home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316209 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3420: 02 Sep 2008, 14:09 »

Ja, det virker som udenomssnak, men der er noget i det med Vela. Jeg har hele tiden sagt at vi skal bruge ham noget mere, og gøre ham til en sindssyg sub. (Det er han og Bendt allerede!)

Opstemt

Arsenal Football Club

arsenalistic
Manager

« Svar #3421: 02 Sep 2008, 14:14 »

Lige om lidt får vi sikkert en nyhed der lyder således; Wenger: Why Silvestre can be the new Big Tone.

Go you Gunners!

Chakana
Manager

« Svar #3422: 02 Sep 2008, 14:18 »

Lige om lidt får vi sikkert en nyhed der lyder således; Wenger: Why Silvestre can be the new Big Tone.
Ja, det var ellers et godt bud! Grin
Men hold kæft hvor vil jeg bare have det mesterskab i hus, jeg savner 2003/04 sæsonen. Græder

Arsenal Football Club

arsenalistic
Manager

« Svar #3423: 02 Sep 2008, 14:22 »

Ja, det var ellers et godt bud! Grin
Men hold kæft hvor vil jeg bare have det mesterskab i hus, jeg savner 2003/04 sæsonen. Græder

Det er du ikke alene om. Synes næsten at det mest skræmmende er spørgsmålet; hvornår er de unge ikke længere unge? Hvornår kan Wenger ærligt sige, at nu er holdet helt klar til kamp? Han sælger jo ud af grundstammen i holdet hvert år. Det er sgu det, der går mig mest på.

Go you Gunners!

Chakana
Manager

« Svar #3424: 02 Sep 2008, 15:19 »

Fra Tipsbladet.dk

Steven Appiah fra Fenerbahce til West Ham
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Middel
Note: Spilleren kan skifte på en fri transfer efter transfer-vinduet ellers er lukket
..
Det bliver vel det sidste lys, som slukkes?
Hvad sker der Wenger!!

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #3425: 02 Sep 2008, 15:23 »

Arsenal sælger sine ambitioner
"Samtidig ser vi hvert år store spillere forlade Arsenal. Dette var utænkeligt for blot ti år siden, hvor kutymen var, at spillere blev i Arsenal, indtil deres karrierer gik på hæld. I år er der næppe en dag i 'silly season' uden rygter om endnu en Arsenal-spiller på vej væk. Unge Mathieu Flamini var en undtagelse, for ham fik vi aldrig en penny for, men ser vi bort fra ham, så fremgår det tydeligt, at Arsenal har solgt sin ambition om pokaler og titler til fordel for penge i kassen."

Det kan ikke være mere korrekt, og det.. ja, jeg ved snart ikke om jeg skal tude eller grine over hvor latterligt det er! Skuffet

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #3426: 02 Sep 2008, 15:30 »

Fra Tipsbladet.dk

Steven Appiah fra Fenerbahce til West Ham
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Middel
Note: Spilleren kan skifte på en fri transfer efter transfer-vinduet ellers er lukket
..
Det bliver vel det sidste lys, som slukkes?
Hvad sker der Wenger!!

Som om han er god nok..

Han er ikke en spiller der vil løfte jer!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3427: 02 Sep 2008, 15:40 »

Nej, nu skal vi jo heller ikke hente spillere, blot for at hente spillere. Som g00n siger, så har vi massere af folk i Fabregas, Denilson, Diaby, Eboue, Rosicky, Ramsey, og Song. Det er rigeligt med udemærkedet spillere, og det vil være dumt at hente en, for at han blot skal blive endnu en marginalspiller, hvilket Appiah jo uden tvivl ville være. Jeg håber på at Denilson og Diaby vil kunne løfte deres niveau, samt at Song får bidt sig fast i truppen. Måske ser det ikke helt så sort ud..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3428: 02 Sep 2008, 15:42 »

Arsenal sælger sine ambitioner
"Samtidig ser vi hvert år store spillere forlade Arsenal. Dette var utænkeligt for blot ti år siden, hvor kutymen var, at spillere blev i Arsenal, indtil deres karrierer gik på hæld. I år er der næppe en dag i 'silly season' uden rygter om endnu en Arsenal-spiller på vej væk. Unge Mathieu Flamini var en undtagelse, for ham fik vi aldrig en penny for, men ser vi bort fra ham, så fremgår det tydeligt, at Arsenal har solgt sin ambition om pokaler og titler til fordel for penge i kassen."

Det kan ikke være mere korrekt, og det.. ja, jeg ved snart ikke om jeg skal tude eller grine over hvor latterligt det er! Skuffet

Det kan ikke være mere ukorrekt, og jeg ved godt hvad jeg vælger - jeg griner af de folk der påstår det. Arsenal er ikke en sælger-klub. Javel, vi har ikke forstærket os nok, men at vi sælger ud af vores stjerner for at få penge i kassen er mildest talt en sandhed med modifikationer.

Vi var villige til at sælge Flamini billigt inden sidste sæson, men han valgte at blive og kæmpe for sin chance. At han så gjorde det så fremragende havde ingen regnet med, og derfor var kontrakten ikke forlænget før.

Lehmann var næppe en stjerne, og Almunia var på plads som en mere end kompentent afløser.

Gilberto er en aldrende herre, som på trods af sin loyalitet og erfaring ikke rigtig var inde omkring holdet.

Hleb havde spillet 3 sæsoner i Arsenal med 11 mål til følge. Han blev ikke rigtig den stjerne mange havde håbet på, og når han så samtidig åbenlyst erklærer at han ikke er tilfreds i London, er det en fin forretning at få samme beløb for ham som vi selv gav i sin tid. Desuden er Nasri en fuldgod og mere målfarlig erstatning.

Det samme kan siges om Patrick Vieira og Thierry Henry. De blev solgt på præcis det rigtige tidspunkt - så man stadig kunne få en god sjat penge for dem, de havde toppet for længst, og erstatningerne var på plads i form af Cesc og Adebayor.

At vi til gengæld har kunnet HOLDE PÅ STJERNER som Cesc og Adebayor på trods af massive rygter om det modsatte, modsiger på det kraftigste disse dommedagsskribenter s  underlige teorier.

Arsenal er ikke en sælgende klub - det er en forretning på højeste niveau.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 15:48 af g00n » Logged

Chakana
Manager

« Svar #3429: 02 Sep 2008, 15:48 »

Nej, vi sælger nok ikke for at få en bedre økonomi, men tilgengæld, er vi alt for nærige(stav) med pengene! Vi kan sagtens få klasse spillere, men vi tør ikke at give de penge der skal til, og det er dér problemet ligger (+ den meget unge alder selvfølgelig).

Men så er spørgsmålet; havde Vieira og Henry ikke holdt niveauet hvis de var blevet? Det tror jeg selv at de havde, og ja, Fabregas og Adebayor kan ikke være bedre afløsere, i og med at de er blevet stjerner på rekordtid. Men jeg tror ikke at vi kan blive ved med at skabe/finde de perfekte afløsere til legenderne.

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3430: 02 Sep 2008, 15:53 »

Jeg læste et sted at salget af Henry var sket på baggrund af en masse videnskabelige tests, der havde vist at han var toppet og var på vej ned igen. Den slags er kun til at gisne om, men vi så ved selvsyn Cesc pakke Vieira fuldstændig ind i kampene mod Juventus sæsonen efter han var blevet solgt.

Jeg er kun til dels enig i at vi er for nærige. Naturligvis burde vi have købt en central midtbanespiller, men at hente spillere som Clichy, Sagna, Eduardo osv. til småpenge er en langt bedre måde at drive klubben på langt sigt. Jeg ville heller ikke ligefrem kalde det nærigt at smide £12M efter Nasri.

JKJ
Gæst

« Svar #3431: 02 Sep 2008, 15:54 »

Du har tildels ret, de mangler bare imo lige at købe den stjerne eller 2 der kan føre jer helt til tops...

Med de 11 bedste klar er i helt sikker blandt de bedste, tror bare at i får problemmer når de ikke alle er klar og i må ud og bruge de mange talnter i køber, de har imo ikke klassen til at løfte holdet en tak længere op...

Ikke fordi min egen klub er meget bedre, men imo er Man U og Chelsea bare den tak bedre end Arsenal og Liverpool  som igen er lidt foran de næste...

Jeg tror højst i skal gør jer forhåbning om den lille cup i år, jeres trup er imo alt for ung og urutineret i kampen om de store pokaler...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3432: 02 Sep 2008, 15:55 »

Jeg er helt enig, JKJ. Hvis Cesc eller Sagna bliver skadet i længere tid, er vi fucked.

Min pointe var også bare, at det ikke er fordi vi sælger ud, at vi er i problemer. Det er fordi vi ikke har købt nok ind i dette vindue.

De spillere vi har solgt, har i mine øjne været meget naturlige at afskibe.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 15:58 af g00n » Logged

Chakana
Manager

« Svar #3433: 02 Sep 2008, 15:59 »

Jeg læste et sted at salget af Henry var sket på baggrund af en masse videnskabelige tests, der havde vist at han var toppet og var på vej ned igen. Den slags er kun til at gisne om, men vi så ved selvsyn Cesc pakke Vieira fuldstændig ind i kampene mod Juventus sæsonen efter han var blevet solgt.

Jeg er kun til dels enig i at vi er for nærige. Naturligvis burde vi have købt en central midtbanespiller, men at hente spillere som Clichy, Sagna, Eduardo osv. til småpenge er en langt bedre måde at drive klubben på langt sigt. Jeg ville heller ikke ligefrem kalde det nærigt at smide £12M efter Nasri.
Har også læst det med testen, og det var min fejl. Men Vieira kunne sikkert have spillet på samme niveau, for det er også muligt at han ikke kunne vænne sig til Serie A, og bare ikke blev den samme klassespiller som vi husker ham for.

Nej, det er bestemt ikke nærigt mht. Nasri-handlen. Men hvor mange penge har vi brugt på transfers indenfor de sidste 3-4 sæsoner, i forhold til Real, Barcelona, Chelsea, Milan osv. Vi er et hold som skal vinde titler, og det er ikke bare Carling Cup, det er Premier League, FA Cup og Champions League. Det erbare svært uden stjernespillere.

Arsenal Football Club

arsenalistic
Manager

« Svar #3434: 02 Sep 2008, 16:06 »

Men helt ærligt, hvad med stakkels Cesc på den midtbane? Vi har tre ubeskrevede blade til den plads, og vi kan vel først sige noget om det, når Diaby har fået chancen, men det sker sgu ikke ligefrem super ud. Diaby ses vel som førstevalget ved siden af Cesc, hvor han har fået hvor mange kampe i sin karriere hos Arsenal? Det må vel tyde på at han ikke er juhu-super-duper-redningsmanden vi leder efter på den plads? Denilson har ikke imponeret, Ramsey må vi vel se i øjnene ikke er klar sådan som han bruges og Denilson der ikke har vist lovende takter.

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010