Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 23:47:14
warmon
Blogs
#5 Youth to Gold
I går
kl. 23:46:17
warmon
Blogs
Kan søens perle blive ...
I går
kl. 23:09:06
warmon
Blogs
[12] Mit AS Roma-event...
I går
kl. 12:03:22
NAsMaR
Omklædning...
Forøg startup hastighed
I går
kl. 01:49:47
Svartowiz
Omklædning...
Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31
Bubbles
Blogs
#1- Migthy Hammers
08 Nov 2025, 15:56
JG v25
Baren
NBA
Antal Registrerede Brugere:
23175
0 Brugere, 610 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
ThomasSug
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
108
109
[
110
]
111
112
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1296870 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #1635:
25 Feb 2008, 14:39 »
Citat af: Chris 25 Feb 2008, 14:25
Og alligevel accepterer du ikke min? Nå, men når folk skriver ting som at Taylor skal skydes og sådan opfatter jeg det lidt som en hetz...
Hvis du opfatter kommentarer om at han skal skydes som seriøs, så tror jeg at du har misforstået noget. Så vidt min opfattelse er, så er det vist ikke ment helt seriøst når man afslutter sætningen med en blinkesmiley (eks.:
) - Hvad er det ellers som underbygger din opfattelse af en "hetz" mod Taylor? For det er den eneste kommentar som jeg kan se kan opfattes under begrebet "hetz"... Folk snakker om at han skal have 3-5 dages karantæne, hvilket vist ikke kan opfattes som en hetz. Det er vist kun den sarkastiske linje "Han burde skydes
" samt Wengers forhastede mening om at han skal have livstidskarantæne (som han bagefter trak tilbage) som giver dig anledning til at bruge ordet hetz.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Chris
Gæst
«
Svar #1636:
25 Feb 2008, 14:44 »
Citat af: g00n 25 Feb 2008, 14:34
Øh, selvfølgelig accepterer jeg din? Håber da ikke jeg har givet udtryk for andet.
Kommentarer om at Martin Taylor burde skydes og deslige repræsenterer ikke Arsenals fans, og de er så vidt jeg kan se fremsat af personer som ikke har deres daglige gang i denne tråd.
Som du kan læse (og forhåbentlig har læst) i debatten over de sidste par dage, er langt de fleste, om de så er Arsenal-fans eller ej, ganske objektive.
Til gengæld skal man være mere end almindelig naiv, hvis man ikke regner med at der i en Arsenal-tråd vil være enkelte personer som har røde briller på, og nogle har mere svært ved at tage dem af end andre. Sådan vil det altid være, og det kan du lige så godt lade være med at tro at du kan lave om på. Sådan er det naturligvis også i de andre klubtråde - det blander jeg mig heller ikke i.
Du virkede bare lidt stødt over min holdning, men det kan selvfølgelig også bare være mig der er helt galt på den.
Og jeg har skam selv debatteret ganske flittigt og objektivt herinde de sidste par dage, som du kan læse.
Chris
Gæst
«
Svar #1637:
25 Feb 2008, 14:46 »
Citat af: Hawk1nZ 25 Feb 2008, 14:39
Hvis du opfatter kommentarer om at han skal skydes som seriøs, så tror jeg at du har misforstået noget. Så vidt min opfattelse er, så er det vist ikke ment helt seriøst når man afslutter sætningen med en blinkesmiley (eks.:
) - Hvad er det ellers som underbygger din opfattelse af en "hetz" mod Taylor? For det er den eneste kommentar som jeg kan se kan opfattes under begrebet "hetz"... Folk snakker om at han skal have 3-5 dages karantæne, hvilket vist ikke kan opfattes som en hetz. Det er vist kun den sarkastiske linje "Han burde skydes
" samt Wengers forhastede mening om at han skal have livstidskarantæne (som han bagefter trak tilbage) som giver dig anledning til at bruge ordet hetz.
Herre gud... Jeg læste hurtigt i tråden oppe i skolen, og fik med det ene øje opfattet at nogen skrev noget med at han skulle skydes. Jeg er virkelig ked af at jeg har misbrugt ordet 'hetz'.
I hvert fald kan man da snakke om hetz i England hvor flere "fans" har sendt dødstrusler mod Taylor.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #1638:
25 Feb 2008, 14:51 »
Citat af: Chris 25 Feb 2008, 14:46
Herre gud... Jeg læste hurtigt i tråden oppe i skolen, og fik med det ene øje opfattet at nogen skrev noget med at han skulle skydes. Jeg er virkelig ked af at jeg har misbrugt ordet 'hetz'.
I hvert fald kan man da snakke om hetz i England hvor flere "fans" har sendt dødstrusler mod Taylor.
Godt, det var nu også mere fordi at jeg opfattede det som om at du angreb os Arsenal fans i tråden for at have en hetz i gang mod Taylor, som skulle stoppes. Jeg synes faktisk at Arsenal fansene (og faktisk også Liverpool og (de fleste) Man Utd fans) i denne tråd har opført sig eksemplarisk med god saglig debat, og fornuftige underbyggede synspunkter.
Når det så er sagt, så er det selvfølgelig sørgeligt at selvproklamerede "fans" har sendt dødstrusler i diverse fora rundt omkring i verden. Det er utrolig skammeligt og sørgeligt, men med millioner af fans rundt omkring i verden, kan man selvfølgelig ikke undgå diverse brogede kar. Heldigvis er det et fåtal der har samme holdning som disse ekstremister, og jeg tror at disse synspunkter ville komme frem, ligegyldigt hvilken klub og spiller det var. Det er lidt ligesom hooliganisme. Det har intet at gøre med fodbold, det er bare folk som er syge i hovedet, der er med i det..
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #1639:
25 Feb 2008, 15:09 »
Citat af: Chris 25 Feb 2008, 14:44
Du virkede bare lidt stødt over min holdning, men det kan selvfølgelig også bare være mig der er helt galt på den.
Og jeg har skam selv debatteret ganske flittigt og objektivt herinde de sidste par dage, som du kan læse.
Nej jeg bliver skam ikke stødt over din holdning, til gengæld kan jeg bare undre mig nogen gange over at fans af andre hold der kommer herind og skriver, ikke forstår at Arsenal-fans ikke altid deler deres meninger, og forsøger at omvende dem til THE ONE AND ONLY TRUTH. Den er ikke specielt møntet på dig Chris, men der er også nogen gange samme problem på arsenaldebat.dk.
Mht. til dødstruslerne er disse folk naturligvis ikke rigtige fans, og det er uden tvivl en forsvindende lille brøkdel der ytrer sig på en sådan måde - men den slags personer er jo meget sjovere at skrive om end normale mennesker, og derfor hører vi om den slags i medierne.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1640:
25 Feb 2008, 15:52 »
Citat af: g00n 24 Feb 2008, 20:41
Jeg nægter kategorisk at være "den store", når vi ikke vinder.
Hehe det er så ok:)
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1641:
25 Feb 2008, 16:10 »
Citat af: g00n 25 Feb 2008, 15:09
Nej jeg bliver skam ikke stødt over din holdning, til gengæld kan jeg bare undre mig nogen gange over at fans af andre hold der kommer herind og skriver, ikke forstår at Arsenal-fans ikke altid deler deres meninger, og forsøger at omvende dem til THE ONE AND ONLY TRUTH. Den er ikke specielt møntet på dig Chris, men der er også nogen gange samme problem på arsenaldebat.dk.
Det er vel egentligt ret ofte det der holder liv i debatterne i de enkelte klubtråde herinde og sider som arsenaldebat, nemlig at det ikke KUN er fans af det enkelte hold der besøger diverse klub-foraer? JEg skriver meget sjældent på oldtrafford.dk og for første gang i Man Utd tråden her på siden i går, fordi der let går for meget "rygklapperi" i den. Så vil jeg hellere forsøge at "omvende" nogle arsenal-fans herinde
United-styrer
Gæst
«
Svar #1642:
25 Feb 2008, 16:23 »
Citat af: arsenalistic 25 Feb 2008, 10:22
Vil du have en kilde på? Jeg har sgu ikke bare selv fundet på det.
Næh, citatet er da sikkert rigtigt, men han siger jo ikke, at Keane var skyld i hans skade.
Haalands karrierestop havde ikke noget med Keanes tackling at gøre. Vil
du
have kilde på?
Rigtig godt at høre, at Eduardo under omstændighederne har det godt, og målrettet går efter at vende tilbage til græstæppet. God bedring til ham.
arsenalistic
Manager
«
Svar #1643:
25 Feb 2008, 16:28 »
Citat af: United-styrer 25 Feb 2008, 16:23
Næh, citatet er da sikkert rigtigt, men han siger jo ikke, at Keane var skyld i hans skade.
Haalands karrierestop havde ikke noget med Keanes tackling at gøre. Vil
du
have kilde på?
Rigtig godt at høre, at Eduardo under omstændighederne har det godt, og målrettet går efter at vende tilbage til græstæppet. God bedring til ham.
Men han må vel stadig tilskrive Keane noget af skylden for det, ellers er sådan en kommentar jo mærkelig? Jeg går ud fra at du har dine facts i orden, plejer du at have, så jeg er tilfreds
Go you Gunners!
Anfield
Reserveholdsspiller
«
Svar #1644:
25 Feb 2008, 16:32 »
Faktum er at det var Haalands andet knæ der gik i stykker så han måtte forlade fodbold banen for altid. Taget fra Wikipedia. Ved godt det ikke er et rigtig leksikon, men dette er i hvert fald sandt:
"Håland is often remembered for his "feud" with Roy Keane. In 1997, Keane went to tackle Håland but in the process injured his cruciate ligament. As Keane lay prone on the ground, Håland taunted him by implying that Keane had made a dive but when he saw that Roy Keane was actually injured Håland implied that Keane deserved the injury as punishment for his reckless tackle. Three and a half years later, in 2001, Keane made a knee-high tackle on Håland, according to his biography, out of vengeance. Keane was sent off as a result and incurred a 5-game suspension and a £150,000 fine.
Håland retired through injury in 2002. It was said on Håland's web site that it was not as a result of Roy Keane's tackle (according to the website the injury that ended Håland's career was in his other knee, not the one that got hit in the Keane tackle)."
"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"
Newcastle
Landsholdsspiller
«
Svar #1645:
25 Feb 2008, 16:34 »
Der er bare sindssygt forskel på Keanes "tackling" og Taylors tackling.
Det er helt tydeligt at Keane kun går efter manden, og det bør straffes meget hårdere end det blev. Selvjustits hører ingen steder hjemme...
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #1646:
25 Feb 2008, 16:35 »
Citat af: KongFjong 25 Feb 2008, 16:10
Det er vel egentligt ret ofte det der holder liv i debatterne i de enkelte klubtråde herinde og sider som arsenaldebat, nemlig at det ikke KUN er fans af det enkelte hold der besøger diverse klub-foraer? JEg skriver meget sjældent på oldtrafford.dk og for første gang i Man Utd tråden her på siden i går, fordi der let går for meget "rygklapperi" i den. Så vil jeg hellere forsøge at "omvende" nogle arsenal-fans herinde
Helt sikkert, men der er forskel på hvilken slags liv man ønsker i trådene. Jeg har intet imod at andre holds fans skriver herinde, blot de gør de pænt og ordentligt, hvilket de fleste også gør.
Indimellem kommer der jo så bare dem som ikke helt forstår hvorfor folk herinde ikke er af samme mening som dem, og med mere eller mindre heldige argumenter forsøger at få folk herinde til at give dem ret i at Man Utd (som eksempel) er det bedste hold i verden. Den slags kan vi godt undvære
Anfield
Reserveholdsspiller
«
Svar #1647:
25 Feb 2008, 16:35 »
Måske er jeg for blød, men synes at man kan se på Taylor at han tænker fuck på billederne lige bagefter. Han ved slet ikke hvordan han skal reagere, da jeg tror det slet slet ikke var meningen .
"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"
Metsu1
Manager
«
Svar #1648:
25 Feb 2008, 16:36 »
Lad os nu lige få begravet den med Håland og Keane. Dette er taget fra Wikipedia, som har taget det fra Hålands hjemmeside:
Håland retired through injury in 2002. It was said on Håland's web site that it was not as a result of Roy Keane's tackle (according to the website the injury that ended Håland's career was in his other knee, not the one that got hit in the Keane tackle).
Derfor er det
ikke
Keanes skydl, at Håland stoppede, men tacklingen var stadig sindsyg og bestemt en plet på Captajn Fantastics meritter i den rigtige røde trøje
Taylor's tackling er også rigtig grim, men som jeg tidligere har sagt, så er det en rigtig uheldig position Eduardo er i, da han bliver tacklet og bolden når han også at spille, så han får hele trykket ind på benet.
3 spilledags karantæne til Taylor og en bøde for alt for voldsom spil (en ting, de burde bruge noget mere i EPL og så nogle klækkelige bøder, som kan mærkes)
EDIT: Jeg var for langsom
arsenalistic
Manager
«
Svar #1649:
25 Feb 2008, 16:37 »
Citat af: Anfield 25 Feb 2008, 16:32
Faktum er at det var Haalands andet knæ der gik i stykker så han måtte forlade fodbold banen for altid. Taget fra Wikipedia. Ved godt det ikke er et rigtig leksikon, men dette er i hvert fald sandt:
"Håland is often remembered for his "feud" with Roy Keane. In 1997, Keane went to tackle Håland but in the process injured his cruciate ligament. As Keane lay prone on the ground, Håland taunted him by implying that Keane had made a dive but when he saw that Roy Keane was actually injured Håland implied that Keane deserved the injury as punishment for his reckless tackle. Three and a half years later, in 2001, Keane made a knee-high tackle on Håland, according to his biography, out of vengeance. Keane was sent off as a result and incurred a 5-game suspension and a £150,000 fine.
Håland retired through injury in 2002. It was said on Håland's web site that it was not as a result of Roy Keane's tackle (according to the website the injury that ended Håland's career was in his other knee, not the one that got hit in the Keane tackle)."
Ja det er også hvad jeg er blevet lært her de sidste par dage.
Men Håland må vel stadig tilskrive den tackling en større eller mindre rolle i hans pension - hans udtalelse taget i betragtning.
Jeg æder dog mine ord om karrierestoppende tackling, men Håland må stadig have ment at den måtte tage noget af "æren" for det. Anyways, der er brugt nok tid og ord på at diskutere en gammel hændelse, hvor vi battler på gamle citater og gisninger.
Fred?
Go you Gunners!
Sider:
1
...
108
109
[
110
]
111
112
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »