home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:53:27 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 07:44:57 BelthazorDK Challenges Søger inspiration til ...
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I går kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
09 Nov 2025, 01:49 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297541 gange)
Dj-Kromann
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2115: 09 Apr 2008, 07:52 »

Røv ærgerligt at vi taber denne kamp, syntes set over 2 kamp at vi var det bedste hold, og som Wenger også siger, Det straffe Babel får, er ultra tyndt, er godt træt af det er en dommer kendelse som skal afgøre kampen. Men ellers var det en super medrivende kamp, som var spillet i et højt og intens tempo, også lige træls Falmini måtte gå ud med en skade. hatten af for Liverpool, men for at være ærlig, så spiller Liverpool en omgang effektiv lort!   

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #2116: 09 Apr 2008, 08:27 »

Røv ærgerligt at vi taber denne kamp, syntes set over 2 kamp at vi var det bedste hold, og som Wenger også siger, Det straffe Babel får, er ultra tyndt, er godt træt af det er en dommer kendelse som skal afgøre kampen. Men ellers var det en super medrivende kamp, som var spillet i et højt og intens tempo, også lige træls Falmini måtte gå ud med en skade. hatten af for Liverpool, men for at være ærlig, så spiller Liverpool en omgang effektiv lort!   

Jeg er enig i at Arsenal spillede det bedste fodbold, i begge kampe, og de spillede sågar Liverpool ud af Anfield igår, til tider... Men Liverpool er effektive, og de scorer på de helt rigtige tidspunkter... Og så lavede Arsenal noget flere personlige fejl end Liverpool, set over begge kampe... Hleb blir snydt for et kæmpe straffespark på Emirates, og det er sur røv for Arsenal, for det havde givet et helt andet udganspunkt, for så var det blevet en anden slutning på kampen... Men jeg kan ikke gi dig ret i at det er et tyndt straffespark Liverpool får... Babel er i høj fart, og bliver først hevet i armen, og kommer dermed lidt ud af balance... Touré prøver at hoppe bag om ham for ikke at løbe ham ned, inde i feltet, men han hopper i ryggen på ham, og i sådan en fart skal der ikke meget til for at vælte ham... Klart straffespark - men MEGA dumt lavet ! Det er på ingen måde Touré's sidste mulighed, at nedlægge ham... Dumt dumt dumt ! Men klart straffespark... Hvis du sammenligner med den imod Hleb, så skal den imod Babel jo heller ikke dømmes, da Hleb ikke fik sit, men det er ikke sådan det fungerer... Dommeren skal dømme efter reglerne, og det gjorde han godt igår... Arsenal spillede bedst fodbold, og Liverpool er og bliver et cup-hold... Om de vil det eller ej... Det bliver spændende at se hvor langt Arsenal kommer næste år...
Keep up the good work !

- Holder hverken med Liverpool eller Arsenal...  Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #2117: 09 Apr 2008, 08:46 »

Jeg giver Arsenal ret i at de spillede os ud af banen den første halve time igår. Men efter Liverpools udligning var de som forvandlet og Arsenal for rystet. Senderos gav alt for megen usikkerhed nede bagved. Jeg synes faktisk at Liverpool dominerede kampen igår og Arsenals scoring til 2-2 kom faktisk ud af ingenting efter min mening. Smiley

Liverpool spiller ikke blændende fodbold med masser af driblinger for de har ikke disse typer, man satser lidt på de køber ind her til sommer Peace. Derimod synes jeg at de spillede godt pasningsspil og var meget mere sikre efter deres udligning.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #2118: 09 Apr 2008, 08:47 »

Jeg giver Arsenal ret i at de spillede os ud af banen den første halve time igår. Men efter Liverpools udligning var de som forvandlet og Arsenal for rystet. Senderos gav alt for megen usikkerhed nede bagved. Jeg synes faktisk at Liverpool dominerede kampen igår og Arsenals scoring til 2-2 kom faktisk ud af ingenting efter min mening. Smiley

Liverpool spiller ikke blændende fodbold med masser af driblinger for de har ikke disse typer, man satser lidt på de køber ind her til sommer Peace. Derimod synes jeg at de spillede godt pasningsspil og var meget mere sikre efter deres udligning.

Tjah... 2-2 målet kom ud af lige så lidt som 1-1... Men det viser også klasse at man kan score ud af ingenting !  Wink

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #2119: 09 Apr 2008, 08:54 »

Ja,. også derfor jeg skriver at Efter udligningen var de som forvandlet Smiley inden var de jo en sæk kartofler der ikke kunne ramme en ladeport:)

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

JKJ
Gæst

« Svar #2120: 09 Apr 2008, 10:17 »

Tak for kampen... Set over de 3 timer vi spillede var i klart bedst i de 2 første timer, synes dog at vi var langt det bedste i den sidste time...
Hvis i havde fået det oplagte straffe i den første kamp havde det nok endt med en anden udgang...

Jeg kan sagtens føle med jer, men at i sviner Liverpool til fordi dommeren laver en fejl er lidt uforståeligt imo, det kan Liverpool nu engang ikke gøre før...

Jeg ved godt i ikke kan bruge det til noget men i havde virkelig fortjent at gå videre når man ser de 3 timer samlet...
Men i må indrømme at Liverpool var bedst i den sidste time efter udligningen...

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2121: 09 Apr 2008, 10:51 »

Tak for kampen... Set over de 3 timer vi spillede var i klart bedst i de 2 første timer, synes dog at vi var langt det bedste i den sidste time...
Hvis i havde fået det oplagte straffe i den første kamp havde det nok endt med en anden udgang...

Jeg kan sagtens føle med jer, men at i sviner Liverpool til fordi dommeren laver en fejl er lidt uforståeligt imo, det kan Liverpool nu engang ikke gøre før...

Jeg ved godt i ikke kan bruge det til noget men i havde virkelig fortjent at gå videre når man ser de 3 timer samlet...
Men i må indrømme at Liverpool var bedst i den sidste time efter udligningen...
Personligt tilsviner jeg ikke Liverpool, jeg konstatere bare, at liverpool spiller kedelig fodbold, men det er effektivt, desværre, men må give dig ret i, at liverpool ikke skal tilsvines pga. en dommerfejl, sådan er fodbold, og dommer kan jo også begå fejl.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #2122: 09 Apr 2008, 11:54 »

At Arsenal ikke kom videre i går, ser jeg mere som deres egen skyld, end dommerens. Ved 1-1 mållet halter Senderos jo håbløst bagved Hyypïa der flot, men også lidt nemt, får headed den i kassen. Efter det spillede Liverpool jo flot fodbold, ikke det "grimme" som folk tit beskylder dem for, og det udmyntede sig jo i flere chancer inden Torres lavede en flot scoring. Den kunne der ikke gøres så fandens meget ved.
Og synes det er synd at Turbo-Theo, ikke fik nok kredit for hans enorme flotte kontraløb. Men det må han jo takke Toure for. Folk vil nok være uenige med mig her, men for mig ser det ud som om at Toure er oppe og hænge på ryggen af Babel da de hopper ind i feltet, og begge lander lidt klodset, men Toure rammer ham lige nok til at bringe ham ud af balance.

Og så brændte Adebayor jo også nogle vigtige chancer på nogle nøgletidspunkter.

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #2123: 09 Apr 2008, 12:07 »

Personligt tilsviner jeg ikke Liverpool, jeg konstatere bare, at liverpool spiller kedelig fodbold, men det er effektivt, desværre, men må give dig ret i, at liverpool ikke skal tilsvines pga. en dommerfejl, sådan er fodbold, og dommer kan jo også begå fejl.

Det er bare lidt ærgeligt, at der skal begås gigantiske dommer-fejl, i begge kampe...  Hvis der ikke var straffe ved Hleb, så var der sgu gult kort for film til Babel Wink

Bare lidt ærgeligt at det er TO dommere der mister koncentrationen i et øjeblik, til fordel for Liverpool...

Jeg synes personligt at Liverpool hører til i Italien.........  Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #2124: 09 Apr 2008, 12:10 »

Hvor mistede dommeren koncentrationen i går? For jeg så det ikke... Det vil jeg gerne vide. Der var jo ingen tvivl om det straffe overhovedet. I den første kamp blev Arsenal rigtig nok snydt, men derfor skal den nye dommer jo ikke lade være med at fløjte i den anden kamp!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JKJ
Gæst

« Svar #2125: 09 Apr 2008, 12:25 »

Hvor mistede dommeren koncentrationen i går? For jeg så det ikke... Det vil jeg gerne vide. Der var jo ingen tvivl om det straffe overhovedet. I den første kamp blev Arsenal rigtig nok snydt, men derfor skal den nye dommer jo ikke lade være med at fløjte i den anden kamp!

Enig... nu ser jeg det måske også  med lidt farvede briller, men synes nu dommeren gjorde det aldeles fremragende...

Metsu1
Manager

« Svar #2126: 09 Apr 2008, 12:42 »

Han skulle have dømt det frispark, der blev begået, før det blev til et straffespark.

Det var typisk, det der skete i går, Arsenal spiller flot fodbold, men det ender alligevel med, at Liverpool vinder.

Jeg har ondt af alle Arsenal fans og jeg synes, de havde fortjent en bedre skæbne i går  Peace

N17
Manager

« Svar #2127: 09 Apr 2008, 12:46 »

synes nu ikke Arsenal spiller så pænt i går - jo den første halve time, men derefter synes jeg det var en meget jævn kamp. Men set over begge burde det nok være Arsenal der var videre!

Med hensyn til om det er frispark eller straffe, så lader han jo Babel få fordelen, da han jo egentlig er forbi Toure efter frisparket. Derefter river Toure ham omkuld. Derfor skal han da dømme straffe, ellers får Babel jo ikke meget ud af den fordel han fik der!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Metsu1
Manager

« Svar #2128: 09 Apr 2008, 15:06 »

synes nu ikke Arsenal spiller så pænt i går - jo den første halve time, men derefter synes jeg det var en meget jævn kamp. Men set over begge burde det nok være Arsenal der var videre!

Med hensyn til om det er frispark eller straffe, så lader han jo Babel få fordelen, da han jo egentlig er forbi Toure efter frisparket. Derefter river Toure ham omkuld. Derfor skal han da dømme straffe, ellers får Babel jo ikke meget ud af den fordel han fik der!

Jeg mener nu, at hvis man ikke får noget ud af fordelen, så skal man have frispark, der hvor man fik fordelen, sådan synes jeg i hvert fald, det plejer at foregå.

Men det er jo rart for en Spurs fan at se Arsenal ryge ud  Opstemt Ligesom det havde været rart for en United fan at se Pool'erne ryge ud  Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #2129: 09 Apr 2008, 15:17 »

Jeg mener nu, at hvis man ikke får noget ud af fordelen, så skal man have frispark, der hvor man fik fordelen, sådan synes jeg i hvert fald, det plejer at foregå.

Han får jo noget ud af fordelen, nemlig et straffespark. Jeg synes slet ikke, straffesparket står til diskussion. Hleb skulle naturligvis have haft straffe på Emirates, men som en anden kløgtigt skriver, så betyder det ikke, at dommeren ikke skal fløjte straffesparket i går.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 15:25 af United-styrer » Logged

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010