home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:18:53 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 07:44:57 BelthazorDK Challenges Søger inspiration til ...
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I går kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
09 Nov 2025, 01:49 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297579 gange)
Niko
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2145: 13 Apr 2008, 18:04 »

Jeg synes også vi har været det bedste hold. 1-2 kombinationen med RVP og Adecool skulle have været sluttet med et mål. Lehmann elsker store kampe, så tror han står en fejlfri kamp. Vi kan vinde i dag, og det er noget i den dur Wenger fortæller i pausen.

Eboue har forsat vist gode takter, og Hleb har været god. Fabregas var tæt på i starten, så alt kører for os. Bolden skal bare ind, hvilket Walcott gør når han kommer på banen.

Vi vinder i dag!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2146: 13 Apr 2008, 18:12 »

JAAAAAAAA! Opstemt
Ny stilling... Manchester United 0 - 1 Arsenal!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2147: 13 Apr 2008, 18:15 »

Glæden er kort Græder

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #2148: 13 Apr 2008, 18:16 »

Fuuuuuuuuuuuuck ticked off ticked off ticked off

I ain't playin', nigga

Vassell
Juniorspiller
**

« Svar #2149: 13 Apr 2008, 18:37 »

Learn to play! Opstemt Ej, kunne ikke nære mig. Jeg synes rent faktisk at det er ufortjent.

Time to kick ass and chew bubblegum, and I'm aaaall outta gum.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2150: 13 Apr 2008, 18:57 »

Well, vi kan da være nogenlunde stolte af vores præstation i dag.. Vi spiller klart bedre end United i hele 1. halvleg, og da Gallas så giver dem et straffe, og dommeren giver dem et frispark, er kampen tabt. Vi havde ikke meget at byde på i 2. halvleg, så efter deres 2. mål var der ikke noget at gøre.

Alt i alt en ok sæson hvor vi havde meget mere af mesterskabet end forudset. Det er bare ærgerligt at vi kan føre så meget og så smide det hele så meget væk.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2151: 13 Apr 2008, 20:05 »

Jeg synes det er skuffende, at vi ikke scorer noget mere.. vi har sgu chancerne til det! Skuffet
Men på den anden side, synes jeg at vi spillede langt bedre end United, i 70% af kampen.

dasmessi
Gæst

« Svar #2152: 13 Apr 2008, 20:13 »

United kan bar ikk slås Skuffet. Troede Arsenal vandt,

ManUtd83
Manager

« Svar #2153: 13 Apr 2008, 22:04 »

Er i som Arsenal-fans ikke sygt træt af Gallas ? Jeg ved at jeg ville være det, hvis han spillede for mit favorithold. Han lavede en fejl i dag, som kostede point, men det er mere hans attitude der går mig på. Jeg gider da ikke at se på at anføreren sidder og surmuler midt på banen - gør i det? I øvrigt er han ret svinsk på en fodboldbane og det hører da heller ikke anførere til som sådan (ok Roy Keane jaja Smiley )

I skal ikke tage det som om jeg sviner en spiller - kunne bare godt tænke mig at høre, hvad i Arsenal-fans synes om jeres kaptajn, som er en af mine aboslut hadespillere.

United-styrer
Gæst

« Svar #2154: 13 Apr 2008, 22:14 »

Så kan man vist godt lukke den bog, der hedder Arsenals 2007/2008-sæson. Tillykke med en sæson, som blev bedre, end jeg i hvert fald havde spået. I ender godt nok uden trofæer, men spillet har til tider været en nydelse. Ydermere havde I stor ære af kampen i dag.

Tak for kampen - ikke kun i dag, men over hele sæsonen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2155: 13 Apr 2008, 22:56 »

Er i som Arsenal-fans ikke sygt træt af Gallas ? Jeg ved at jeg ville være det, hvis han spillede for mit favorithold. Han lavede en fejl i dag, som kostede point, men det er mere hans attitude der går mig på. Jeg gider da ikke at se på at anføreren sidder og surmuler midt på banen - gør i det? I øvrigt er han ret svinsk på en fodboldbane og det hører da heller ikke anførere til som sådan (ok Roy Keane jaja Smiley )

I skal ikke tage det som om jeg sviner en spiller - kunne bare godt tænke mig at høre, hvad i Arsenal-fans synes om jeres kaptajn, som er en af mine aboslut hadespillere.
Det er ikke specielt mange uger siden at U-S spurgte om præcis det samme... Og jeg synes stadig at Gallas er en genial anfører - Læs min begrunding et par sider tilbage.

I øvrigt er det vildt at læse at Ferguson pludselig har taget sine røde briller af og kommer med en fair kommentar:

"- Jeg synes, at det var en fantastisk kamp, helt enestående. Du ser ikke en bedre kamp nogen stedet i denne sæson. Arsenal var til tider fantastiske. De styrede første halvleg, hvor vi så nervøse ud, indrømmede han.

- Man må sige, at de var uheldige med at tabe. De leverede sæsonens bedste præstation, men vi formåede alligevel at vinde, lød det fra mestertræneren."

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #2156: 16 Apr 2008, 11:19 »

læste lige denne artikel om wenger og arsenals sæson inde på goal og tænkte jeg ville dele den med jer arsenal fans..

meget af det er åbenlyst men også en del gode observationer og spændende læsning..

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=659240

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2157: 16 Apr 2008, 12:07 »

Hehe.. fantastisk rygtebørs i dag:

David Villa fra Valencia til Arsenal
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Middel
Note: David Villa vil afvise Chelsea for at skifte til Arsenal

Martin Caceres fra Villareal til Arsenal/Chelsea/Real Madrid
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Over Middel
Note: Den eftertragtede midtforsvarer skulle være fastbesluttet på et skifte, men ikke hvortil.

Arsene Wenger har lovet at bruge mange penge til sommer på at sikre succes.
Kilde: Daily Star

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2158: 16 Apr 2008, 12:13 »

Hehe.. fantastisk rygtebørs i dag:

David Villa fra Valencia til Arsenal
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Middel
Note: David Villa vil afvise Chelsea for at skifte til Arsenal

Martin Caceres fra Villareal til Arsenal/Chelsea/Real Madrid
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Over Middel
Note: Den eftertragtede midtforsvarer skulle være fastbesluttet på et skifte, men ikke hvortil.

Arsene Wenger har lovet at bruge mange penge til sommer på at sikre succes.
Kilde: Daily Star
Hvis de ting passer, så får vi et overvildt hold, så bliver vi sværere at have med at gøre, og især hvis Villa slår igennem i klubben! så tror jeg på store tider i Arsenal.
Må også indrømme jeg var glad der jeg læste den artikel med at Wenger vil ud og bruge flere penge på transfermarkede i år. håber det sker, og vi får en stjerne spiller til klubben Thumbs Up

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

vesperGT
Manager

« Svar #2159: 16 Apr 2008, 12:34 »

Hvis de ting passer, så får vi et overvildt hold, så bliver vi sværere at have med at gøre, og især hvis Villa slår igennem i klubben! så tror jeg på store tider i Arsenal.
Må også indrømme jeg var glad der jeg læste den artikel med at Wenger vil ud og bruge flere penge på transfermarkede i år. håber det sker, og vi får en stjerne spiller til klubben Thumbs Up

Det er med blødende hjerte jeg som Valencia fan ville sige farvel til Villa, såfremt det sker, men at han så ryger til Arsenal, ville alligevel gøre mig glad igen. Thumbs Up

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010