home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:45:46 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 17:23:25 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:20:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316723 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2955: 03 Aug 2008, 20:30 »

Men det med storsejrene så vi jo også fra rivalerne Chelsea og United, så det er jo ikke bare Arsenal der kan det. Chelsea flåede da vidst Man City, og jeg ved at United ødelagde Newcastle to gange og Aston Villa en enkelt gang.

Chakana
Manager

« Svar #2956: 03 Aug 2008, 20:32 »

Men det med storsejrene så vi jo også fra rivalerne Chelsea og United, så det er jo ikke bare Arsenal der kan det. Chelsea flåede da vidst Man City, og jeg ved at United ødelagde Newcastle to gange og Aston Villa en enkelt gang.

Jeg har ikke sagt at de ikke kunne.. Jeg fremhævede Arsenals og fremhævede deres kombinationsspil..  Smiley

Arsenal Football Club

ManUtd83
Manager

« Svar #2957: 03 Aug 2008, 20:36 »

Jeg har ikke sagt at de ikke kunne.. Jeg fremhævede Arsenals og fremhævede deres kombinationsspil..  Smiley

Ok. Troede bare du mente at de derfor sagtens kunne have vundet titlen, og jeg synes det var et lidt tyndt argument.

Egentlig giver det jo heller ikke så meget mening at tale om sidste sæson længere, når næste sæson er lige på trapperne.

Chakana
Manager

« Svar #2958: 03 Aug 2008, 20:37 »

Ok. Troede bare du mente at de derfor sagtens kunne have vundet titlen, og jeg synes det var et lidt tyndt argument.

Egentlig giver det jo heller ikke så meget mening at tale om sidste sæson længere, når næste sæson er lige på trapperne.

Men som sagt, det var ikke et argument..
Men du har ret, 08/09 er lige rundt om hjørnet, og vi må håbe at vi ligger ud med at banke West Brom synder og sammen! Wink

Arsenal Football Club

Bave
Gæst

« Svar #2959: 03 Aug 2008, 20:39 »

Men som sagt, det var ikke et argument..
Men du har ret, 08/09 er lige rundt om hjørnet, og vi må håbe at vi ligger ud med at banke West Brom synder og sammen! Wink

Tror jeg ikke du skal regne med Wink

West Brom har et stærkt hold

Chakana
Manager

« Svar #2960: 03 Aug 2008, 20:41 »

Ja, men de skal lige venne sig til holdenes styrke i Premier League, og det får de at mærke mod os, at ligaen er uhyggelig stærk!
 Cool Hævet Øjenbryn

Arsenal Football Club

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2961: 03 Aug 2008, 20:43 »

Tror det bliver en gentagelse af sidste sæsons start, altså en 2-1 sejr, som i også fik mod Fulham sidst Smiley

Chakana
Manager

« Svar #2962: 03 Aug 2008, 20:46 »

Tror det bliver en gentagelse af sidste sæsons start, altså en 2-1 sejr, som i også fik mod Fulham sidst Smiley

Tror godt vi kan hive en 3-0'er hjem..
Adebayor, Walcott og Vela  Hævet Øjenbryn

Arsenal Football Club

Niko
Gæst

« Svar #2963: 03 Aug 2008, 20:48 »

I mit hjem følger jeg Arsenal og min far følger WBA. WBA har ingen spillere som vil styrke Arsenals hold. Den kamp bliver en let affære, og især efter man så spillet i dagens kamp. Jeg tror vi vinder 3-0 eller sådan noget. Scott Carson kunne måske styrke lidt, men han er ikke indspillet med forsvaret i WBA lige nu. West Brom har ingen chance imod Arsenal - og at sige de har et stærkt hold er latterligt. De har en af de dårligste trupper i Premier League, kun Stoke og Hull har dårligere.

Kan ikke huske om den er hjemme eller ude?

Tror godt vi kan hive en 3-0'er hjem..
Adebayor, Walcott og Vela  Hævet Øjenbryn

Tror også på 3-0, dog tror jeg at Nicklas Bendtner scorer i stedet for Vela. Der er også større chance for at Bendtner kommer på banen tror jeg, men alt kan ske - bare vi vinder!

Chakana
Manager

« Svar #2964: 03 Aug 2008, 20:52 »

Det er på Emirates, den 16.
Kl. 13.45(dansk tid), men med optakt fra kl. 13.00 på Kanal 5.. Thumbs Up

Arsenal Football Club

Bave
Gæst

« Svar #2965: 03 Aug 2008, 20:53 »

I mit hjem følger jeg Arsenal og min far følger WBA. WBA har ingen spillere som vil styrke Arsenals hold. Den kamp bliver en let affære, og især efter man så spillet i dagens kamp. Jeg tror vi vinder 3-0 eller sådan noget. Scott Carson kunne måske styrke lidt, men han er ikke indspillet med forsvaret i WBA lige nu. West Brom har ingen chance imod Arsenal - og at sige de har et stærkt hold er latterligt. De har en af de dårligste trupper i Premier League, kun Stoke og Hull har dårligere.

Synes de har et godt hold.
Selvfølgelig har Arsenal et bedre hold med bedre spillere på alle pladser undtagen Målmands posten men det er jo ikke kvaliteten af dine spillere men den måde de spiller som et hold, og IMO har WBA spillet meget mere som et hold der kæmper for hinanden end Arsenal har.

Der er jo også en grund til at de kom så langt i FA cuppen.

Chakana
Manager

« Svar #2966: 03 Aug 2008, 20:55 »

Synes de har et godt hold.
Selvfølgelig har Arsenal et bedre hold med bedre spillere på alle pladser undtagen Målmands posten men det er jo ikke kvaliteten af dine spillere men den måde de spiller som et hold, og IMO har WBA spillet meget mere som et hold der kæmper for hinanden end Arsenal har.

Der er jo også en grund til at de kom så langt i FA cuppen.

Der har været interne problemer, men Arsenals kombinationer, som kun kan lade sig gøre hvis man kæmper for hinanden, kan WBA ikke følge med i..
Ved ikke om du så kampen imod Real idag, men det var smukt i første halvleg!

Arsenal Football Club

Bave
Gæst

« Svar #2967: 03 Aug 2008, 20:56 »

Der har været interne problemer, men Arsenals kombinationer, kan WBA ikke følge med i..
Ved ikke om du så kampen imod Real idag, men det var smukt i første halvleg!

Tror ikke man skal lægge så meget i Emirates Cup da HSV jo også nedspillet Real i første halvleg.

Chakana
Manager

« Svar #2968: 03 Aug 2008, 20:59 »

Tror ikke man skal lægge så meget i Emirates Cup da HSV jo også nedspillet Real i første halvleg.

Men selvom Real ikke gad at spille, prøvede de stadig at få bolden fra Arsenal, uden held..
Du kan heller ikke sammenligne det med at HSV udspillede dem, for det gjorde de jo ikke..

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2969: 04 Aug 2008, 10:25 »

Jeg kan ikke lige se argumentet for at Arsenal ikke ville vinde mesterskabet, fordi at de skulle møde Chelsea ude, og Man Utd ude. De to forgangne mesterskaber har vi hentet via sejre mod hhv. Tottenham ude og Man Utd ude (0-1 på mål af Wiltord). Så mon ikke vi kan vinde mesterskabet på de store stadions? Jeg vil derudover ikke kommentere yderligere på de forgangne sæsoner, men i stedet glæde mig til den kommende.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010