home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:02:24 Broen13 Blogs #6 Youth to Gold
I dag kl. 09:56:35 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 23:46:17 warmon Blogs Kan søens perle blive ...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
08 Nov 2025, 15:56 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296956 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1710: 25 Feb 2008, 23:32 »

Og vores allesammen Ashley Cole ej at forglemme.

Nååh ja... Cashley Cole ej at forglemme. Men det viser da også fint at da Arsenal endelig havde fået fat i en god englænder røg han til fordel for en møgunge af en franskmand Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1711: 25 Feb 2008, 23:35 »

1)Gary Neville, Paul Scholes, David Beckham (nævner også lige dem der er solgt videre), Wes Brown, Phil Neville, Nicky Butt, John O'Shea - der du sgu lidt på dybt vand. Chelsea kan prale af John Terry og så stopper den vidst der (du er da Chelsea-fan ikke?)
2)Ja men de har da betydeligt flere Englændere end Arsenal, og i stærkeste opstilling synes jeg de har 6 briter.

De spillere er vel solgt videre af den grund, at de ikke var gode nok?

Jeg er ikke Chelsea-fan (mere), men jeg brokker mig sgu heller ikke over de har udlændinge gør jeg? Jeg forsvarer det faktisk, hvis du ikke har fundet ud af det. Jeg kan da se at Man Utd har købt Evra, Vidic, Nani, Anderson og Tevez bare de sidste 2 sæsoner. Og det er jo ikke små penge vi snakker om her? Hvis det er så forfærdeligt med udlændinge, hvorfor så forsvare at United bruger op mod 3/4-milliard på udlændinge?

arsenalistic
Manager

« Svar #1712: 25 Feb 2008, 23:36 »

Nååh ja... Cashley Cole ej at forglemme. Men det viser da også fint at da Arsenal endelig havde fået fat i en god englænder røg han til fordel for en møgunge af en franskmand Smiley

Han valgte selv at gå... og smække med døren, så det indlæg er der ikke meget hold i.

Go you Gunners!

Chris
Gæst

« Svar #1713: 25 Feb 2008, 23:39 »

De spillere er vel solgt videre af den grund, at de ikke var gode nok?

Jeg er ikke Chelsea-fan (mere), men jeg brokker mig sgu heller ikke over de har udlændinge gør jeg? Jeg forsvarer det faktisk, hvis du ikke har fundet ud af det. Jeg kan da se at Man Utd har købt Evra, Vidic, Nani, Anderson og Tevez bare de sidste 2 sæsoner. Og det er jo ikke små penge vi snakker om her? Hvis det er så forfærdeligt med udlændinge, hvorfor så forsvare at United bruger op mod 3/4-milliard på udlændinge?

3-4 milliarder er vist en (kæmpe stor) overdrivelse.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1714: 25 Feb 2008, 23:40 »

3-4 milliarder er vist en (kæmpe stor) overdrivelse.

Tre-kvart million, du forstå?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1715: 25 Feb 2008, 23:40 »

Er du bekendt med konceptet omkring brøker? Wink

Chris
Gæst

« Svar #1716: 25 Feb 2008, 23:41 »

Tre-kvart million, du forstå?

HOLD OP! Det er sent, og min øjne er ikke så skarpe længere.  Grin

ManUtd83
Manager

« Svar #1717: 25 Feb 2008, 23:41 »

Ja de manglede simpelthen klasse Beckham, Butt og Neville - ren tilfældighed at de tilsammen fik 1044 kampe for United.

Jeg siger jo heller ikke at udlændinge burde bandlyses helt - nu må du lige prøve at diskutere på et lidt højere niveau. Det jeg kritiserer er at Arsenal har 1 englænder i deres trup, som i øvrigt kun er talent og at deres første engelske ligamål i denne sæson blev scoret i 27. runde. Virker lidt som om du ikke vil se hvad jeg mener - synes du også bare at det er fin at man i den engelske liga ser bort fra englændere?
« Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 23:46 af ManUtd83 » Logged

Chris
Gæst

« Svar #1718: 25 Feb 2008, 23:42 »

Er du bekendt med konceptet omkring brøker? Wink

Det var godtnok aldrig min skarpe side da jeg havde matematik Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1719: 25 Feb 2008, 23:43 »

Arsenal har faktisk 2 englændere i førsteholdstruppen, og 2-3 stykker mere fra næste sæson.

ManUtd83
Manager

« Svar #1720: 25 Feb 2008, 23:43 »

Arsenal har faktisk 2 englændere i førsteholdstruppen, og 2-3 stykker mere fra næste sæson.

Er Justin Hoyte så den anden eller hvad? Har han spillet ligabold i år ?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1721: 25 Feb 2008, 23:46 »

Ja og ja.

ManUtd83
Manager

« Svar #1722: 25 Feb 2008, 23:47 »

Ja og ja.

Ok så 2 da.. men det her bliver sgu lidt for hårdt for mig nu Peace vi kan konkludere at arsenals tilhængere er jævnt ligeglad med mangel på englændere mens fans af andre engelske klubber er af delt mening Peace holder fast i at der bør være englændere i den engelske liga og går i seng

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1723: 25 Feb 2008, 23:48 »

Ja de manglede simpelthen klasse Beckham, Butt og Scholes - ren tilfældighed at de tilsammen fik 1044 kampe for United.

Jeg siger jo heller ikke at udlændinge burde bandlyses helt - nu må du lige prøve at diskutere på et lidt højere niveau. Det jeg kritiserer er at Arsenal har 1 englænder i deres trup, som i øvrigt kun er talent og at deres første engelske ligamål i denne sæson blev scoret i 27. runde. Virker lidt som om du ikke vil se hvad jeg mener - synes du også bare at det er fin at man i den engelske liga ser bort fra englændere?

Jeg har aldrig sagt, at du har sagt at udlændinge skal bandlyses, så du behøver ikke tale ned til mig.

Men jeg deler manges meninger herinde, og mener ikke fodbold skal spilles på pas, men på kvalitet. Selvfølgelig ville det være at foretrække at have en englænder eller 2 mere for en klub som Arsenal, men så længe de englændere (udover de spillere der løber rundt i Liverpool, Chelsea, Man Utd) i landet ikke er gode nok, så KAN Arsenal jo ikke fremtrylle nogen.

ManUtd83
Manager

« Svar #1724: 25 Feb 2008, 23:54 »

Jeg har aldrig sagt, at du har sagt at udlændinge skal bandlyses, så du behøver ikke tale ned til mig.

Men jeg deler manges meninger herinde, og mener ikke fodbold skal spilles på pas, men på kvalitet. Selvfølgelig ville det være at foretrække at have en englænder eller 2 mere for en klub som Arsenal, men så længe de englændere (udover de spillere der løber rundt i Liverpool, Chelsea, Man Utd) i landet ikke er gode nok, så KAN Arsenal jo ikke fremtrylle nogen.

Ja sorry - du har da ret i at Arsenal ikke kan gøre noget ved det lige nu, men giv mig lige ret i at det ikke er tilfældigt at de står uden mange nglændere i truppen i dag? Vil da skyde på at de har ligeså gode ungdomsfaciliteter og muligheder for at hente teenagere fra england som feks. Man Utd.

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010