chakana
Manager

« Svar #3486: 02 Sep 2008, 17:23 »

Nej, men er det nødvændigt i denne diskussion?

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #3487: 02 Sep 2008, 17:24 »

Han kunne ligne den venstrekant vi har manglet længe.
Hvis han bliver ved i samme stil, jamen så er han den kant som vi har manglet! Thumbs Up

Arsenal Football Club

arsenalistic
Manager

« Svar #3488: 02 Sep 2008, 17:26 »

Lad os da bare slå fast at begge backs kom på PFA Team Of The Year. Smiley

Go you Gunners!

verdenskrig
Manager

« Svar #3489: 02 Sep 2008, 17:26 »

Jeg vil nu sige at Almunia redder point. Han havde f.eks. en rigtig god redning i vores første kamp mod WBA hvor vi førte 1-0 - Og kampen endte 1-0. Hvis det ikke er en pointgivende redning, ved jeg ikke hvad det er.

At du kan tale om klasseforskel mellem Clichy og Sagna vs. Evra og .. Neville? kan jeg slet ikke forstå. Sagna blev forståeligt kåret til PL's bedste højre back sidste år, og det var endda hans første sæson i England. Han er foran både United, Chelsea og Liverpool. Clichy er måske ikke på højde med Evra endnu, grundet hans unge alder, og derfor et par dumme fejl, men han er helt klart bedre end Liverpools venstre back, og mindst lige så god som A. Cole. At du så påstår at de skal til African Nations Cup, siger vist mere end nok om hvor meget du ved om Arsenals hold.

Nasri skal selvfølgelig bruges på venstre fløj, når det er der vi mangler folk. Normalt har vi Rosicky, men han er skadet, og så er det fedt at have en genial spiller i Nasri, der hidtil har vist at han dribler lige så godt som Hleb, har den samme hurtighed, og er meget mere målfarlig. Det logiske i at han IKKE skal være der, kan jeg tilgengæld ikke se. Vi har i forvejen adskillige offensive MC'ere i Fabregas, Denilson, Ramsey og Rosicky, så hvorfor dog sætte Nasri derind, når vi mangler folk på venstre?

Den kamp så jeg ik, men at baserer den forklaring på en kamp finder jeg tynd Peace

sagde nu også kun at der var klasseforskel imellem clichy og evra.. det skyldes vel i lige så høj grad rutinen.. Om clichy bliver så god ved jeg ik, men ejg kan blot konstaterer at han endnu ikke er det.. Og at kalde ham på højde med ashley cole, vil jeg nu mene er forrykt.. Syntes stadig cole er en fantastisk spiller Peace.. Og igen har han den rutine som clichy ikke har...

Desuden har jeg på intet tidspunkt sagt at Liverpool har bedre spillere... den står for egen regning Smiley

Det var ikke mig der nævnte det med Afnc  Rullende Øjne.. Så du skal da ikke belærer mig om min viden om Arsenals hold når du ikek har styr på hvem der siger hvad Smiley.. Og selvom jeg ikke havdekendt deres nationalitet, kunne jeg da stadig godt kende til deres styrke!

Nej kan da got se hvorfor man putter NAsri derud når man nu ikke har de vilde alternativer.. Jeg kan bare konstaterer at det er nemmere at dække af for en kant som skal ind i banen, i stedet for en som går til baglinien Peace.. Så det er logisk nok når man tænker på jeres situation, men ulogisk når man tænker på hvad der ville gavne jer.. i skulle i stedet have købt en ægte kantspiller, og ladet Nasri spiller 10'er positionen!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3490: 02 Sep 2008, 17:28 »

Hovhovhov!!! Hvorfor skal Liverpools backs nu blandes ind i det  crazy

Vi har en stabil back i Arbeloa og en imo en ukendt faktor i Dossena, en stabil kæde imo men verdensklasse aldrig... Jeg har så på den anden side heller ikke noget imod at have en ganske stabil back som yders sjældent falder igennem hverken positivt eller negativt men "bare" spiller på et konstant højt niveau... Det er Arbeloa imo, og det kan jeg sagtens leve med som sagt, han behøver ikke have et navn sålang tid har gør som han får besked på at Benitez...

verdenskrig
Manager

« Svar #3491: 02 Sep 2008, 17:30 »

Hvad vil du kalde, at redde points? Uddyb venligst!

Den klasseforskel du ser, er meget meget lille! Evra havde en drømmesæson sidste år, og spørgsmålet er om det var en engangs-sæson?

Nasri kan spille alle midtbanepladsen, måske ikke DM. Han kan sagtens bruge venstrebenet, men han trækker også ind i banen, for han tør, som ikke så mange andre tør, at skyde ude fra..

Jeg venter med at sige hvad der er forkert indtil at du har forklaret hvorfor Almunia ikke redder points? Huh
..og hvorfor Evra er så meget bedre end Clichy? Huh

Det gider jeg ikke engang uddybe da det siger sig selv...

Det er jo så et hypotetisk gæt.. Ja Evra havde en fantastisk sidste sæson, og ser ham imo som meget bedre defensivt samt offensivt end Clichy.. Man kan se at erfaringen spiller ind, fordi clichy i perioder har en tendens til at træffe de forkerte løsninger.. Evra er en stabil spiller som er god til det meste, og ahr prøvet det meste... Men ligesom du siger at Evra's seneste sæson var en enlig svale, kan du jo heller ikke vide om clichy når hans niveau!

Angående Almunia siger det som sagt sig selv... Når kampene brænder på er det sjældent at han hiver den redning ud af ærmet som sikrer jer en sejr.. Siger ik at de aldrig er sket, siger at det sker sjældnere end med vand der saar, og cech!

Så må du gerne komme med gennemgangen, da jeg har svaret på dit spørgsmål Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3492: 02 Sep 2008, 17:30 »

Nej kan da got se hvorfor man putter NAsri derud når man nu ikke har de vilde alternativer.. Jeg kan bare konstaterer at det er nemmere at dække af for en kant som skal ind i banen, i stedet for en som går til baglinien Peace.. Så det er logisk nok når man tænker på jeres situation, men ulogisk når man tænker på hvad der ville gavne jer.. i skulle i stedet have købt en ægte kantspiller, og ladet Nasri spiller 10'er positionen!

Sådan et system spiller vi jo slet ikke... Cesc er playmakeren på midtbanen, og at have Nasri på venstrekanten har jo allerede givet bonus. Han har i denne sæson fx scoret lige så mange mål allerede som Hleb gjorde i PL hele sidste sæson. Vi har ikke tradtition for en "ægte kantspiller" - hvis du husker tilbage har vi haft mest succes med højrebenede venstrekanter som fx. Pires.

Chakana
Manager

« Svar #3493: 02 Sep 2008, 17:32 »

Hvorfor er kommentaren tynd? Du kunne have set kampen, eller lade være med at sige at Almunia ikke redder points!
Clichy er fantastisk til at erobre bolde, god både offendssiv og defensiv, og kan samtidig løbe fra de fleste!
Det ser så netop ikke ud til at du kender deres styrke? Du forstod ikke helt hvorfor jeg var SÅ forundret over at Clichy, Sagna og Flamini ikke var med til EM, det viser jo lidt om at du ikke har set dem ordenligt.
Hvis Nasri skulle være nummer 10 på banen ved siden af Cesc, hvem fanden skulle så rydde op foran forsvaret? Huh

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #3494: 02 Sep 2008, 17:33 »

Øh ok? Fordi jeg ikke mener vi har nogen problemer på back-pladserne mener du ikke vi skal brokke os over manglerne på andre pladser?

Nasri er hurtig, direkte, teknisk dygtig og målfarlig. Som Pires. Han kunne ligne den venstrekant vi har manglet længe.

Nej, men det virker som om i nu pludseligt prøver at forsvare jeres hold, eftersom jeg jo mener at man kan være kritisk over for næsten alle dem i har, og se om man ikke kunne finde noget bedre, og mere rutineret...

Måske måske ikke...  Fakta er at det er nemmest at lukke af for en der går ind i banen da holdet er pakket derinde, end en der går igennem på kanten, hvor der er færre folk...

Og nej måske har i aldrig haft sådanne kantspillere.. Men efter de seneste sæsoner burde i måske overveje et skift i netop den strategi!

Cool

Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010