home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316200 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3450: 02 Sep 2008, 16:41 »

Helt enig...

Og desværre vores klub, Liverpool i samme situation... de køber og køber uden at vi får noget som helst kvaltet ud af det, for alle de mange transfer kr feks Arsenal og Liverpool har burde de købe kvalitet så de kan komme op på Man U og Chelsea niveau, så lang tid de to klubbers tranfer politik hedder at købe talenter og købe så mange som muligt når de aldrig deres niveau...

Forskellen er at vi har vist at vi tør bruge pengene der skal til... Men vores scouting, og ambitioner virker som en by i Rusland, og dermed har spillerne sjældent en kvalitet som gør at vi kan hamle op med man u, og chelsea. Tror godt vi kan kæmpe med arsenal i år om den 3 plads Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3451: 02 Sep 2008, 16:42 »

Mener at Arsenal klart er det bedste hold spillemæssigt, måske mangler de erfaringer og sådan noget, men de er klart bedst spillemæssigt.. eller det har de været i de seneste kampe Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #3452: 02 Sep 2008, 16:44 »

Mener at Arsenal klart er det bedste hold spillemæssigt, måske mangler de erfaringer og sådan noget, men de er klart bedst spillemæssigt.. eller det har de været i de seneste kampe Smiley

Jeg skrev nu også "spillermæssigt" som i "spiller for spiller". Men jeg er helt enig i, at rent æstetisk spiller Arsenal bedst. Det er dog ikke nødvendigvis det mest effektive.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3453: 02 Sep 2008, 16:46 »

For at være på niveau med Man Utd og Chelsea mangler følgende:

- En defensiv midtbaneslider ved siden af Cesc
- Et makkerskab der fungerer i midterforsvaret (Det gør Kolo og Gallas desværre ikke)
- En bomber i angrebet, som også kan finde ud af at putte de lette chancer i kassen...

Resten af pladserne er vi ganske godt besat på. IMO.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3454: 02 Sep 2008, 16:46 »

- Et makkerskab der fungerer i midterforsvaret (Det gør Kolo og Gallas desværre ikke)
- En bomber i angrebet, som også kan finde ud af at putte de lette chancer i kassen...

Synes godt vi kan strege den nederste, da jeg mener Ade er rimelig god til det Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3455: 02 Sep 2008, 16:48 »

Adebayor er da så absolut ikke god til at putte de lette chancer ind. Han scorer sublime mål engang imellem, men han brænder ufatteligt mange nemme muligheder.

Chakana
Manager

« Svar #3456: 02 Sep 2008, 16:48 »

sikke en gang crap... i er ikke i nærheden af at have de spillere der skal til...

Det er nemlig en helt forkert holdning... Prøv at sammenligne jeres hold med man u, og chelsea..
Tak, og er det okay jeg har en anden mening?!

Jo, Almunia er undervurderet af mange, han er sikker og har mange klasseredninger! vores backs er fantastiske begge to. Vi har Touré som er en fantastisk midterforsvarer. Gallas er til tider egoistisk, men på gode dage er han i særklasse. Nasri og Walcott. Nasri har allerede vist rigtige gode takter, og det tror jeg at han bliver ved med. Walcott er en god, HURTIG spiller, men har ikke fået en specielt god start på sæsonen. Fabregas, verdens bedste centrale midtbanespiller? Fabregas' ukendte makker, er vores svaghed!! Vi har ingen makker til Cesc, som kan træde i karaktér og gøre en tydelig forskel! Skuffet Adebayor, van Persie, Bendtner og Vela.. Vi har hvad vi har brug for i angrebet. Wink

Centralmidt, er svagheden! Den er for ringe og dér skal vi smide penge efter en klassespiller(for sent!). Hvorfor kan spillerne ikke blive et år eller to ældre? Ubeslutsom

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #3457: 02 Sep 2008, 16:50 »

Adebayor er da så absolut ikke god til at putte de lette chancer ind. Han scorer sublime mål engang imellem, men han brænder ufatteligt mange nemme muligheder.
Ja, han scorede mange mål i sidste sæson, men havde han scoret på de kæmpechancer han havde, havde det været helt ekstremt!

Arsenal Football Club

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3458: 02 Sep 2008, 16:53 »

Ok, nu ser jeg ikke alle arsenals kampe, men synes da ikke det har været helt ringe det jeg har set...

United-styrer
Gæst

« Svar #3459: 02 Sep 2008, 16:54 »

Nu nøjes jeg lige med at sammenligne med United...

Jo, Almunia er undervurderet af mange, han er sikker og har mange klasseredninger!

Almunia er helt sikkert en hæderlig målmand, men er han lige så god som van der Sar? Det tror jeg ikke, mange vil sige ja til.

vores backs er fantastiske begge to.

Enig, jeres backs er glimrende. Sagna er bedre end, hvad vi kan byde på, mens Evra til gengæld slår Clichy i en direkte duel. Så det må være uafgjort.

Vi har Touré som er en fantastisk midterforsvarer. Gallas er til tider egoistisk, men på gode dage er han i særklasse.

Individuelt fejler Touré og Gallas intet (om end Rio og Vidic hver især er bedre end dem begge), men som g00n påpeger, så fungerer det jo slet ikke. En velfungerende defensiv er grundpillen i Uniteds succes.

Nasri og Walcott. Nasri har allerede vist rigtige gode takter, og det tror jeg at han bliver ved med. Walcott er en god, HURTIG spiller, men har ikke fået en specielt god start på sæsonen.

Igen rimelige spillere, men i forhold til, hvad mestrene har at byde på, er det jo ingenting. Ronaldo giver sig selv, og Nasri vil - hvis man er generøs - kunne få uafgjort med Giggs/Nani/Park.

Fabregas, verdens bedste centrale midtbanespiller?

Som ikke starter inde for Spaniens landshold. Fabregas er fremragende, men der er mange på omtrent samme niveau, og Chelsea og United har i hvert fald en enkelt eller to.

Fabregas' ukendte makker, er vores svaghed!! Vi har ingen makker til Cesc, som kan træde i karaktér og gøre en tydelig forskel! Skuffet

Og her er I ikke bare bagud, men syvmileskridt efter konkurrenterne. Og hvor er jeres bredde? Se, hvor mange varianter og breddespillere, United og Chelsea har - i særdeleshed på denne del af banen. Hvor er de reserver, der kan være fuldgode erstatninger for førstevalgene?

Adebayor, van Persie, Bendtner og Vela.. Vi har hvad vi har brug for i angrebet. Wink

Yes, men det slår stadig ikke Berbatov, Rooney, Tevez og Manucho.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 16:57 af United-styrer » Logged

Chakana
Manager

« Svar #3460: 02 Sep 2008, 16:55 »

Ok, nu ser jeg ikke alle arsenals kampe, men synes da ikke det har været helt ringe det jeg har set...
Senest imod Newcastle brændte han en kæmpechance!
Men den slår vidst ikke Gallas' chance i starten! Ubeslutsom

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #3461: 02 Sep 2008, 16:57 »

Det er rigtig U-S..
Kan godt se det, og det irriterede mig gevladigt at jeg ikke vågnede op til en ny Arsenal-mand!
Selvom han nok ikke havde vundet mesterskabet for os, så ville det have haft stor betydning..

Arsenal Football Club

JKJ
Gæst

« Svar #3462: 02 Sep 2008, 16:58 »

En mangler min 2 på midtbanen, ikke bare 1... Prøc at se Chelseas midtbane, Lampard, Deco, Ballack, Essien, Obi og flere, dem når i jo ikke til sokkeholderne med kun et klasseindkøb og er jo igen på hersens mark hvis i får en skade eller karenatæne...

Nu ved jeg så ikke med en bomber men har i ikke Aby... /staveplade Wink han har godt nok ikke bombet det vilde endnu men det kommer vel...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3463: 02 Sep 2008, 16:58 »

Altså jeg ville ikke skifte Almunia ud med van der Sar, og ej heller Clichy med Evra. Jeg ville også foretrække Nasri frem for både Giggs, Nani og Park.

Men jeg har givet udtryk for hvad jeg mener det er vi mangler - i prioriteret rækkefølge.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3464: 02 Sep 2008, 17:00 »

En mangler min 2 på midtbanen, ikke bare 1... Prøc at se Chelseas midtbane, Lampard, Deco, Ballack, Essien, Obi og flere, dem når i jo ikke til sokkeholderne med kun et klasseindkøb og er jo igen på hersens mark hvis i får en skade eller karenatæne...

Nu ved jeg så ikke med en bomber men har i ikke Aby... /staveplade Wink han har godt nok ikke bombet det vilde endnu men det kommer vel...

Vi mangler 1 desperat. Tvivler på at vi kunne hente 2 klassespillere til samme plads, og så smide en af dem på bænken.

Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010