home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:37:31 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 10:02:24 Broen13 Blogs #6 Youth to Gold
I dag kl. 09:56:35 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297097 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1815: 02 Mar 2008, 14:24 »

Synes det er for tidligt at snakke om hvem der blover mester. Der er masser af runder tilbage. Men jeg tror vi alle kan blive enige om, atdet Bliver mellem Manchester United, og Arsenal.

har nogen et kampprogram til de to hold?

19-18!

United-styrer
Gæst

« Svar #1816: 02 Mar 2008, 14:25 »

Synes det er for tidligt at snakke om hvem der blover mester. Der er masser af runder tilbage. Men jeg tror vi alle kan blive enige om, atdet Bliver mellem Manchester United, og Arsenal.

United: Derby (away), Bolton (home), Liverpool (home), Villa (home), Boro (away), Arsenal (home), Blackburn (away), Chelsea (away), West Ham (home), Wigan (away)

Arsenal: Wigan (away), Boro (home), Chelsea (away), Bolton (away), Liverpool (home), United (away), Reading (home), Derby (away), Everton (home), Sunderland (away)

Jeg er ikke enig i, at det nødvendigvis bliver mellem United og Arsenal. Med Arsenals formdyk ser jeg Chelsea som en lige så stor trussel, og de er trods alt kun fire point fra førstepladsen, hvis de vinder den kamp, de har til gode.

Man skal aldrig undervurdere Chelsea.

ManUtd83
Manager

« Svar #1817: 02 Mar 2008, 14:26 »

Synes da ikek vi skal afskrive Chelsea helt, selvom jeg har meget lyst. De er altså kun 3 point efter United og 4 efter Arsenal.

Kampprogram kan findes på nettet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1818: 02 Mar 2008, 14:35 »

Jeg synes heller ikke at man skal afskrive Chelsea, selvom medierne har en tendens til det. De indhenter jo trods alt 3 point fra Man Utd, når de slår dem på Stamford Bridge, og så er det jo tæt ... Desværre for dem mister de jo også 3 point til os, men det gør United jo også...

Jeg tror helt seriøst heller ikke selv på dem, for de ligner rigtig meget et hold i krise.. De har hevet nogle gode resultater hjem på det sidste, men det virker ikke til at der er meget sammenhold mellem ledelse, manager og spillere, så jeg tror kun at det er et spørgsmål om tid før de møder en mur - og Abrahmovic smutter..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #1819: 02 Mar 2008, 14:49 »

Jeg synes heller ikke at man skal afskrive Chelsea, selvom medierne har en tendens til det. De indhenter jo trods alt 3 point fra Man Utd, når de slår dem på Stamford Bridge, og så er det jo tæt ... Desværre for dem mister de jo også 3 point til os, men det gør United jo også...

löl

Rossonero
Gæst

« Svar #1820: 02 Mar 2008, 15:04 »

AC Milan (0) - (0) Arsenal

Nå, så nærmere vi os afgørelsens time! Det bliver helt klart et spændende opgør, som enten er knald eller fald. I må virkelig ærge jer over, at Adebayor ikke var skarp i de døende minutter - heldigvis scorede han ikke. Vi har i hvert fald en kæmpe chance på hjemmebane, og det har vi vist adskillige gange før i turneringen.

Mit bud på resultatet:
AC Milan 1-0 Arsenal

Hvad er jeres bud på kampen?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1821: 02 Mar 2008, 15:08 »

AC Milan (0) - (0) Arsenal

Nå, så nærmere vi os afgørelsens time! Det bliver helt klart et spændende opgør, som enten er knald eller fald. I må virkelig ærge jer over, at Adebayor ikke var skarp i de døende minutter - heldigvis scorede han ikke. Vi har i hvert fald en kæmpe chance på hjemmebane, og det har vi vist adskillige gange før i turneringen.

Mit bud på resultatet:
AC Milan 1-0 Arsenal

Hvad er jeres bud på kampen?

Nice optakt!!

Ja, det var skide ærgerligt at Manu ikke fik scoret, men jeg tror ikke at det ville have ændret vores indstilling til kampen på San Siro ret meget... Vi kommer nok til at stå i en 4-5-1 formation, med Hleb liggende lige bag ved Adebayor... Jeg har ingen anelse om hvordan kampen bliver. I Italien kan alt ske, men jeg håber at vores forsvar og god boldbesiddelse kan holde jer fra alt for mange chancer, og siden Milan bliver nødt til at komme frem, så kommer der chancer på kontra, som vi som regel er gode til at udnytte. De kan jo ikke stå så kompakt som på Emirates Smiley

Et håbefuldt bud er 1-2, et realistisk bud er 1-0 eller 0-0...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rossonero
Gæst

« Svar #1822: 02 Mar 2008, 15:21 »

Jeg tror dog kraftigt på, at Ancelotti har tænkt over jeres evne til at udnytte huller i forsvaret – så det håber jeg på, han har sørget for at gøre noget ved. Hvad der dog kan bekymrer mig en smule er, at det siges Kaká ikke bliver klar til braget. Vi kan dog glæde os over Zeljko Kalac's fantastiske form på det seneste, som faktisk har overgået Dida's på mange områder. En anden ting er, at I ikke har været alt for overbevisende i den seneste tid, og jeg skal langt fra sige, at vi skaber gode resultater (senest 1-1 mod Lazio). I har dog ikke vundet i 4 kampe, og vores erfaring i turneringen gør jo, at vi har en større chance til dels pga. vi er på hjemmebane. På den anden side kan der godt komme flere mål, hvis Ancelotti og co. ikke sørger for at holde Arsenal fra kontraangreb, så en 2-1 til AC Milan er også rimelig realistisk.

SirToby
Manager

« Svar #1823: 02 Mar 2008, 15:28 »

Hvis det havde været på San Siro, at det var blevet 0-0, ville jeg ikke være meget i tvivl, ligesom jeg heller ikke er i tvivl i den rigtige situation. Jeg synes, det ligger klart bedst til Milan - måske fordi de var meget skræmmende imod os i sidste sæson på eget græs.

1-1 vil nok være det bedste bud, hvis Arsenal skal gå videre. 2-0 eller 3-0 til Milan ser jeg dog som de mest realistiske bud.

MLL
Manager

« Svar #1824: 02 Mar 2008, 18:09 »

Jeg tror det bliver en kedelig kamp, med en masse spil i bagkæderne.

Mit bud på kampen, er en 1-0 sejr.

Tilbage på FmF Opstemt

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1825: 02 Mar 2008, 18:12 »

Nogle der ved hvor meget Martin Taylor har fået i karantende for den PSYKO tackling på Eduardo ?
(Hvis karantende altså er blevet bestemt )

Zone 43
Manager

« Svar #1826: 02 Mar 2008, 18:17 »

Nogle der ved hvor meget Martin Taylor har fået i karantende for den PSYKO tackling på Eduardo ?
(Hvis karantende altså er blevet bestemt )

3 dage, hvis jeg ikke tager fejl.

Mht. Milan - Arsenal kampen, så kan jeg forestille mig, at Arsenal vil frem og score det vigtige udebane mål, hvilket betyder kontra angreb den anden vej.. 1-1 eller 2-1 tipper jeg Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #1827: 02 Mar 2008, 18:28 »

spiller arsenal mod milan idag?

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1828: 02 Mar 2008, 18:29 »

spiller arsenal mod milan idag?
Nej. De skal møde Milan i Champions League på tirsdag.

Brøndby IF & Chelsea FC

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1829: 04 Mar 2008, 10:12 »

Robin van Persie er på bænken i aften - spændende om vi får brug for ham, og om han i så fald kan gøre en forskel.

Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010