home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316470 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3105: 16 Aug 2008, 00:19 »

ja Smiley tror også at Nasri bliver guld hver for Gunners i denne sæson. Et offensivt trumfkort. Mht. Diarra, kan det godt være at han bliver dyr, men måske man bare skal vise at man er en storklub, og smide de penge der skal til. For det er sådan en mand de mangler Smiley
Nej, nej, nej, stop lige..
Vi er kendte for at vi ikke bare smider penge til højre og venstre, og det skal ikke ødelægges, uden grund.
Hvis Wenger ser noget stort i ham skal han nok få presset prisen ned, men der er absolut ingen grund til at smide penge uden grund.

Wink

Arsenal Football Club

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3106: 16 Aug 2008, 00:20 »

Placeret LANGT over Eboue.

Arh, der var vist rettet godt op på det inden Wenger kom til...
Bah. Så er det nok mig der husker forkert. Men han fik i hvert fald hjælp så han slap af med alkoholen Wink

Adebayor sendte rigtig mange point til Emirates, det er helt sikkert Smiley Og man kan aldrig komme uden om topscoreren når man taler om sæsonens bedste Smiley
Han var god, ja. Men den aller bedste var han ikke. Svingende og til tider ustabil. Han faldt til tider hurtigt ud af kampen, men blev til manges frustrationer ikke skiftet ud.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3107: 16 Aug 2008, 00:21 »

Bah. Så er det nok mig der husker forkert. Men han fik i hvert fald hjælp så han slap af med alkoholen Wink

Det gjorde han ja. Han fik også et par måneder i fængsel...

fc-hansen
Manager

« Svar #3108: 16 Aug 2008, 00:21 »

Hvorfor dog det, hvis de kan få en lige så god spiller til, skal vi sige, halvdelen af hvad Real forlanger for Diarra?
Det som Cesc skrev var jo en joke, drenge Opstemt
Jeg syntes bare man bør vise handlekraft, og smide en oirdentlig pose penge af sted efter en stjerne som Diarra. Jo kunne være fint hvis i kunne finde en til det halve, men tyder det jo ikke på, og jeg tror at hvis mesterskabet skal hjem, bør i måske sprænge banken, og hente en kæmpe profil eller 2 Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3109: 16 Aug 2008, 00:23 »

Jeg syntes bare man bør vise handlekraft, og smide en oirdentlig pose penge af sted efter en stjerne som Diarra. Jo kunne være fint hvis i kunne finde en til det halve, men tyder det jo ikke på, og jeg tror at hvis mesterskabet skal hjem, bør i måske sprænge banken, og hente en kæmpe profil eller 2 Smiley
Og hvad så hvis vi smider alle de penge efter Diarra og han IKKE præstere? Hvad så? Så er det jo ligefrem ikke en fed handel. Nej, lad du Wenger om det.

fc-hansen
Manager

« Svar #3110: 16 Aug 2008, 00:25 »

Og hvad så hvis vi smider alle de penge efter Diarra og han IKKE præstere? Hvad så? Så er det jo ligefrem ikke en fed handel. Nej, lad du Wenger om det.
det gør jeg også Wink. Jamen der vil jo altid være en risiko for at spilleren ikke prsæterer, men nogle gange må man bare se frygten i øjnene, og købe Smiley men ja, lad Wenger om det Smiley

hay que joder?

Chakana
Manager

« Svar #3111: 16 Aug 2008, 00:29 »

Vi skal ikke lave vores elskede klub om til en klub som kaster pengesedler til højre og venstre..
Er det ikke bedre at købe nogle som Sagna og Eduardo, som ikke var kæmpestjerner, men viser sig at være klasse spillere?

Arsenal Football Club

fc-hansen
Manager

« Svar #3112: 16 Aug 2008, 00:31 »

Vi skal ikke lave vores elskede klub om til en klub som kaster pengesedler til højre og venstre..
Er det ikke bedre at købe nogle som Sagna og Eduardo, som ikke var kæmpestjerner, men viser sig at være klasse spillere?
jo hvis de er billigere så er det, men kan man ikke finde disse navne, så må man altså sprænge banken Smiley Men lad os se, Wenger plejer jo at hente ukendte folk ind Smiley

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3113: 16 Aug 2008, 00:32 »

Nu overvurderer du hvad Eduardo beviste. Han nåede næste slet ikke at vende sig til PL før Martin Taylor lavede den tragiske tackling. Men ja, han viste lovende takter. Meget lovende endda. Nu håber jeg bare at han kan genfinde målformen når han er skaden kvit.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3114: 16 Aug 2008, 00:34 »

jo hvis de er billigere så er det, men kan man ikke finde disse navne, så må man altså sprænge banken Smiley Men lad os se, Wenger plejer jo at hente ukendte folk ind Smiley

Jeg føler lidt at du snakker over dig nogle gange. Også i dine tidligere indlæg, for hvad mener du med at man IKKE kan finde de navne og at vi så skal ud og øse penge ud af pungen?

fc-hansen
Manager

« Svar #3115: 16 Aug 2008, 00:36 »

Jeg føler lidt at du snakker over dig nogle gange. Også i dine tidligere indlæg, for hvad mener du med at man IKKE kan finde de navne og at vi å skal ud og øse penge ud af pungen?
´Jeg mener bare at havde i fundet dem, så havde i jo nok købt dem, hvilket ikke er sket, og defor er det ikke sikkert i kan finde dem. Men lad os se, kan jo sagtens være Wenger trækker en kanin op ad hatten Smiley

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3116: 16 Aug 2008, 00:39 »

Haha, Wenger går jo stille hen med sagerne og han arbejder hans mulige indkøb igennem med analyser og alt verdens ting. Det tager sin tid og en mand som Wenger, som er så grundig og fuldt ud igennem professionel, så er det klart at det tager tid.
Desuden tror jeg at han godt kan lide at afvente markedet og se på sin situation BAGEFTER alle de penge stærke klubber har været ude og lufte pungene. Så får han ikke så megen konkurrence omkring den mulige handel og kan dermed selv have en indflydelse på hvordan prisen ender.

fc-hansen
Manager

« Svar #3117: 16 Aug 2008, 00:42 »

Haha, Wenger går jo stille hen med sagerne og han arbejder hans mulige indkøb igennem med analyser og alt verdens ting. Det tager sin tid og en mand som Wenger, som er så grundig og fuldt ud igennem professionel, så er det klart at det tager tid.
Desuden tror jeg at han godt kan lide at afvente markedet og se på sin situation BAGEFTER alle de penge stærke klubber har været ude og lufte pungene. Så får han ikke så megen konkurrence omkring den mulige handel og kan dermed selv have en indflydelse på hvordan prisen ender.
Lad os afvente og se hvem der kommer ind, ved ingen af os to jo alligevel Smiley

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3118: 16 Aug 2008, 00:44 »

Vi snakker ikke om hvem han henter, men om måden han henter spillere på.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3119: 16 Aug 2008, 00:44 »

Jeg ville ikke blive overrasket hvis vores sidste signing i dette transfervindue blev hentet 31. august. Måske henad midnat.

Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010