home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23175
  2 Brugere, 454 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296469 gange)
Red love
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1350: 21 Feb 2008, 00:36 »

(: Italiensk fodbold er ødelæggende for fodbolden...
Ja engelsk bold er langt bedre, bare se på scouserne, og Chelski, se det er champange bold!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1351: 21 Feb 2008, 11:13 »

Ja, det gik vel som man kunne have forventet i går... Milan stillede selvfølgelig op i deres rutinerede defensiv, og vi var ikke skarpe nok i afslutningerne. Det var lidt synd, men hvad man kunne forvente mod så rutineret en defensiv som Milan har. På den lyse side fik de ikke et udebanemål, og derfor skal de en smule længere frem på hjemmebane, og det kan give plads til vores lynhurtige kontra. Så jeg tror da stadig på det Smiley

Og ja, Claus Bo dømte en fejlfri kamp i går. Gid man kunne overføre ham til England, hvor de fleste dommer er idioter...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1352: 22 Feb 2008, 13:47 »

Synes det var ren tyveri at arsenal ikke fik sejren idag. Men sådan kan vel gå når man ikke kan score på sine chancer.. (: Italiensk fodbold er ødelæggende for fodbolden...

Årh kan du komme til?  Wink Ethvert hold med lidt respekt for sin modstander, stiller sig defensivt til sådan en kamp (der er trods alt meget på spil), selv Barca gjorde det for et par år siden, da de skulle møde Milan. Af de Italienske tophold står specielt Milan og Roma, normalt for underholdende, teknisk og offensiv fodbold. Men det er der jo ingen der ved, for TV kanalerne nægter jo nærmest at vise Italiensk fodbold, fordi det fik et dårligt ry for 20 år siden, siden har den generelle spillestil ændret sig meget, men ryet hænger ved, og TV-stationer og inkompetente komentatorer gør intet for at ændre på det.

Nå, et lille surt opstød herfra, ser bare rødt, når jeg ser den slags urimelige kommentarer om Italiensk fodbold...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1353: 22 Feb 2008, 14:15 »

Well, når man er så heldig at have Canal+, kan man se både PL og Serie A. Og jeg skal da være den første til at indrømme at jeg næsten hellere vil se Birmingham-Derby end Milan-Inter, for KÆFT hvor er det (ofte, ikke altid!) kedeligt at sidde og kigge en Serie A kamp.

Beklager hvis det støder nogen, men det er altså bare mine personlige erfaringer.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1354: 22 Feb 2008, 16:07 »

Tjae, sådan er vi jo så forskellige, jeg har det lidt på samme måde med Spansk fodbold, det er muligt der sker mange tekniske detaljer i løbet af en Spansk fodboldkamp (når et af de store hold er med), men det er som oftest på et billigt grundlag. Og så gør det i øvrigt slet ikke sagen bedre, at det ofte er Morten Bruun der kommenterer de Spanske kampe  Rullende Øjne

Lynge
Lilleputspiller
*

« Svar #1355: 22 Feb 2008, 18:28 »

Er Arsenal fan og synes de spiller helt fantastisk, Men jeg har selv haft fornøjelsen af at se Inter spille, og synes ikke det var kedelig fodbold, men jeg vil nu også hellere se engelsk fodbold.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2008, 18:33 af Lynge » Logged

fc-hansen
Manager

« Svar #1356: 22 Feb 2008, 18:36 »

Ja, det gik vel som man kunne have forventet i går... Milan stillede selvfølgelig op i deres rutinerede defensiv, og vi var ikke skarpe nok i afslutningerne. Det var lidt synd, men hvad man kunne forvente mod så rutineret en defensiv som Milan har. På den lyse side fik de ikke et udebanemål, og derfor skal de en smule længere frem på hjemmebane, og det kan give plads til vores lynhurtige kontra. Så jeg tror da stadig på det Smiley

Og ja, Claus Bo dømte en fejlfri kamp i går. Gid man kunne overføre ham til England, hvor de fleste dommer er idioter...
Ja perfekt resultat for Milan som gør hvad de skal og lidt til, så Gunners fan jeg må sg skuffe jer i ryger ud til milan tror jeg Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

arsenalistic
Manager

« Svar #1357: 23 Feb 2008, 13:00 »

Nå, så skal førstepladsen forsvares i dag. Det burde være muligt mod Birmingham - men opgaven skal ikke tages for let. Hvad tror i den ender? Jeg tror og håber personligt på en 3-0 med Ade som dobbelt og Theo/Bendtner eller Dudu som enlig målscorer. Vi må gerne snart lige løbe et hold over ende, så vi beviser, at vi stadig kan score mål Smiley

Go you Gunners!

United-styrer
Gæst

« Svar #1358: 23 Feb 2008, 13:03 »

Birmingham overraskede på Emirates, men jeg tror desværre ikke, at de kan gøre det igen.

De har ikke vundet i syv kampe i træk, og der skal et mindre mirakel til, hvis den onde spiral skal brydes i dag. 3-0 lyder som et godt bud.

arsenalistic
Manager

« Svar #1359: 23 Feb 2008, 13:03 »

Btw - så fik jeg lige jinxet den godt og grundigt Smiley

Go you Gunners!

ManUtd83
Manager

« Svar #1360: 23 Feb 2008, 13:03 »

Hvem helvede er Dudu ?

arsenalistic
Manager

« Svar #1361: 23 Feb 2008, 13:06 »

Hvem helvede er Dudu ?

Vores "crozilian" Eduardo Wink

Go you Gunners!

Cencur
Manager

« Svar #1362: 23 Feb 2008, 13:52 »

Der fik Arsenal en lille gave af dommeren. Er den til rødt?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

vondracek
Gæst

« Svar #1363: 23 Feb 2008, 13:53 »

Svært at se. Men for helvede ikke Eduardo..
« Seneste Redigering: 23 Feb 2008, 13:55 af vondracek » Logged

Cencur
Manager

« Svar #1364: 23 Feb 2008, 13:54 »

Det virker sgu ret slemt! Det ser ud til et benbrud eller noget lign - Det betyder en pause på et par måneder mindst.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010