home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:27:33 Chel11 Challenges Søger inspiration til ...
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 20:42:29 warmon Blogs Manchester United
I går kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I går kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
09 Nov 2025, 01:49 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297360 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2010: 02 Apr 2008, 22:45 »

Ingen tvivl om, at I havde fortjent at vinde. I var det eneste hold, som ville spille bolden rundt, mens Liverpool leverede deres sædvanlige, søvndyssende skyttegravsfodbold. Et lille nederlag for fodbolden, at det betalte sig.

Klokkerent straffe. Utroligt, den ikke bliver dømt.

I øvrigt en skidt indsats af Bendtner, navnlig da han agerer reservemålmand for Liverpool.

Det er desuden sørgeligt at se Torres begynde at falde lige så let som Ronaldo

Torres' filmeri i dag var værre end det, man ser fra Ronaldo.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 22:47 af United-styrer » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2011: 02 Apr 2008, 22:52 »

Hvad endte kampen? Smiley

En ide ville være at du tog den lange tur ind på livescore.com, men det er jo ikke hurtigere end at skrive et indlæg Tunge
Den blev 1-1

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2012: 02 Apr 2008, 22:53 »

Ingen tvivl om, at I havde fortjent at vinde. I var det eneste hold, som ville spille bolden rundt, mens Liverpool leverede deres sædvanlige, søvndyssende skyttegravsfodbold. Et lille nederlag for fodbolden, at det betalte sig.

Klokkerent straffe. Utroligt, den ikke bliver dømt.

I øvrigt en skidt indsats af Bendtner, navnlig da han agerer reservemålmand for Liverpool.

Torres' filmeri i dag var værre end det, man ser fra Ronaldo.

Ja, Bendtner har godt nok ikke vist klassen i år. Men han er ung, og lad os håbe at han bliver bedre med tiden. Jeg glæder mig personligt til at se Vela igen i Arsenal til næste sæson. Han skulle være et endnu større talent end Bendtner!

Jeg synes nu ikke at Torres var værre end Ronaldo.. Ronaldo smider sig, og så sætter han sig og slår ud med armene 2-3 gange, mens han prøver at holde tårene inde. Og det er ligemeget om han er blevet rørt eller der klart har været bold imellem. Det er ikke helt så slemt med Torres. Jeg mener heller ikke at Torres normalt smider sig så meget som Ronaldo, selvom han havde en "skidt" dag i dag.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2013: 02 Apr 2008, 22:55 »

Tis og bæ. Vi fortjente jo klart at vinde, og blev snydt for et straffe som dommeren står 2 meter fra og kigger på. Utilgiveligt!

Skidt hoppet af Bendtner, men ellers en ok indsats af drengene. AW må godt bare snart indse at Walcott er ca. en milliard gange bedre end spasseren Eboue...

Og så blev divercunten Torres lige tilføjet til hadelisten. Så kan man være nok så god, men hvis man er en cunt, er man en cunt.

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #2014: 02 Apr 2008, 23:27 »

Hvorfor er "eksperterne" så meget efter Arsenal, ih det bliver umuligt på anfield... NEJ det bliver sgu da ikke umuligt..

Er der nogen der kan huske i starten af seasonen, hvor vi udspiller Liverpool på anfield, men også måtte nøjes med 1-1?? - Vi kan sagtens vinde de næste to kampe, og så har vi gode muligheder for de to titler

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2015: 02 Apr 2008, 23:30 »

Hvorfor er "eksperterne" så meget efter Arsenal, ih det bliver umuligt på anfield... NEJ det bliver sgu da ikke umuligt..

Er der nogen der kan huske i starten af seasonen, hvor vi udspiller Liverpool på anfield, men også måtte nøjes med 1-1?? - Vi kan sagtens vinde de næste to kampe, og så har vi gode muligheder for de to titler
Husker den kamp så tydeligt, der havde vi også en kæmpe chance i overtiden, som vi skulle ha scoret på, og hvis jeg ikke tager fejl, var det igen Bendtner der var involveret i den, og misbrugte den.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

ManUtd83
Manager

« Svar #2016: 02 Apr 2008, 23:31 »

Eksperterne siger jo bare det bliver svært på Anfield, og det har de fuldstændig ret i. Se hvor godt Liverpool graver sig ned på udebane. På Anfield SKAL Arsenal score og Liverpool har 40.000 fulde, fanatiske, arbejdsløse fans i ryggen.

Og gode muligheder for to titler. Arsenal er ude af kapløbet om mesterskabet.

N17
Manager

« Svar #2017: 02 Apr 2008, 23:32 »

undskyld lidt off-topic, men Dj-Kromann.. Hvordan kan man være så langt ude og have Eduardos skade som Ava?? Det jo latterligt... Undskyld jeg skriver det...

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ManUtd83
Manager

« Svar #2018: 02 Apr 2008, 23:34 »

undskyld lidt off-topic, men Dj-Kromann.. Hvordan kan man være så langt ude og have Eduardos skade som Ava?? Det jo latterligt... Undskyld jeg skriver det...

WHAT havde jeg ikke set ! Fjern den det er sgu for makabert/bizart/ondsindet!

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2019: 02 Apr 2008, 23:37 »

WHAT havde jeg ikke set ! Fjern den det er sgu for makabert/bizart/ondsindet!
Arrgh nu syntes jeg i er hårde, ved det godt, men er noget jeg stadigvæk græder over, og ser stadigvæk videoen, fordi jeg troede det ikke var muligt at det kunne ske, men hvis i andre ikke kan ha det, så fair nok.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

N17
Manager

« Svar #2020: 02 Apr 2008, 23:39 »

Arrgh nu syntes jeg i er hårde, ved det godt, men er noget jeg stadigvæk græder over, og ser stadigvæk videoen, fordi jeg troede det ikke var muligt at det kunne ske, men hvis i andre ikke kan ha det, så fair nok.

Personligt kan jeg ikke holde ud at se den. Det er jo decideret ulækkert, og pisse syndt for Eduardo.

Forstår ikke du kan se videoen stadig, men sådan er vi jo forskellige! Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager

« Svar #2021: 02 Apr 2008, 23:41 »

Eksperterne siger jo bare det bliver svært på Anfield, og det har de fuldstændig ret i. Se hvor godt Liverpool graver sig ned på udebane. På Anfield SKAL Arsenal score og Liverpool har 40.000 fulde, fanatiske, arbejdsløse fans i ryggen.

Og gode muligheder for to titler. Arsenal er ude af kapløbet om mesterskabet.
Bare fordi Liverpools fans er klasser over Uniteds behøver du sgu da ikke tale sådan om dem...helt ærligt hvad ved du om dem?

Det bliver svært for Arsenal,  men jeg håber da i vil give os kamp til stregen Smiley.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 23:42 af LFC Freak » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2022: 02 Apr 2008, 23:41 »

Liverpool har 40.000 fulde, fanatiske, arbejdsløse fans i ryggen.

Hæhæ...

Arsenal er ude af kapløbet om mesterskabet.

Ja det er der jo nogen der siger. Men det kommer heldigvis stadig an på mange ting Smiley

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2023: 02 Apr 2008, 23:42 »

Personligt kan jeg ikke holde ud at se den. Det er jo decideret ulækkert, og pisse syndt for Eduardo.

Forstår ikke du kan se videoen stadig, men sådan er vi jo forskellige! Smiley
Jebs. syntes da også det er ulækkert, men ja en fejler for min side.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2024: 03 Apr 2008, 09:55 »

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=149925

Hverken Benitez eller Kuyt mener der var straffe. Idioter.

Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010