home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:55:09 Broen13 Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 12:23:47 Broen13 Omklædning... Real Oviedo
I dag kl. 10:43:24 Broen13 Blogs #9 Youth to Gold
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
Antal Registrerede Brugere: 23176
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1298268 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2640: 23 Jun 2008, 15:51 »

Jeg er ikke enig, men det er nok fordi, at Bendtner i min optik er langt fra god nok til Arsenal. I hvert fald, hvis de vil spille med om mesterskabet.

Han er da en spændende spiller, men lige nu er han ikke engang blandt de 20 bedste angribere i Premier League, og det skal man være, hvis man skal være mere eller mindre fast mand hos et hold med guldambitioner.

Med Eduardo ude i fortsat lang tid og Walcott på højrefløjen mener jeg ikke, at trekløveret Bendtner-Van Persie-Vela er nok. Vela er en sjælden perle, men endnu ung og usleben.

Tjah du har nok ret..

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #2641: 23 Jun 2008, 16:13 »

Tja, men hvis man kigger på Adebayors sidste sæson, og Bendtners sæson i år, har Bendtner klaret sig bedre. Så spørgsmålet er vel om Bendtner ikke ville kunne lave lige så mange kasser som Adebayor, hvis han var fast mand. Jeg synes ikke niveauforskellen på Bendtner og Adebayor er så kæmpe stor som mange gør den til.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2642: 23 Jun 2008, 16:15 »

Hvis vi sælger Adebayor så jeg da gerne Santa Cruz i Arsenal. Han har da i hvert fald bevist at han kan score mål i PL.

Uden Adebayor ville vi have:

- van Persie (hvem ved om han er skadet størstedelen af næste sæson også?)
- Bendtner (er han god nok til startelleveren?)
- Vela (kan han begå sig i PL?)
- Eduardo (finder han nogensinde tilbage til fordums niveau?)
- Walcott (som jeg personligt mener er bedst på fløjen, men AW har selv udtalt at han er angriber)

At bibeholde sådan et angreb vil være noget af en lottokupon, og jeg er da også forholdsvis sikker på at vi køber en erstatning hvis Adebayor ryger.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2643: 23 Jun 2008, 16:19 »

Nej, det er vel rigtig nok. Men alligevel ikke. Bendtner er rigtig stærk mentalt men alligevel så mangler der lidt før han kan overtage Adeboys plads. Det er jeg ret sikker på.. Det er alligevel et stort spring at tage når du tænker på hvor lidt spilletid han har fået i Premier League i år.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2644: 23 Jun 2008, 16:25 »

Jeg undrer mig over, hvorfor mit indlæg dog blev ignoreret. Lidt tyndt. Men det er trods alt den samme person, som gerne så Santa Cruz i Arsenal. Heh.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #2645: 23 Jun 2008, 16:27 »

Nej, det er vel rigtig nok. Men alligevel ikke. Bendtner er rigtig stærk mentalt men alligevel så mangler der lidt før han kan overtage Adeboys plads. Det er jeg ret sikker på.. Det er alligevel et stort spring at tage når du tænker på hvor lidt spilletid han har fået i Premier League i år.

Bendtner har da fået 27 kampe i år. Godt nok er alle ikke fra start (eller alle fuldført) men 27 kampe er nu ikke lidt.

ManUtd83
Manager

« Svar #2646: 23 Jun 2008, 16:44 »

Bendtner har da fået 27 kampe i år. Godt nok er alle ikke fra start (eller alle fuldført) men 27 kampe er nu ikke lidt.

Er ikke helt sikker på, hvor du har fået tallet 27 fra - tæker du 27 ligakampe?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2647: 23 Jun 2008, 16:48 »

Tja. Jeg tvivler meget på om han er god nok Ubeslutsom

VejgaardB
Lilleputspiller
*

« Svar #2648: 23 Jun 2008, 16:58 »

Hvis Bendtner får flere kampe fra start, og så småt blive etbaleret i startellveren, er jeg sikker på han kan slå i gennem i næste sæson (altså ikke den kommende).
Indtil da vil jeg så mene at man nok bør forsøge at holde på Adebayor og håbe på endnu en fremragende sæson.
Skulle Adebayor alligevel forlade os, kan jeg ikke se Santa Cruz som den rette erstatning. Til gengæld tror jeg Trezeguet ville passe godt ind.

.. Hvis man ser på det rent matematisk, hvad er så bedst: et ur, der går forkert eller et ur, der er gået i stå?

"Jeg vil behandle dyret med respekt, mens jeg kører det gennem kødhakkeren her."
- Claus Meyer

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2649: 23 Jun 2008, 16:59 »

Er ikke helt sikker på, hvor du har fået tallet 27 fra - tæker du 27 ligakampe?

Ja, han var med i 27 ligakampe, 7 cupkampe, og 6 CL kampe. Så lidt spilletid blev det da bestemt til. Han fik jo udnyttet at Van Persie var skadet og at Eduardo blev skadet .. Så det blev til en del spilletid. Han scorede i alt 8 mål og lavede 7 assists på de sammenlagt 40 kampe. Info fra Wiki!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2650: 23 Jun 2008, 17:01 »

Til gengæld tror jeg Trezeguet ville passe godt ind.

Trezegol er for gammel imo. Og det mener Wenger også. Det er SJÆLDENT og jeg mener virkelig SJÆLDENT at han køber spillere på Trezegols alder.

ManUtd83
Manager

« Svar #2651: 23 Jun 2008, 17:03 »

http://www.arsenal.com/teamstats.asp?s=0708&CPID=703&CLID=4421&thisNav=first%20team

Denne side burde være til at stole på, når det gælder Arsenal-statistik. 40 og 9 mål.

http://www.youtube.com/v/TfkZ0NbnDzc

Bendtners 9 mål i en udemærket sammensat film.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2652: 23 Jun 2008, 17:04 »

Jeg undrer mig over, hvorfor mit indlæg dog blev ignoreret. Lidt tyndt. Men det er trods alt den samme person, som gerne så Santa Cruz i Arsenal. Heh.

Hvis det er mig du hentyder til, beklager jeg da at jeg ikke har set dit indlæg. Jeg har desværre ikke tiden eller lysten til at kigge alle de indlæg igennem som er skrevet mens jeg ikke har været online.

Jeg besvarer dit indlæg en anden gang, hvis jeg får tid/lyst, hvilket jeg ikke har nu.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2653: 23 Jun 2008, 17:08 »

http://www.youtube.com/v/TfkZ0NbnDzc

Bendtners 9 mål i en udemærket sammensat film.

Faktisk nogle ganske udmærkede mål han scorer Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2654: 23 Jun 2008, 17:16 »

Faktisk nogle ganske udmærkede mål han scorer Smiley

Faktisk nogle rigtig flotte mål har har scoret. Hm, jeg tvivler stadig lidt, men jeg har fået en mere positiv holdning end før Wink
Men der er meget at arbejde med for Bendtner, og hvis det bliver gjort nøje, så ender han med at blive en topangriber.

Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010