home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I går kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  1 Bruger, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1298083 gange)
Niko
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2505: 14 Jun 2008, 15:12 »

Fàbregas smutter ikke hjem til Spanien, hvorfor skulle han egentlig det? Arsenal går en fantastisk fremtid i møde, hvorfor at de nok snart skal komme i gang med trofæerne igen. Det bliver spillerne i truppen sikkert også mindet om, at de i fremtiden virkelig har en god trup.

Xavi og Iniesta er meget gode nede i Barcelona, hvor man også har købt Keita til den centrale midtbane. Man har også mange talenter, som kan optræde der. Hvad skal de så bruge Fàbregas til? De har også sagt, at de ikke vil have ham, da han ikke havde tålmodighed, som Bojan havde.

Real Madrid tror jeg næppe han skifter til.

Velkommen til Ramsey, tror han bliver god i fremtiden. Det jeg har set af ham, har været godt!

Æsop
Gæst

« Svar #2506: 14 Jun 2008, 17:14 »

Fàbregas smutter ikke hjem til Spanien, hvorfor skulle han egentlig det? Arsenal går en fantastisk fremtid i møde, hvorfor at de nok snart skal komme i gang med trofæerne igen. Det bliver spillerne i truppen sikkert også mindet om, at de i fremtiden virkelig har en god trup.

Xavi og Iniesta er meget gode nede i Barcelona, hvor man også har købt Keita til den centrale midtbane. Man har også mange talenter, som kan optræde der. Hvad skal de så bruge Fàbregas til? De har også sagt, at de ikke vil have ham, da han ikke havde tålmodighed, som Bojan havde.

Real Madrid tror jeg næppe han skifter til.

Velkommen til Ramsey, tror han bliver god i fremtiden. Det jeg har set af ham, har været godt!
Ja man ser det jo også på landsholdet hvor Fabregas jo ikke engang er på. Forståeligt nok, da både Iniestia og Xavi er bedre. Xavi er en langt klogere og mere moden spiller end Fabregas, og Iniestia er kreativt stærkere, og har flere ideer på banen. Ligesom han jo så for spanien spiller en slags kanten, hvor hans hurtighed i forhold til Fabregas, gør forskellen endnu mere tydelig.

Derfor ville da også være hovedløst af ham at tage hjem til Barcelona, da Iniestia og Xavi som indfødte helt sikkert vil være der mange år endnu. 
Jo trods alt ikke alle fodboldspillere i moderne fodbold der er ligeså troløse som Fabregas, selvom mange er det..

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2507: 14 Jun 2008, 21:10 »

Fabregas har da altid sagt, at han gerne en dag vil hjemad - can you blame him? Altså, han og hans familie har sæsonbilletter til Barca. Han valgte dog at skifte til Arsenal for hans karrieres skyld, og det er forståeligt. På sigt kan han blive bedre end både Xavi og Iniesta, og det åbner så døren for ham til at returnere.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at Fabregas om nogle år - og her tales ikke om et eller to år - kommer hjem.

Æsop
Gæst

« Svar #2508: 15 Jun 2008, 01:38 »

På sigt kan han blive bedre end både Xavi og Iniesta, og det åbner så døren for ham til at returnere.

Der er ikke noget der hedder på sigt. Du kan enten sige på langt sigt, eller på kort sigt..

Så om dit udsagn er rigtigt, er umuligt at forholde sig til..

Jeg forstår ikke at en klub som Barcelona vil hente spillere der har været der, men så valgt dem fra.
Men at de gør det så man jo senest med Pique, så det er da ikke umuligt han ender der..

Andreas93
Gæst

« Svar #2509: 15 Jun 2008, 01:44 »

jeg tror at den eneste anden klub, end arsenal som fabregas vil spille i er barca.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2510: 15 Jun 2008, 12:49 »

Der er ikke noget der hedder på sigt. Du kan enten sige på langt sigt, eller på kort sigt..

Så om dit udsagn er rigtigt, er umuligt at forholde sig til..

Jeg forstår ikke at en klub som Barcelona vil hente spillere der har været der, men så valgt dem fra.
Men at de gør det så man jo senest med Pique, så det er da ikke umuligt han ender der..

Click me. Og det bekymrer mig lidt, at du ikke ved det, og at du samtidig ikke kan forstå, at når jeg siger om mere end to år, så er det på langt sigt. Men oki, din logiske sans fremgår tydeligt som værende ret mangelfuld i dit sidste paragraf også - men det er måske lidt svært at snakke om paragrafer i dit indlæg, da de er forkert opdelt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2511: 16 Jun 2008, 11:36 »

Selvfølgelig kan man sige 'på sigt'.

Kampprogrammet for den nye sæson er ude, og vi starter hjemme mod WBA.

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=492637&lid=NewsHeadline&Title=2008/2009+-+Draft+Barclays+Premier+League+Fixtures

Det bliver en vild afslutning på sæsonen:

Assuming there are no changes, the final half-dozen games of the season will read like this: Liverpool (a), Middlesbrough (h), Portsmouth (a), Chelsea (h), Manchester United (a), and Stoke (h).

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2512: 16 Jun 2008, 20:40 »

Første gang i årevis, at der ikke bliver 'Grand Slam Sunday', men til gengæld er der store opgør i slutningen af sæsonen. Kampprogrammet falder altid så godt i hak med TV-kanalernes interesser. Overraskende... Men fantastisk underholdning Opstemt

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2513: 16 Jun 2008, 20:45 »

Jeg tror sgu at jeg tager en tur til London i November og ser Arsenal - Man. United Peace

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #2514: 16 Jun 2008, 20:53 »

Jeg tror sgu at jeg tager en tur til London i November og ser Arsenal - Man. United Peace

Så er det vist nu vi skal sige fuuck dig  Peace Peace

Hehe.. Ej det bliver sq nok en fed kamp! Et eller andet siger mig at du skal glæde dig til at se Nasri Smiley

- Rigtig god tur Thumbs Up

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2515: 16 Jun 2008, 21:06 »

Ja! Er jeg også sikker på. Mine storebrødre og jeg skal bare lige have en billet før vi er sikre på at skulle derover Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2516: 16 Jun 2008, 21:07 »

En klubtur, eller håber du på at være en af de få der scorer biletter igennem Arsenal Denmark eller hvordan? Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2517: 16 Jun 2008, 21:09 »

Hm, jeg er godt nok med i Arsenal Denmark, men jeg tror ikke vi tager en klubtur. Vi regner da med at tage derover selv og booke et hotel eller bo ved en af mine storebrors venner derovre. Og billeten regner jeg med at vi køber på arsenal.com? Ved du om det er muligt, for de burde da kunne sende billeterne til Danmark?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2518: 16 Jun 2008, 21:11 »

Det er røvsvært at få biletten igennem Arsenal.com, eftersom du vist skal have en bestemt (dyr) slags medlemskab for at få derigennem. Sådan var det ihf. sidst jeg forhørte mig om det.

Den måde hvor du har størst chance, er at søge igennem Arsenal Denmark (i skal begge være medlemmer) og så søge så snart de sætter biletterne til salg. For de ryger vildt hurtigt.

Det med at overnatte er det aller nemmeste Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2519: 16 Jun 2008, 21:13 »

Hm, vi SKAL sgu derover. Det ville være årets aboslutte højdepunkt!
Jeg må ha' det diskuteret med mine storebrødre, da jeg kan høre at det måske ikke bliver så nemt at skaffe de billeter Opstemt

Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010