home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316250 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3345: 25 Aug 2008, 16:58 »

Hvis du læser retningslinierne, er den såkaldte "håneret" afskaffet i modstandernes tråd, da det overhovedet ikke er debatskabende, men kun fører til splid. Den slags kan holdes i ens egen tråd, sådan er reglerne her, og der er derfor ingen der har "misbrugt" noget som helst.

rasjt
Juniorspiller
**

« Svar #3346: 25 Aug 2008, 17:02 »

Men at han skal bannes... Den skal i længere ud på landet med...

Manchester United - PSN: rasjt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3347: 25 Aug 2008, 17:04 »

Du aner ikke hvad han er blevet banned for. Jeg kan informere om at det ikke er for denne besked. Ellers har det intet med dig at gøre, men er derimod en sag mellem crewet og den pågældende bruger.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager

« Svar #3348: 25 Aug 2008, 17:04 »

Kan du ikke enten stoppe med at skrive her, eller skrive en PB til enten Hawk1nZ eller gOOn.......

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3349: 25 Aug 2008, 17:08 »

For lige at vende tilbage til topic.

Det virker fornuftigt nok at sende Senderos afsted. Vi har Djourou, Silvestre samt Song som backup til Toure og Gallas, og det burde jo være nok. Om ikke andet, kan Sagna vel også spille positionen. Samtidig tror jeg at Senderos får godt af at komme til Italien, hvor man går meget op i at stå rigtig og er taktiskt præget, og at det så er en storklub som Milan som også er med på den europæiske scene, gør det jo bare endnu bedre. En meget fornuftig aftale!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager

« Svar #3350: 25 Aug 2008, 17:09 »

For lige at vende tilbage til topic.

Det virker fornuftigt nok at sende Senderos afsted. Vi har Djourou, Silvestre samt Song som backup til Toure og Gallas, og det burde jo være nok. Om ikke andet, kan Sagna vel også spille positionen. Samtidig tror jeg at Senderos får godt af at komme til Italien, hvor man går meget op i at stå rigtig og er taktiskt præget, og at det så er en storklub som Milan som også er med på den europæiske scene, gør det jo bare endnu bedre. En meget fornuftig aftale!

Jo, men hvis det ellers passer inde på bold.dk, har Milan fået en klausul der hedder at de kan købe ham for et bestemt beløb i løbet af perioden, men spørgsmålet er:

Er Arsenal bedre eller ringere stillet, med Senderos afsted?

United-styrer
Gæst

« Svar #3351: 25 Aug 2008, 17:11 »

Hvis du lige gad at læse rettighederne en gang, står der faktisk at man skal bruge sin egen tråd til at håne i, da det ellers ville føre til provokationer på provokationer hvis man håner hinanden i de tilhørendes klubtråd. Det har vi tidligere set slemme eksempler på. Så nej, administratoren misbruger ikke sine rettigheder, tværtimod overholder han sidens retningslinjer (som hele crewet går ind for), som du åbenbart ikke har læst ordentligt på.

Desuden overholder det heller ikke rettighederne at skrive "hangeland!!!" da det intet debatskabende har i sig, men derimod blot er en provokation. Intetsigende indlæg som disse er heller ikke tilladt - Som der OGSÅ står i retningslinjerne. Et eventuelt indlæg hvor man gør rede for sin glæde over det tidligere nederlag til Arsenal skulle derfor f.eks. finde sted i Manchester United tråden, hvor Man Utd fans holder til, eller hvilket hold man ellers er fan af.

Og så vil jeg i øvrigt meget nødig kaldes Arsenal-fan.

Det var nu ikke så meget Hangeland-udråbet, jeg kritiserede, men den efterfølgende, skævkørte debat om FCK og Brøndby.

Det synes logisk, at I afskiber Senderos efter købet af Silvestre. For få år siden anså jeg Senderos for at være en vældig kompetent forsvarsspiller, men hans udvikling er stagneret, og jeg tvivler på, at han nogensinde bliver en del af den absolutte elite.
« Seneste Redigering: 25 Aug 2008, 17:13 af United-styrer » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3352: 25 Aug 2008, 17:12 »

Alt andet lige er Silvestre vel end bedre mand at sætte ind end Senderos - hvis kan vel at mærke kan holde sig nogenlunde skadesfri. Hvis Milan skulle finde på at købe Senderos næste sommer, får vi alligevel en forhåbentlig modnet og bedre Håvard Nordtveit tilbage fra Spanien.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3353: 25 Aug 2008, 17:13 »

Jo, men hvis det ellers passer inde på bold.dk, har Milan fået en klausul der hedder at de kan købe ham for et bestemt beløb i løbet af perioden, men spørgsmålet er:

Er Arsenal bedre eller ringere stillet, med Senderos afsted?

I denne sæson er vi bedre stillet. Der står dog på bold.dk at de får forkøbsret. Ikke nødvendigvis ment at de kan købe ham hvis de får lyst - De kommer bare forrest i køen af folk der evt. byder. Men lad os nu lige se hans udvikling igennem tiden i Italien. Jeg ved ikke helt med Senderos - Han var et kæmpe talent, brød igennem til første holdet, og pludselig gik det så voldsomt ned af bakke hvor han i en sæson så meget usikker ud, mens han så i sidste sæson oppede niveauet lidt. Om hans talent ikke rækker langt nok, skal jeg ikke gøre mig klog på. Det har vi heldigvis folk i Arsenal til at finde ud af Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #3354: 25 Aug 2008, 17:16 »

Hvilken klub er Nordtveit udlejet til?

Racing Santander?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3355: 25 Aug 2008, 17:17 »

Salamanca. Som Vela vist nok også har været udlejet til.

vesperGT
Manager

« Svar #3356: 25 Aug 2008, 17:27 »

Salamanca. Som Vela vist nok også har været udlejet til.

Glæder mig til at se hvad den kære Carlos V. kan gøre i år!

ZhotLog
Gæst

« Svar #3357: 26 Aug 2008, 00:00 »

Jeg morede mig også en smule, da jeg læste at U-S blev kaldt Arsenal fan Peace

Anyway, nu ved jeg ikke hvorvidt Milan har tænkt sig, at bruge ham fast i startopstillingen, men umiddelbart virker det lidt underligt at en spiller, der er 3,4 eller 5'er i køen i Arsenals forsvar, kan bruges i Milan, der vel er en klub med nogenlunde samme niveau, størrelse og ambitioner. Det er i hvert fald et specielt signal at sende, at man kan bruge reserve forsvarere på lejeaftaler, når man nu ser sig selv som en af verdens største klubber. Men igen, alt det jeg siger her, falder lidt til jorden, hvis han også blot skal være reserve i Milano.

Chakana
Manager

« Svar #3358: 27 Aug 2008, 23:09 »

Selvom at vi næsten var sikret CL-adgang, vandt vi alligevel 4-0, det er sgu flot. Jeg håber at det ikke bare var en rigtig god dag men at det kan blive fast niveau. Målene blev scoret af Nasri, Gallas, Walcott og Bendtner.. Godt med en Bendtner scoring!
Du skal vi bare trække AaB, så tager jeg til Nordjylland med det samme!! Opstemt

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3359: 28 Aug 2008, 09:26 »

1. lag: Manchester United, Liverpool, Chelsea, FC Barcelona, Arsenal, Lyon, Inter, Real Madrid

2. lag: Bayern München, PSV Eindhoven, Villarreal, Roma, FC Porto, Werder Bremen, Sporting Lissabon, Juventus.

3. lag: Marseille, Zenit, Steaua Bukarest, Panathinaikos, Bordeaux, Celtic, FC Basel, Fenerbahce

4. lag: Shakhtar Donetsk, Fiorentina, Atletico Madrid, Dynamo Kiev, CR Cluj, AaB, Anorthosis Famagusta, BATE Borisov.

Rimelig syret at kunne trække Fiorentina eller Atletico Madrid fra 4. lag.

Min ønskepulje ser således ud:

Arsenal
PSV (Måske Werder Bremen med henblik på en away-tur!)
Steaua Bukarest (Måske Basel med henblik på en away-tur!)
AaB

Mareridtspuljen er nok den her:

Arsenal
Bayern München
Fenerbahce
Atletico Madrid

Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010