home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 13:20:09 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 12:26:35 RasmusA12 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 11:18:53 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 07:44:57 BelthazorDK Challenges Søger inspiration til ...
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  4 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297644 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2205: 19 Apr 2008, 13:15 »

Jepp, det har jeg faktist hørt om, og jeg mener også at Walcott er langt bedst som Fløj. og han ville heller ikke kunne kommer i start 11 i Manchester united, fordi i angrebet er der tevez og Rooney. Han vil have den præcis samme role som i Arsenal  Tunge..

Så du mener ikke der er forskel på om han skal konkurrere med Adebayor, van Persie, Eduardo, Bendtner og Carlos Vela eller kun med Rooney, Tevez og Saha Glasknæ ? Rooney og Tevez kan jo ikke spille alt.

Og Walcott er jo angriber.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2206: 19 Apr 2008, 13:17 »

Walcott er jo både fløj og angriber!!!!!!!!!!!!

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2207: 19 Apr 2008, 13:17 »

Han bliver tit brugt på fløjen i Arsenal, og ikke kun i angrebet Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2208: 19 Apr 2008, 13:19 »

Så du mener ikke der er forskel på om han skal konkurrere med Adebayor, van Persie, Eduardo, Bendtner og Carlos Vela eller kun med Rooney, Tevez og Saha Glasknæ ? Rooney og Tevez kan jo ikke spille alt.

Og Walcott er jo angriber.

Hør her. Han har faktist mere chance for at spille i Arsenal. Ronaldo kan han aldrig udkonkurere i Manchester United, så den plads udelukker jeg nu.

Adebayor spiller elendigt. Persie er mere skadet end han spiller, nærmest som Saha. Eduardo, ja han kan jo ikke spille foreløbig. Bendtner: Ser ud som om, at han vil være væk fra Arsenal i næste sæsong, da han ikke får så meget spilletid, og han er jo ikke den mest populære. Vela er på udlån, og har brug for a udvikle sig mere.

Og på kanten i Arsenal har han jo en gylden mulighed for at spille.

19-18!

-LFC-
Manager

« Svar #2209: 19 Apr 2008, 13:20 »

Så synes jeg han skal til United. Saha ud, Walcott ind Smiley
Jeg håber ikke han skifter til United, især ikke fordi der vist er noget om han er Liverpool fan? Rullende Øjne

ManUtd83
Manager

« Svar #2210: 19 Apr 2008, 13:31 »

Hør her. Han har faktist mere chance for at spille i Arsenal. Ronaldo kan han aldrig udkonkurere i Manchester United, så den plads udelukker jeg nu.

Adebayor spiller elendigt. Persie er mere skadet end han spiller, nærmest som Saha. Eduardo, ja han kan jo ikke spille foreløbig. Bendtner: Ser ud som om, at han vil være væk fra Arsenal i næste sæsong, da han ikke får så meget spilletid, og han er jo ikke den mest populære. Vela er på udlån, og har brug for a udvikle sig mere.

Og på kanten i Arsenal har han jo en gylden mulighed for at spille.

Jeg er bare ikke enig. Du fremhæver jo kun det negative der er at sige om de angribere. Adebayor er dygtig og har haft en ret godt sæson, med mange mål. Van Persie har tidligere vist at han er meget god og er på vej tilbage til denne form. Eduardo spiller nok først til 2009, men er stadig meget bedre end Walcott. Bendtner er ike populær nej, men han har vidst stort fremskridt og potentiale. Vela er efter hvad jeg har læst på vej tilbage til Arsenal, og han har gjort det godt i spanien. I øvrigt rygtes Villa jo til Arsenal, og han er jo ligeledes en dygtig angriber.

Og på kanten spiller han jo udelukkende som indskifter. Hvor gode er han chancer hvis han ikke engang er i stand til at starte på kanten frem for Eboue? Og hvis først Ben Arfa bliver købt bliver der endnu mindre plads på den fløj.

Jeg tror mindst han har ligeså gode muligheder i Man Utd, som i Arsenal og jeg ville elske at se ham i United-trøje.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2211: 19 Apr 2008, 13:36 »

Jeg er bare ikke enig. Du fremhæver jo kun det negative der er at sige om de angribere. Adebayor er dygtig og har haft en ret godt sæson, med mange mål. Van Persie har tidligere vist at han er meget god og er på vej tilbage til denne form. Eduardo spiller nok først til 2009, men er stadig meget bedre end Walcott. Bendtner er ike populær nej, men han har vidst stort fremskridt og potentiale. Vela er efter hvad jeg har læst på vej tilbage til Arsenal, og han har gjort det godt i spanien. I øvrigt rygtes Villa jo til Arsenal, og han er jo ligeledes en dygtig angriber.

Og på kanten spiller han jo udelukkende som indskifter. Hvor gode er han chancer hvis han ikke engang er i stand til at starte på kanten frem for Eboue? Og hvis først Ben Arfa bliver købt bliver der endnu mindre plads på den fløj.

Jeg tror mindst han har ligeså gode muligheder i Man Utd, som i Arsenal og jeg ville elske at se ham i United-trøje.

Og nu fremhæver du jo bare det positive  Rullende Øjne Og du siger goså at han o han rygtes til Arsenal osv. Der er altså også nogle dyktige spillere som rygtes til Manchester United.

19-18!

ManUtd83
Manager

« Svar #2212: 19 Apr 2008, 13:38 »

. Der er altså også nogle dyktige spillere som rygtes til Manchester United.

Nævn 60

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2213: 19 Apr 2008, 13:40 »

Nævn 60
Sig mig, hvorfor skal jeg nævne 60 spillere?  Huh

19-18!

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2214: 19 Apr 2008, 13:40 »

Lidt stof til eftertanke. Og lad den United fan være i fred. Han drømmer jo. United får aldrig Walcott..

http://www.arsenal.dk/main.asp?page=nyhed&id=3781
Gallas får måske frataget anførerbåndet?

http://www.arsenal.dk/main.asp?page=nyhed&id=3780
Flaminis deadline er nået. Hvis han finder en ny klub, hvem vil så være et godt valg til vores midtbane? Toulalan, måske?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2215: 19 Apr 2008, 13:42 »

Forstår godt at Gallas anførerbind kan være væk. Han oppfører sig slet ikke som en ægte anfører efter min mening.

19-18!

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2216: 19 Apr 2008, 13:44 »

Enig Jemil.
Han kan være en god leder i medgang, men i modgang er han en usel anfører og der lever han slet ikke op til hvad det vil sige at have anførerbåndet.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #2217: 19 Apr 2008, 13:50 »

Walcott i United nej tak. Manden kan sætte sin direkte modstander af med sin hurtighed, hans finterepotoare er ikke særlig stort. Manden kan kun med højre og er superlet at læse. Han går til højre hvergang, han er ikke så god til at træffe de rigtige beslutninger og er langsom i hans beslutninger. Derfor sidder han meget på bænken. Ben Arfa spiller i venstreside så det betyder intet. Men Walcott skal spille venstrekant eller angriber. Fordi han kan trække ind i banen med højre som venstrekant. Og som angriber kan flakke rundt i banen som Ronaldo og Messi. Cesc skal have båndet eller Kolo. Gallas er en mand der går forrest når det går godt, men i nedtur er det Kolo, Cesc og Adebayor der går forrest!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #2218: 19 Apr 2008, 13:51 »

Hvorfor snakker vi om United her, når det er en Arsenal tråd:S

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2219: 19 Apr 2008, 13:52 »

Vil ikke helt sige Adebayor. En mand der giver sine medspillere en skalde. ( Og jeg ved at Keane har lavet nogle værre ting, men i må da indrømme at han var en rigtig anfører)

19-18!

Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010