home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1069298 gange)
Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2790: 11 Jul 2008, 16:48 »

Jeg ville alligevel være lidt bekymret, når man tænker på, hvor lang tid Nasri og hans agent trak handlen ud. Han kunne godt finde på at backstabbe klubben, tror jeg Skuffet
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2791: 11 Jul 2008, 16:51 »

Mærkelig konklusion at komme frem til, der kan vel være ca. en milliard grunde til at skiftet ikke kom på plads før nu. Uanset hvad tager jeg i hvert fald ikke sådanne sorger på forskud.
Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2792: 11 Jul 2008, 17:00 »

Jeg ville alligevel være lidt bekymret, når man tænker på, hvor lang tid Nasri og hans agent trak handlen ud. Han kunne godt finde på at backstabbe klubben, tror jeg Skuffet

Kunne det ikke ligeså vel være Arsenal der trak handlen ud. Evt på grund af nogen tvivlsomme lægetjek eller noget?
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2793: 11 Jul 2008, 17:01 »

Det kunne det nemt. Det er vel nok, efter alt at bedømme, et spørgsmål vi aldrig får svar på.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2794: 11 Jul 2008, 17:19 »

Betalingsservice angående tilmelding af medlemsskab til sæsonen 08/09

g00n og Hawkinz har før hjulpet mig, og nu håber jeg virkelig i eller andre kan hjælpe mig denne gang.
Jeg står og skal bestille billetter til en kamp, men jeg finder så hurtigt ud af at jeg ikke er tilmeldt 08/09 sæsonen hvorfor jeg så dette betalingsservice som åbenbart gør det for en? Men jeg forstår bare ikke måden, det bliver gjort på, og hvilke oplysninger der er hvad.


Jeg er i tvivl om hvad og hvilke ting jeg skal indtaste her.

Navn       
Adresse       
Postnr./By       
Land       
CPR-nr.       
Reg.nr. - Det er vel bankens nr?   
Kontonr. - Og min kontokode?   
Medlemsnr. - Hvad er det? Ens Arsenal Denmark medlemsnummer?   
PBS-nr.       
Deb.grp.nr. - Hvad fa'en er det?

Jeg håber der er en der vil hjælpe, da jeg skal ha' bestilt de billetter i en fart!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2795: 11 Jul 2008, 17:22 »

Betalingsservice er en måde du kan betale, hvor PBS trækker pengene automatisk fra din konto i stedet for at du får et girokort ind af døren. Jeg har næsten alle mine betalinger tilmeldt betalingsservice (PBS).

Og ja, det er dit bank reg. nr og kontonr du skal skrive dér. Jeg kan forestille mig at de først trækker pengene til d. 01/08. Medlemsnr. er dit medlemsnummer i Arsenal Denmark ja, og Deb.grp.nr. er dit debitornummer som står på den giroregning du modtager når du tilmelder dig Arsenal Denmark. Du kan jo også bare melde dig ind, og så tilmelde betalingen til PBS når du betaler den i din bank (eller posthus) - Det er nok den hurtigste metode lige pt. Som du kan se på Arsenal Denmarks hjemmeside, så er der heller ikke ret mange biletter tilbage.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2796: 11 Jul 2008, 17:24 »

Jeg er fuldstændig lost. Når jeg så betaler det igennem PBS, er jeg så automatisk medlem af 08/09 sæsonen? Og hvordan bekræfter de at jeg er medlem?

Det er rigtigt at der ikke er mange tilbage, men jeg vil gerne, sammen med mine brødre, over og se Arsenal - West Bromwich, hvor der er 22 biletter tilbage. Og vi skal bruge 4, så jeg tror og håber der er en chance for at få bestilt de billetter.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2797: 11 Jul 2008, 17:27 »

Hvis du betaler det igennem PBS, bliver beløbet trukket automatisk hvert år (du betaler jo kun en gang om året). Pengene går så selvfølgelig til Arsenal Denmark, som kan se at du har betalt, og derefter er du så medlem. Hvis du er tilmeldt PBS, er du selvfølgelig medlem non-stop. Som jeg skrev før, så er den nemmeste måde at blive medlem af Arsenal Denmark på, at du bare tilmelder dig via deres hjemmeside og betaler girokortet du får ind af døren. Derefter kan du tilmelde dig PBS.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2798: 11 Jul 2008, 17:29 »

Jeg tror at jeg er nogenlunde med nu. Hvis jeg så tilmelder mig igennem deres hjemmeside, som du jo siger, så får jeg nyt medlemsnr osv?
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2799: 11 Jul 2008, 17:29 »

Gælder mit medlemsskab stadigvæk? Altså den til 07/08 sæsonen? Ved du hvornår det udløber?
Og hvordan bliver jeg medlem igennem netbank? Jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 11 Jul 2008, 17:31 af Grønthandleren » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2800: 11 Jul 2008, 17:32 »

Så længe du ikke undlader at betale en regning er du medlem. Den kommer jo en gang om året (alt efter hvilket tidspunkt du startede med at betale det), og hvis du betaler det når giroen kommer, så er du stadigvæk medlem. Så medmindre du har fået et girokort og ikke betalt det, er du stadig medlem, og skal oplyse dit gamle medlemsnummer.

Hvis du derimod ikke har betalt girokortet og er blevet meldt ud (du får et brev om det hvis du er meldt ud), så kan du stadig melde dig ind og få det gamle medlemsnummer igen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2801: 11 Jul 2008, 17:33 »

Jeg er godt nok lettet over Nasri-handlen.
Det blev trukket langt ud, og jeg havde i tankerne at han havde fået et bedre tilbud, men heldigvis valgte han os.

Wink
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2802: 11 Jul 2008, 17:34 »

Så er jeg åbenbart stadig medlem, da jeg først meldte mig ind i Arsenal DK engang i septmenber eller november sidste år.
Så du vil mene at jeg roligt kan bestille biletter over min nuværende medlemskonto?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2803: 11 Jul 2008, 17:36 »

Ja helt sikkert - Du får girokortet igen til september/november og så kan du jo tilmelde den PBS ved samme lejlighed. Det kan din bank fortælle dig mere om hvordan du gør Wink

Jeg er godt nok lettet over Nasri-handlen.
Det blev trukket langt ud, og jeg havde i tankerne at han havde fået et bedre tilbud, men heldigvis valgte han os.

Wink

Ja, den trak godt nok i langdrag - Men okay, vi nåede det ikke får EM, og man signer som regel ikke spillere under EM, så han fik arbejdsro. Og så fik vi afsluttet de sidste detaljer her efter EM.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2804: 11 Jul 2008, 17:38 »

Jeg tror snart jeg melder mig ind i Arsenal DK.
Har ikke fået det gjort Ubeslutsom

Er der nogen af jer der har købt den nye trøje?
Jeg fik den med posten igår  Hævet Øjenbryn
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010