home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1319442 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1680: 25 Feb 2008, 22:43 »

Øh.. det samme?

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1681: 25 Feb 2008, 22:44 »

Selvom jeg er Liverpool Fan synes jeg det er ladt at klantre Arsenal for ikke at have englændere nok.

England er ikke engang med til EM. Der er altså i øjeblikket ikke kvalitet nok til at fylde Premier League ud med englændere. Bevares er det fint og have englændere men hvis de ikke er gode nok så hjælper det heller ikke meget jo.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

SirToby
Manager

« Svar #1682: 25 Feb 2008, 22:45 »

Jeg tror ydermere stortset kun at det er Man U fans der synes det er forfærdeligt, fordi at de selv har nogen af de enkelte gode engelske spillere der findes. Men ok, det er kun min mening, og det kan jeg ikke komme med en ubetydelig statistik over.

Mon ikke også det er sandheden - og muligvis omvendt.

N17
Manager

« Svar #1683: 25 Feb 2008, 22:46 »

Øh.. det samme?

Mener bare at det er tydeligere der, at han i hvert fald ikke smiler, som du selv er inde på! Det andet er jo formindsket Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1684: 25 Feb 2008, 22:48 »

Selvom jeg er Liverpool Fan synes jeg det er ladt at klantre Arsenal for ikke at have englændere nok.

England er ikke engang med til EM. Der er altså i øjeblikket ikke kvalitet nok til at fylde Premier League ud med englændere. Bevares er det fint og have englændere men hvis de ikke er gode nok så hjælper det heller ikke meget jo.

Nej, men det er vel klart de heller ikke blive ''gode nok'' - hvis klubberne mener det er nemmere at hente en fra et andet land.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1685: 25 Feb 2008, 22:48 »

Tjah har set billedet mange gange, og vil da give enkelte folk ret i at hvis man VIL se det, kunne man måske godt se antydningen at et lille smil i mundvigene.

Men, som jeg allerede har sagt er jeg overbevist om at han ikke smiler, og dermed er dette en ligegyldig diskussion Smiley
« Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 22:50 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1686: 25 Feb 2008, 22:50 »

Nej, men det er vel klart de heller ikke blive ''gode nok'' - hvis klubberne mener det er nemmere at hente en fra et andet land.

En middelmådig engelsk spiller bliver ikke bedre af at være i Arsenal. De spillere der har talentet får chancen, og hvis de ikke klarer den, ryger de til en klub på et lidt lavere niveau hvor de kan være med. Sådan vil det altid være, og det er fodbolds naturlige og dejlige rangorden.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1687: 25 Feb 2008, 22:50 »

Nej, men hvis der er en klub som giver deres unge reserver chancen er det vel Arsenal? og der har ikke været et engelsk talent Endnu, af den klasse man skal have .

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1688: 25 Feb 2008, 22:51 »

Kig på Arsenals ungdomsakademi... stortset alle de mest lovende talenter på ungdomsakademiet, er englændere... Jeg glæder mig til at se meget mere fra dem i fremtiden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #1689: 25 Feb 2008, 22:54 »

Haha dum kommentar. Englands missede Em har intet med spillerkvalitet at gøre. Dårlig manager, dårligt spil osv gjorde det.

Som Man Utd fan er jeg stolt af at have mange briter i truppen, hvoraf en stor del er lavet helt selv ! Hvis i som dansker så af superligaen blev proppet med afrikanere og brassere, hvad ville i så synes om at de danske talenter ikke fik chancen, fordi der stod 14 nigerianere først i køen ?

Det er jo et selvforstærkende problem. Jo flere udlændinge > jo færre englændere på banen > mindre kvalitet hos englænderne grundet manglende kampe > endnu færre englændere > man er nødt til at hente udlændige osv osv.

Er rigtig glad for spaniens talentudvikling, hvor man ser en masse spillere blive smidt ind på førsteholdet i en forholdsvis ung alder og gøre det flot. Hvis du kigger på Barca, Real Madrid og Sevillas trup finder man spillere som Xavi, Iniesta, Ramos, Casillas, Guti, Raul, Bojan, Puyol, Capel, Navas, Valdes, som alle er lavet i deres egne klubbers akademier - det er imponerende.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1690: 25 Feb 2008, 22:56 »

Englands missede Em har intet med spillerkvalitet at gøre.

Det var alligevel en af de bedre.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1691: 25 Feb 2008, 22:58 »

Nu har de været dårligt spillende de sidste mange år så måske også noget med spiller kvaliteten og gøre i den sidste ende. Men giver dig ret. Spiller kvalitet var ikke grunden alene, men jeg mener stadig spillerne ikke er gode nok for tiden.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1692: 25 Feb 2008, 22:59 »

Jo flere udlændinge > jo færre englændere på banen > mindre kvalitet hos englænderne grundet manglende kampe > endnu færre englændere > man er nødt til at hente udlændige osv osv.

Den her er også meget flot, meeen du mangler lige lidt.

Den starter sådan her:

Engelske spillere er ikke gode nok > Prisen på de få gode englændere bliver uhyggeligt høj > Man henter en billig udlænding med talent til at blive lige så god > osv.

ManUtd83
Manager

« Svar #1693: 25 Feb 2008, 23:01 »

Som der også er nævnt så jeg da hellere at klubben smed penge og kræfter i at forme de engelske fra start i stedet for at tage den "nemme løsning", og hente i udlandet.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1694: 25 Feb 2008, 23:03 »

Nu er det ikke alle personer i verden der er gode nok til at blive verdensstjerner hvis bare de bliver trænet.. Talent kan også være medfødt.

Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010