home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:47:21 Broen13 Blogs #5 Youth to Gold
I dag kl. 21:28:29 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  5 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296665 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1485: 23 Feb 2008, 18:51 »

Tragisk dag for Eduardo, for Arsenal, og for alle fodboldelskere ! Dem, der fryder sig over hans skade, må have en yderst afstumpet personlighed. (Chris, her hentyder jeg ikke til dig. Misforstå mig ikke) God bedring til Eduardo, og held og lykke med skaden! Håber på at se ham tilbage på banen, og håber han kan komme sig over de psykiske skavnaker en sådan skade må give !

/Søren91
- Dette indlæg burde måske ikke være i Arsenal-tråden, men kunne ikke lige se hvor ellers

Chris
Gæst

« Svar #1486: 23 Feb 2008, 18:57 »

Den havde jeg faktisk ikke tænkt over. Det er på en måde jernknoppernes skyld, for hvis vi antager at han havde haft laksko på var de jo gledet hen over græsset.

EDIT: Jeg er udmærket klar over, hvad du mener, men forsøger at forklare dig, at man må forvente en vis frustration når man ikke anerkender at så voldsom en forseelse er til rødt.
Sammenlign med de personer som påstår at tyskerne ikke havde kz-lejre til udryddelse af jøder under 2. verdenskrig. Er det ok, hvis de kan argumentere for deres sag ? Syg sammenligning, ved det godt.

What? Har jeg sagt at tacklingen ikke er til rødt kort? Har jeg hånet Eduardo? Misforstår vi hinanden?
- Hvor klart vil i have jeg skal udtrykke mig? Hvis ikke det er fordi jeg misforstår jer, synes jeg godtnok i burde nærlæse mine indlæg hvis ikke i er klar over min holdning til den her sag.

ManUtd83
Manager

« Svar #1487: 23 Feb 2008, 18:59 »

Overhovedet ikke til dig jeg skriver - ved ikke om jeg har skrevet forkert eller om du er forvirret.

United-styrer
Gæst

« Svar #1488: 23 Feb 2008, 18:59 »

What? Har jeg sagt at tacklingen ikke er til rødt kort? Har jeg hånet Eduardo? Misforstår vi hinanden?
- Hvor klart vil i have jeg skal udtrykke mig? Hvis ikke det er fordi jeg misforstår jer, synes jeg godtnok i burde nærlæse mine indlæg hvis ikke i er klar over min holdning til den her sag.

Hans edit var henvendt til BwJ, øh, Djævlen :-)

Djævlen
Gæst

« Svar #1489: 23 Feb 2008, 18:59 »

EDIT: Jeg er udmærket klar over, hvad du mener, men forsøger at forklare dig, at man må forvente en vis frustration når man ikke anerkender at så voldsom en forseelse er til rødt.
Sammenlign med de personer som påstår at tyskerne ikke havde kz-lejre til udryddelse af jøder under 2. verdenskrig. Er det ok, hvis de kan argumentere for deres sag ? Syg sammenligning, ved det godt.

Det er jo slet, slet ikke samme niveau. KZ-lejrene dræbte jo mange tusind jøder - her drejer det sig "kun" om et brækket ben - ved et uheld! Jeg forsvarer overhovedet ikke nogens holdninger - jeg synes bare vi er nede på et lavt niveau, hvis man skal svines til for at udtrykke sin holdning.

Jeg vil for din skyld ikke håbe, at du, hvis du møder nogen med en anden holdning/politik end dig, fx anbefaler dem en mentalundersøgelse.

ManUtd83
Manager

« Svar #1490: 23 Feb 2008, 19:02 »

Nej nej Smiley jeg mener da heller ikke jeg fik skrevet noget ondt om dem der sade gult frem for rødt. Synes bare vi skal stoppe - jeg får i hvert fald ikke noget ud af det. Du synes man altid skal tale pænt til folk, mens jeg godt kan forstå lidt frustrationer og ukvemsord i netop denne sag.

Peace, love and harmony Peace

Chris
Gæst

« Svar #1491: 23 Feb 2008, 19:06 »

Jeg forstår bare ikke hvorfor du (ManUtd83) så citerer det jeg sagde med at han når at komme ned at støtte på foden? På den måde ville den voldsomme skadet være blevet undgået, men det piller selvfølgelig ikke ved at tacklingen er til rødt kort.

ManUtd83
Manager

« Svar #1492: 23 Feb 2008, 19:07 »

Jeg forstår bare ikke hvorfor du (ManUtd83) så citerer det jeg sagde med at han når at komme ned at støtte på foden? På den måde ville den voldsomme skadet være blevet undgået, men det piller selvfølgelig ikke ved at tacklingen er til rødt kort.

Jeg glemte simpelthen at skrive at anden del var til Djævlen. My bad !

Chris
Gæst

« Svar #1493: 23 Feb 2008, 19:09 »

Så forstår jeg bare ikke den med lakskoen? Jeg har tømmermænd, så vil gerne have skåret alting ud i pap Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #1494: 23 Feb 2008, 19:11 »

Jeg svarede originalt på den med fodfæstet til dig, fordi du havde fat i noget. Det poster jeg så. Så er jeg at Djævlen har skrevet noget til mig, og i stedet for at lave et nyt indlæg "Edit'er" jeg bare og glemmer at skrive hvem det er til. Capische Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #1495: 23 Feb 2008, 19:18 »

Fik egentligt lige en ret god griner, over at folk brokker sig over "brillerne" folk har på herinde. Hvad siger navnet? Man kan vel næppe kigge i denne tråd og tænke; "Her ytrer Arsenal-fans deres objektive syn på dagens kamp og div. begivenheder" ? 

Mht. til jeres glædesudbrud over vores dårlige situation, så passer den vel bedre ind i Manchester United-tråden, hvor i kan juble over, at det hold i kæmper med førstepladsen om, er så skadesplaget som det er - og som vi kender det?

Udover det, så vil jeg som Arsenal-tilhænger lige gentage andre og sige, at jeg synes det er flot at så mange har tilkendegivet deres bedrøvelse uanset tilhørsforhold.. Jeg må ærligt indrømme, at jeg synes det er smukt. Smiley

Go you Gunners!

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1496: 23 Feb 2008, 19:21 »

Udover det, så vil jeg som Arsenal-tilhænger lige gentage andre og sige, at jeg synes det er flot at så mange har tilkendegivet deres bedrøvelse uanset tilhørsforhold.. Jeg må ærligt indrømme, at jeg synes det er smukt. Smiley
At vise lidt respekt er vel det mindste man kan gøre! Smiley

Chris
Gæst

« Svar #1497: 23 Feb 2008, 19:21 »

Efter at have læst de foregående 99 sider forstår jeg nu hvad denne tråd går ud på Wink

Jeg synes det er dejligt at vi kan være enige om at det er en slem tackling og at det er synd for Eduardo og alt det der, selvom her både er Arsenal, Tottenham og United-fans inde. Det er god karma drenge.

arsenalistic
Manager

« Svar #1498: 23 Feb 2008, 19:21 »

Hvis dette billede er ægte - http://www.uploadgeek.com/uploads456/0/taylordudu.JPG - så hopper jeg på Wengers vogn mht. karantæne.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #1499: 23 Feb 2008, 19:22 »

Efter at have læst de foregående 99 sider forstår jeg nu hvad denne tråd går ud på Wink

Jeg synes det er dejligt at vi kan være enige om at det er en slem tackling og at det er synd for Eduardo og alt det der, selvom her både er Arsenal, Tottenham og United-fans inde. Det er god karma drenge.

Lige præcis Chris, det er jo "vores" tråd Wink

Men undskyld misforståelsen før, var lidt ophidset, da jeg havde misforstået.

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010