home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1069250 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2925: 21 Jul 2008, 10:40 »

Kunne godt tænke mig at høre, hvad jeres forventninger er. Tror I på guld, nu hvor I vel endnu ikke rigtig har fået afløst Flamini, eller handler det blot om fortsat at bjergtage fodbold-Europa med smuk fodbold og så se, hvor langt det rækker? For personligt må jeg erkende, at jeg kun mener, vi har én konkurrent i guldkampen, og det er ikke jer.

Dejligt med den samme svada som sidste år Wink Dér mistede vi Henry, men alligevel spillede vi bedre end årene før. Jeg tror dog helt sikkert at Wenger finder den rigtige erstatning til Flamini. Min forventninger er at vi spiller med i guldkampen igen. Jeg forventer ikke guld, men jeg regner med at vi ender deroppe omkring. Vi har mistet 3 spillere so far. Gilberto der slet ikke var god nok til holdet, en god Hleb, der er blevet erstattet af en lige så god Nasri samt Flamini som endnu ikke er blevet erstattet. Derudover er Vela kommet tilbage, og vores unge spillere har lært en del af sidste sæson. Så når vi finder en erstatning fra Flamini ser det godt ud, selvom jeg også godt kunne tænke mig et køb mere ud over Flamini2.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2926: 21 Jul 2008, 11:59 »

Fra Daily Telegraph:

Gallas, 31, is wanted by Paris St-Germain and Barcelona, both of whom are prepared to offer £6 million. Juventus are understood to be considering a £15 million bid for Van Persie.

The Arsenal manager may consider £6 million a good price for Gallas at his age but would be reluctant to lose Van Persie, even though the Dutchman has been troubled by injuries.


Hvis vi kan få £6M for Gallas, så bare sælg. Til gengæld synes jeg godt vi kan vente en sæson med van Persie, og så evaluere hans position næste sommer.
Logged



Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2927: 23 Jul 2008, 14:06 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=157685

Græder

Hold kæft hvor er det synd for ham.
God bedring, Kong Kolo!
« Seneste Redigering: 23 Jul 2008, 14:07 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2928: 23 Jul 2008, 14:50 »

Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2929: 23 Jul 2008, 15:00 »

Mon ikke Henry siger til Eto'o at han skal tage til Arsenal? For Henrys vedkommende ville det jo være super for ham, og han vil sikkert gerne glæde Arsenal ved at lokke Eto'o til London.
Ja, det ville da være perfekt for Henry. Han har lidt svært ved at overbevise Guardiola om, at han skal være 1. valg på den post. Så er det da den eneste mulighed Smiley
..men på den anden side ville jeg hellere have Henry end Eto'o  Djævel
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2930: 23 Jul 2008, 16:08 »

Eto'o = manden med bedst mål/skud og mål/minutter statistik i ligaen. Han ville være et superkøb for jer. Og han er langt mere direkte end Adebayor, og når nu Hleb ikke sænker tempoet, så vil jeres kontraspil kunne blive endnu mere giftigt.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2931: 25 Jul 2008, 18:00 »

For dem der ikke er klar over det, kan jeg fortælle at de sender Emirates Cup på SBS net... 2. August er det Juve-Ajax, og så er det Arsenal-Real d. 3. august - Det er sgu nice! Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2932: 25 Jul 2008, 18:05 »

For dem der ikke er klar over det, kan jeg fortælle at de sender Emirates Cup på SBS net... 2. August er det Juve-Ajax, og så er det Arsenal-Real d. 3. august - Det er sgu nice! Opstemt
OMG delicious Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2933: 29 Jul 2008, 10:57 »

Igen har Marca været fuld af lort, og Fabregas har været ude og benægte rygterne om at han har sagt til Real at han ikke vil derover til denne sæson, men måske næste:

"I have not spoken to any media so it's frustrating to read quotes that I have supposedly said about my future.
"I have spent the summer relaxing with my family, friends and girlfriend and I return to training with Arsenal tomorrow. 
"I think that some people are just trying to make mischief but my intentions are very clear. I am happy here at Arsenal, my future is with Arsenal and the priority is to achieve success and win trophies at Arsenal."


Gallas har åbenbart lært noget af sidste sæson:
“You know I learnt a lot [last season],” he said. “You want to be the best captain and give good advice to your players, but sometimes you can make mistakes as well. This season I know what I’m going to do and I know I am ready to change my way of speaking to the players.”

Og så vandt vi 2-10 i en friendly over Burgenland, hvor Bendtner bl.a. scorede 4 mål på én halvleg:
http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thisNav=fixtures&fxid=343361
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2934: 29 Jul 2008, 11:03 »

Dertil skal tilføjes en assist, samt Velas 1. 2. og 3. mål for klubben Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2935: 29 Jul 2008, 18:38 »

Er der nogle gæve Arsenal fans der vil melde sig under fanerne og spille med undertegnede, g00n og Kruze til FA'n Cup 2008 for Arsenal? Så læs mere her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14678.msg412457
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2936: 31 Jul 2008, 08:20 »

Amaury Bischoff skifter til Arsenal

- Lige pt er jeg meget skeptisk, så Bischoff kan vel næsten ikke andet end at overraske mig. Jeg mener at når han kun har spillet ÉN kamp på Werders førstehold.. Jamen, jeg ved ikke hvad Wenger vil bruge den signing til, men nu må vi se. Det er ikke meget vi kender til den lille tysk-portugiser så vi kan vel kun håbe på at det er en ny genistreg af Wenger. Han plejer som regelt altid at have styr på tingene.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2937: 31 Jul 2008, 10:14 »

Jeg kender intet til ham - Så lad os da håbe at Wenger ved hvad han laver Opstemt Det plejer han jo at gøre... Men skal han erstatte Flamini? For Bischoff er da vist også kun 21, er han ikke? Wenger snakker om en experienced signing - Så spørgsmålet er om der kommer flere...

Vi vandt i øvrigt 1-3 i en venskabskamp imod Stuttgart i går. Bendtner lagde op til det første mål af Vela, og så scorede han selv nr. 2 mål i et genialt samarbejde med Vela - Et virkelig flot mål. Til sidst rundede vores unge stjerne Wilshere af. Han har virkelig imponeret! Kun 16 år, og han har  scoret i næsten hver friendly, og spillet rigtig rigtig godt.. Små hurtige driblinger, ikke bange for noget, gode afleveringer og et godt skud. Han kan blive rigtig rigtig stor!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2938: 31 Jul 2008, 10:35 »

Ud fra de klip jeg har set fra Stuttgartkampen at dømme, så ligner Vela og Bendtner som en ualmindeligt giftig duo, hvis de har spillet lige så godt sammen i resten af kampen, som de gjorde i de sekvenser jeg har set, så kan Wenger godt begynde at forberede de andre angribere på, at de kun kommer til at spille ubetydende kampe i år Thumbs Up
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2939: 03 Aug 2008, 17:03 »

Så er det snart Arsenal - Real Hævet Øjenbryn
Som Nasri sagde det, det er en vigtig venskabskamp, for skal til at spille vores bedste for at komme i omdrejninger til Premier League.
Glæder mig meget til at se kampen mod West Brom.. Vi krydser fingre for en god start! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010