home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:45:46 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 17:23:25 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:20:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316864 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2835: 15 Jul 2008, 09:44 »

Jeg tror generelt at Wenger har nogle rigtig gode kontakter, så det skulle ikke undre mig om han kan slippe foran i køen.. Men som du siger, det kunne være nice med en Barry/Fabregas kombination, og så Nasri/Walcott på fløjen. Så blir vores midtbane vist ikke bedre! Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #2836: 15 Jul 2008, 11:07 »

Jeg bliver ALTID forvekslet med andre  Huh

Arsenal Football Club

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2837: 15 Jul 2008, 17:23 »

Jeg er helt enig i det du skriver, Hawkinz. Det ville varme med Barry på holdet og jeg trorat ham og Fabregas kan suplerer hinanden rigtig godt! Men som sagt, så kræver det også en vis snedighed og hurtighed hvis Wenger skal nå at nappe ham foran de skide scousers fra Liverpool Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2838: 16 Jul 2008, 12:08 »

Der sker ting og sager i Arsenal-regi i dag. For det første er Hleb taget til Barcelona, hvor han skal gennem lægetjek og formentlig bliver præsenteret i morgen:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3825523,00.html

For det andet ser det ud til at Gilberto ryger til Panathinaikos:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3825464,00.html

Ooog for det tredje ser det ud til at vi også viser interesse for Xabi Alonso. I hvert fald ifølge hans agent:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3825590,00.html

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2839: 16 Jul 2008, 12:47 »

Ikke noget nyt i det... Det er godt at se at Hleb snart er røget, og det samme med Gilberto. Jeg har dog ikke lyst til at købe en spiller som ikke var god nok til Liverpool...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #2840: 16 Jul 2008, 15:48 »

Enig med dig, Hawk1nZ.
Jeg vil heller ikke have Alonso, han har ikke vist sig som en klasse midtbane.

Arsenal Football Club

JKJ
Gæst

« Svar #2841: 16 Jul 2008, 16:15 »

Ikke noget nyt i det... Det er godt at se at Hleb snart er røget, og det samme med Gilberto. Jeg har dog ikke lyst til at købe en spiller som ikke var god nok til Liverpool...

Ikke god nok?? den skal vist lige forklares lidt... Ja han spillede ikke meget sidste sæson, men han var hårdt ramt af skader i tide og mest utide og så er det altså svært at få en fast plads på noget som helst hold Wink

Jeg så ham da feks mod Grækenland under EM og der var han da om nogen den der styrede den spanske midtbane især defensivt men også offensivt med gode langskud, præcise afleveringer både korte og lange så tror altså nu nok han har kvalitetten til Arsenals hold...

Men tror ikke på at der nogen sinde vil komme en handel lige meget hvad der sker... det er jo yderst sjældent at Arsenal, Liverpool, Man U og Chelsea handler spillere hos hinanden, og jeg vil da bestemt heller ikke være ked af at beholde ham, sammen med Mascha, Gerrard og Barry på den centrale midtbane...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2842: 16 Jul 2008, 16:18 »

Den behøves ikke at forklares Tunge Jeg kan nemlig ikke underbygge min mening, men jeg synes bare ikke at han har været god nok til Arsenal i de kampe jeg har set ham Smiley

Og han bliver sgu nok i Liverpool, for i får brug for ham, nu hvor vi snupper Barry for næsen af jer Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2843: 16 Jul 2008, 16:24 »

Vi har da handlet en hel del med Chelsea de sidste par sæsoner Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2844: 16 Jul 2008, 16:26 »

Den behøves ikke at forklares Tunge Jeg kan nemlig ikke underbygge min mening, men jeg synes bare ikke at han har været god nok til Arsenal i de kampe jeg har set ham Smiley

Og han bliver sgu nok i Liverpool, for i får brug for ham, nu hvor vi snupper Barry for næsen af jer Wink

I drømmer, Barry bliver Liverpool rød inden ganske kort tid Wink

Men i skal da snart til at have fat i nogen centrale midtbanefolk, i har vel efterhånden kun Cesc igen af de bedre... Hvor langt er Rosicky inden han er klar igen??

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2845: 16 Jul 2008, 16:30 »

Det er der vist ingen i hele universet der ved. Men vi har da trods alt stadig Diaby, Denilson, Song, og i alleryderste konsekvens Toure og Djourou der kan spille der Wink

EDIT: Og Ramsey og Lansbury Opstemt
« Seneste Redigering: 16 Jul 2008, 16:32 af g00n » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2846: 16 Jul 2008, 16:43 »

Han sagde af de bedre... Diaby kan lige gå an, men Denilson skuffede voldsomt sidste sæson. Resten er ikke nær gode på den plads.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2847: 16 Jul 2008, 18:03 »

Nemlig. Denilson skuffede fælt sidste sæson, så jeg kunne godt tænke mig at se Alonso i Arsenal. Jeg vil næsten sige at det kunne være årets handel, HVIS altså Alonso holder sig fri fra skader. Han er trods alt en verdensklasse midtbanespiller når han holder sig fri fra skader.
Men selvfølgelig. Det vil være lidt af en satsning hvis vi køber ham, da det ikke nytter noget at smide penge ud af vinduet for en spiller som er skadet halvdelen af sæsonen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2848: 16 Jul 2008, 23:38 »

Chakana
Manager

« Svar #2849: 16 Jul 2008, 23:39 »

Jeg synes sgu Hleb-handlen er okay, vi skal nok finde en god kant.
Men uden en ny kant, kan vi sagtens klare os.

Peace

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010