home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316313 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3270: 21 Aug 2008, 12:36 »

Jeg kan ikke se hvorfor vi skulle hente endnu en forsvarsspiller...

Szczesny
Manager

« Svar #3271: 21 Aug 2008, 12:55 »

Så har vi en til at tage over for en aldrende kaptajn efter denne eller næste sæson? Skifter han først klub, bliver han jo nok sværere & dyrere at få fat i.

Havde Wenger egentlig ikke en politik om kun at skrive kontrakt på et år for spillere over 30?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3272: 21 Aug 2008, 13:02 »

Vi har ikke brug for ham nu, og vi skal nok finde en når tiden kommer til at erstatte dem vi har nu. Det ville efter min mening være dumt at spendere pengene på det, når vi har langt mere brug for en defensive midtbane.

Tjoh, i hvert fald når det kommer til forlængelse af kontrakter med spillere der allerede er i klubben.

Szczesny
Manager

« Svar #3273: 21 Aug 2008, 13:06 »

Ja det er det der undrer mig. Silvestre får 2 år - en i forvejen "udskreget" back-up spiller, hvorimod en Pires, der var til startopstillingen i sin tid kun kunne få et enkelt år og derfor smuttede. Wenger må virkelig mene at det ser tyndt ud bagtil.

JKJ
Gæst

« Svar #3274: 21 Aug 2008, 13:07 »

Det indkøb kan jeg godt lide, Silvestre skal nok blive en vigtig mand for os - og han vil kunne komme med fine præstationer. Han er ikke hentet for at gøre en forskel, men for at komme med erfaring til truppen. Han er 31 år, og har spillet 9 år i United, hvis jeg husker rigtig. Han kender gamet, hvilket er en meget positiv ting.

Mikael Silvestre har også nogen gode færdigheder, som han kan byde ind med, når der kommer skader. Jeg ser ham som et scoop, hvis han som sagt, har kommet til Arsenal på en fra transfer.

Skønt indkøb - og nu er der 6 dage til spændingen er ovre. Glæder mig til at se hvem vi henter, Alonso's pris er vel steget efter i går?

Jeg tror ikke Alonso er et emne mere for jer efter det glippede for os at hente Barry... Desuden er Alonso spæret i CL da han jo har optrådt for Liverpool allererde..
Og sidst med ikke mindst har han selv sagt at han ikke ønsker at forlade Liverpool og vil kæmpe røven ud af bukserne for klubben...

Men på den anden side er der jo før sket mange underlige transfers de sidste dage i et tranfervindue, men jeg tor ikke der kommer et skifte...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3275: 21 Aug 2008, 16:29 »

Kompany røg til City, så ham behøver I ikke at spekulere på:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88064

Lad os håbe at det baner vej til Richards -> Arsenal Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #3276: 21 Aug 2008, 16:47 »

Er det realistisk, at I henter endnu en forsvarsspiller, når I lige har købt Silvestre? Og så endda en englænder? ;-)

arsenalistic
Manager

« Svar #3277: 21 Aug 2008, 16:59 »

Nej, det tror jeg bestemt ikke. Men lad os da håbe, at det ikke betyder at Micah ryger til Manyoo eller Chelsea.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #3278: 21 Aug 2008, 17:01 »

Første interview med Silvestre, for folk der ikke har adgang til ATVO:

http://www.youtube.com/v/wwk8UOxtPoE

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3279: 21 Aug 2008, 19:56 »

Som følge af købet af Silvestre, er Traoré lånt ud til Portsmouth resten af sæsonen.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #3280: 21 Aug 2008, 20:16 »

Fantastisk for Traoré, hvis han kan slå Hreidarsson af - og på sigt fantastisk for Arsenal!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3281: 21 Aug 2008, 20:18 »

Ja, det er ganske fornuftigt hvis han kan få spilletid hos et andet PL hold - Den knægt har et kæmpe talent. Utroligt at vi går fra Cole til Clichy og videre til Traoré i fremtiden. 3 fantastiske spillere.

arsenalistic
Manager

« Svar #3282: 21 Aug 2008, 22:34 »

Tragikomik af højeste klasse - Silvestre skadet.....

Go you Gunners!

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3283: 21 Aug 2008, 23:07 »

Ja. Typisk. Min holdning til købet er, at det mildt sagt er latterligt. Javist. Han har erfaring. Men han er også tit skadet så hvad hjælper det dog nu.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3284: 22 Aug 2008, 09:37 »

Fra Sky Sports:

"I can surprise you sometimes, as I got one in whom you did not expect, and there still might be one more player coming in," he stated.

"You know the position, but I cannot tell you much more. There is interest always (in players). I do not want to give you any names.

When asked if Barry's ineligibility for the group stages of this season's UEFA Champions League had created a problem for Wenger, he replied: "Not really.

"I believe that once somebody cannot play for you in Europe it devalues the player for the season. It doesn't necessarily stop you from buying the player."

Muligheden for Barry, Alonso eller Michael Johnson er altså stadig til stede...

Sider: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010