home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
Antal Registrerede Brugere: 23175
  3 Brugere, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296517 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1395: 23 Feb 2008, 15:18 »

Ikke for svage sjæle. Her ser vi billedet fra en anden vinkel, hvor man virkelig kan se, at foden er revet mere eller mindre af.

http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/empics/20080223/13/2686518136-soccer-barclays-premier-league-birmingham-city-v-arsenal-st-andrews.jpg ( IKKE FOR SVAGE SJÆLE)

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1396: 23 Feb 2008, 15:20 »

Ikke for svage sjæle. Her ser vi billedet fra en anden vinkel, hvor man virkelig kan se, at foden er revet mere eller mindre af.

http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/empics/20080223/13/2686518136-soccer-barclays-premier-league-birmingham-city-v-arsenal-st-andrews.jpg ( IKKE FOR SVAGE SJÆLE)

Det er nu samme vinkel, bare zoomet tættere på. Jeg tror også at Taylor har det pænt skidt lige nu..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #1397: 23 Feb 2008, 15:22 »

Det er nu samme vinkel, bare zoomet tættere på. Jeg tror også at Taylor har det pænt skidt lige nu..

My bad, jeg skal vist have briller.  Skuffet

Jeg er virkelig hylet ud af den, kan ikke rigtigt koncentrere mig om kampen.

Go you Gunners!

Juventus90
Gæst

« Svar #1398: 23 Feb 2008, 15:24 »

Det har han fandme også bare at have. Hvor lang tid kan sådan en slem tackling give karantæne?

ManUtd83
Manager

« Svar #1399: 23 Feb 2008, 15:25 »

Tog mig lige sammen til at se det, og Jesus Kristus - tør godt skyde på at han ikke kommer på banen resten af sæsonen. Det tager sgu tid at hele sådan noget. På det billede ligner det også at det røde kort er helt i orden. Det er noget af det alvorligste jeg har set sammen med Alan Smiths.

arsenalistic
Manager

« Svar #1400: 23 Feb 2008, 15:26 »

Tror ikke den giver så forfærdelig en karantæne. Som EB skriver, så er den mere klodset end onskabsfuld.

Go you Gunners!

United-styrer
Gæst

« Svar #1401: 23 Feb 2008, 15:26 »

Jeg er virkelig hylet ud af den, kan ikke rigtigt koncentrere mig om kampen.

Jeg har det på samme måde. Virkelig tragisk.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1402: 23 Feb 2008, 15:27 »

Tror ikke den giver så forfærdelig en karantæne. Som EB skriver, så er den mere klodset end onskabsfuld.

Helt enig.. Det var ikke ondskabsfuldt, så jeg tror bare at han får 3 dage, eller noget i den retning.

Og jeg har også svært ved at sætte mig ind i kampen. Har stadig en klump i halsen..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #1403: 23 Feb 2008, 15:29 »

Ad ad ad ad! det er klamt! ærgerligt at Silvas sæson er færdig nu hvor den ellers lige var begyndt.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

arsenalistic
Manager

« Svar #1404: 23 Feb 2008, 15:51 »

LATTERLIGT! Der er ikke straffe der!

Sort, sort, sort dag. Sort, sort, sort uge. Skuffelse på skuffelse.

Ade ligner en, der er ved at falde tilbage i sin gamle rille. Eduardo formentligt ude i meeeeget lang tid, hvis han da kommer tilbage. Skaderne hober sig bare op. Eneste lyspunkt er Theo, der viste lidt i dag.

Nu må vi sætte vores lid til King Kev.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2008, 15:53 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #1405: 23 Feb 2008, 15:53 »

Hvor er det Fucked up latterligt!!! hvorfor straffe!!!? vi har ikke fortjent en skid at vinde mesterskabet, hvis vi ikke kan slå Birmingham når de har rødt kort hele vejen igennem kampen

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #1406: 23 Feb 2008, 15:53 »

Hold kæft, hvor må Arsenal have lort i munden nu! Det er så lamt, Adebayor er spiller tragisk.. Bendtner kunne have scoret på den chance.. Hvis han altså fik bolden af ham, Abe..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1407: 23 Feb 2008, 15:54 »

Nej nej nej, hvor er det dog den ringeste dommer længe!! Først giver han et frispark som slet ikke var der, og som de scorede på, og så bliver han presset til at give et straffe i overtiden som slet ikke var der. Replayen viser TYDELIGT at Clichy tager bolden, og det er sgu ligemeget om man er Arsenal eller Man U fan. Sørgeligt at dommeren kostede os 2 point dér, jeg kan simpelthen ikke tro at Man U taber point mod NUFC.

Når det så er sagt, så er det ringe af os at vi ikke scorer på nogen af de mange chancer, og at Clichy laver så stor en fejl. Skidt skidt

arsenalistic
Manager

« Svar #1408: 23 Feb 2008, 15:55 »

Hvor er det Fucked up latterligt!!! hvorfor straffe!!!? vi har ikke fortjent en skid at vinde mesterskabet, hvis vi ikke kan slå Birmingham når de har rødt kort hele vejen igennem kampen

Enig. Men drengene var vist ret rystede i første. Hvorfor skulle Ade gå efter det mål selv i stedet for at spille Nick på midten? For helvede da også..... Jeg er så sur!!!!!

Straffet er så tyndt at man ikk fatter det! Mike Dean skulle ikke have lov at dømme andet end ynglingebold.

Go you Gunners!

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #1409: 23 Feb 2008, 15:55 »

LATTERLIGT! Der er ikke straffe der!

Sort, sort, sort dag. Sort, sort, sort uge. Skuffelse på skuffelse.

Ade ligner en, der er ved at falde tilbage i sin gamle rille. Eduardo formentligt ude i meeeeget lang tid, hvis han da kommer tilbage. Skaderne hober sig bare op. Eneste lyspunkt er Theo, der viste lidt i dag.

Nu må vi sætte vores lid til King Kev.

I må dog indrømme, at det er skandaløst af Clichy til sidst..??

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010