home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:44:57 BelthazorDK Challenges Søger inspiration til ...
I dag kl. 07:40:55 fckbo Blogs Manchester United
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I går kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
09 Nov 2025, 01:49 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  2 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297498 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2085: 08 Apr 2008, 21:04 »

Dejligt!
Jeg er ikke arsenal fan, derimod en Rød Djævel Opstemt
Men kan stadigvæk klart bedre lide Arsenal end Liverpøl.

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #2086: 08 Apr 2008, 21:14 »

Jeg har været fan af Real i 8 år, fandme godt og være fan af Real og ikke Barcelona. Barcelona er sådan et hold, jeg synes mange bare holder med fordi de er døgnfluer, men nu er de og tronen 4ever! Cool

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #2087: 08 Apr 2008, 21:14 »

Dejligt!
Jeg er ikke arsenal fan, derimod en Rød Djævel Opstemt
Men kan stadigvæk klart bedre lide Arsenal end Liverpøl.

Hov hov, man skal vidst ikk tale for højt,
nå man står og fotografere sig selv i et spejl, hvor det så ender med mobilen dækker halvdelen af hovedet  Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2088: 08 Apr 2008, 21:26 »

Nu ser det ud til at Flamini er skadet Skuffet Lad os håbe at det ikke er alvorligt, for han er saftsuseme vigtig for os! Skidt for vores chancer i denne kamp!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #2089: 08 Apr 2008, 21:28 »

Ja det er fandme nedern Skuffet

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2090: 08 Apr 2008, 21:34 »

Halvleg... Bortset fra Flamini's skade, som godt kan blive en alvorllig bet, er jeg optimistisk. Det er godt at vi allerede har fået scoret et mål, så blot ét mere vil tvinge Liverpool til at skulle score to. Alt er igen åbent, og sikke en spændende og medrivende kamp..

Adebayor har ikke været ret livlig i dag, og det samme må jeg sige om Senderos. Eboue har spillet over niveau, og faktisk nærmet sig acceptabel, men ellers er der ikke meget at sige. Rock On!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #2091: 08 Apr 2008, 21:38 »

senderos så desværre ikke så god ved Liverpools mål. Skuffet

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2092: 08 Apr 2008, 22:37 »

Skidt skidt skidt.. Det hele går ned af bakke da Gerrard lige laver en sviner på Flamini, der piller vores vigtigste spiller ud... Endnu dummere var det da Touré pillede Babel ud af spillet.

Nu er det lige ved at jeg håber på Chelsea vinder i semifinalen over Liverpool, for de har sgu ikke fortjent at gå videre.

Bittert, bittert, bittert...

-LFC-
Manager

« Svar #2093: 08 Apr 2008, 22:39 »

Tak for en god og spændende kamp, lykke til i Premier League. Men jeg kan sgu ikke forstå, at du siger det var ufortejnt Hawkinz, Liverpool spiller da en perfekt anden halvleg.

-KNM-
Manager

« Svar #2094: 08 Apr 2008, 22:40 »

Hold da op.

Nu vil jeg ikke lave en SirToby, men helt ærligt, så spillede Arsenal ikke bedre end Liverpool. Den bølgede frem og tilbage.

4-2 er langt fra retfærdigt, men synes hverken 2-2 eller 2-3 var ufortjent.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2095: 08 Apr 2008, 22:43 »

Hold da op.

Nu vil jeg ikke lave en SirToby

Grin

Jeg vil nu mene at Arsenal over de to kampe var det bedste hold, og derfor fortjente at gå videre... Hlebs manglende straffe, Flaminis skade og Touré's dumhed var de afgørende faktorer i kampene, og ikke Liverpools spil. 2. halvleg var forfærdelig af Arsenal ja, for Gilberto er slet slet ikke god nok til holdet. Så igen.. set over de to kampe var Arsenal bedst, og hvis Flamini ikke var skadet, er jeg sikker på at vi var gået videre. En lille taktisk sviner af Gerrard, hvis du spørger mig.

Men ok, jeg har nok også nogle farvede briller på Wink
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 22:46 af Hawk1nZ » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #2096: 08 Apr 2008, 22:44 »

Jaja undskyldninger på undskyldninger osv. Jeg synes det er fuldkommen fortjent vi er videre, men omvendt jeg er nok ligeså farvet som du Hawkinz Opstemt.

-KNM-
Manager

« Svar #2097: 08 Apr 2008, 22:52 »

Spillede BigBand swing i Køge under første kamp, så den så jeg ikke.

Nu var det jo altså en fantastisk dribletur, der ledte til Tourés (som skribent kan du vel de danske apostrof regler? Wink ) ligeså fantastiske dumhed.

Men Hyypia presser da også helt forfærdeligt på andet mål og Reina står forkert på første. Så det er 2 dumheder fra liverpool.

Og så tror jeg på ingen måde at Gerrard ønsker at skade sin modstander

ManUtd83
Manager

« Svar #2098: 08 Apr 2008, 22:52 »

Jeg føler godt nok med jer Arsenal-fans ! Liverpool fedter den jo som altid hjem. De spillede jo ad helvede til og kom i virkeligheden videre på dommerfejl, tilfældigheder og en individualist - simplethen SÅ ulækkert at se på.

Havde håbet på at Arsenal gå videre, for det er sgu sjovere at se på et hold der spiller fodbold, i stedet Liverpools losbold. Arsenal scorede to virkelig flotte mål, men Liverpools held er jo ulideligt. VAMLE VAMLE Liverpool, er fandeme glad for at jeg holder med et hold som ydmyger dem gang på gang.

Dog må jeg også kommentere Wengers beslutninger. Eboue > Walcott - hvad helvede er det der sker! Walcott med sin speed, vilje og teknik mod Eboue med hans manglende intelligens og evne i det fremadrettede spil. Det er jo for helvede som at spille med to højrebacks, og er det smart i en kamp hvor man SKAL score?

Baalleby
Reserveholdsspiller

« Svar #2099: 08 Apr 2008, 22:55 »

Jeg føler godt nok med jer Arsenal-fans ! Liverpool fedter den jo som altid hjem. De spillede jo ad helvede til og kom i virkeligheden videre på dommerfejl, tilfældigheder og en individualist - simplethen SÅ ulækkert at se på.

Havde håbet på at Arsenal gå videre, for det er sgu sjovere at se på et hold der spiller fodbold, i stedet Liverpools losbold. Arsenal scorede to virkelig flotte mål, men Liverpools held er jo ulideligt. VAMLE VAMLE Liverpool, er fandeme glad for at jeg holder med et hold som ydmyger dem gang på gang.

Dog må jeg også kommentere Wengers beslutninger. Eboue > Walcott - hvad helvede er det der sker! Walcott med sin speed, vilje og teknik mod Eboue med hans manglende intelligens og evne i det fremadrettede spil. Det er jo for helvede som at spille med to højrebacks, og er det smart i en kamp hvor man SKAL score?

100 % enig i alt du siger.

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010