home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1066962 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Arsenal tråden
« : 01 Okt 2005, 23:38 »

Hvis du er Gooner, så er det her det sker!

Check lige GunAction og kig på artiklen om fa'n cuppen, der er billede og artikel om mig og resten af slænget! Opstemt

Mht. holdet tør jeg næsten ikke at udtale mig..  Det lader til at Wenger har droppet indkøbspolitikken, og har i stedet valgt at satse på vores nuværende hold, hvis trup efter min mening, virker meget smal! Vi kunne godt have brugt 1 mand ekstra på hver kæde... Men lad os da håbe at truppen får oppet sig i kampen i morgen, så vi kan indhente lidt af Chelseas forspring. De taber jo på Anfield i morgen... Og så skal vi også gerne have hentet Kameni i juletransferen, han er også guld værd i FM Opstemt


« Seneste Redigering: 17 Aug 2013, 21:26 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #1: 02 Okt 2005, 00:10 »

Synes nu man savner de gamle dage, hvor er virkelig var en motor på Arsenals midtbane.

Dengang da Faxe spillede der, var der sgu' lidt mere fightervilje over dem. De kæmpede for sygt!

Men lad os da tage en afstemning om kvaliteten...
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #2: 02 Okt 2005, 09:41 »

 Grin Ja, sørgeligt at et hold kan være bedre med Faxe på! Han blev jo stemt til at være Arsenals dårligste spiller NOGENSINDE af fans fra hele verden! Jeg har stadig en t-shirt med teksten "I saw Faxe score" højt på min ønskeseddel Wink Men ja, dengang slænget med Adams, Dixon, Keown, Winterburn, Seaman var der, var det umuligt at slå os Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

tim
Gæst
 
Sv: The Gunners!
« Svar #3: 02 Okt 2005, 10:21 »

Jep. Faxe var sgu ikke ringe! Desværre for ham var trofæmængden ikke den største da en MEGET speciel klub var på vej op igen. Rullende Øjne
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #4: 02 Okt 2005, 10:24 »

Jep. Faxe var sgu ikke ringe! Desværre for ham var trofæmængden ikke den største da en MEGET speciel klub var på vej op igen. Rullende Øjne

Jeg vil ikke ligefrem påstå at han var en gevinst for holdet.. Han blev jo kun købt fordi han gjorde det godt i EM'92, og med sit éne mål i hans 5 årige arsenal karriere, har han ikke gjort et stort indtryk!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

tim
Gæst
 
Sv: The Gunners!
« Svar #5: 02 Okt 2005, 10:31 »

Nej, men så er det store spørgsmål jo om man brugte ham rigtig, eller om han bare havde dårlig peiode? Ligesom med Jon dahls mareridt i Newcastle.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #6: 02 Okt 2005, 10:34 »

Nej, men så er det store spørgsmål jo om man brugte ham rigtig, eller om han bare havde dårlig peiode? Ligesom med Jon dahls mareridt i Newcastle.

En dårlig periode på 5 år? Manden var jo bare ringe, han blev brugt på den centrale midt ligesom på landsholdet.. At han ikke magter et højere niveau er hans fejl Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #7: 02 Okt 2005, 10:45 »

Arsenals hold med Faxe var jo noget af det bedste verdenen endnu har set!!
Den defensive kæder med de 4 bisser: Dixon, Bould, Adams og Winterburn var jo det fedeste man kunne sidde og se på en lørdag eftermiddag! Det var en fornøjelse at se på! Ian Wright oppe foran var og stadig er en legendarisk personlighed, hvem husker ikke hans bataljer med den kære Peter Schmeichel. :-)
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #8: 02 Okt 2005, 10:46 »

En dårlig periode på 5 år? Manden var jo bare ringe, han blev brugt på den centrale midt ligesom på landsholdet.. At han ikke magter et højere niveau er hans fejl Wink
Det eneste Faxe duer til er at drikke øl i den lokale pub, og højst sandsynlig også derfor han var der i hele 5 år.  funny
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #9: 02 Okt 2005, 10:47 »

Ja, men pointen er at det ikke var Faxe der gjorde det godt Wink I hvert fald min pointe.. Men rigtigt nok, det var sq et lækkert hold dengang! Og vi savner alle Wright, ærgerligt han ikke influerede Shawn Wright-Phillips til at rykke til Arsenal i stedet. Men vi har jo også en ny legende i Henry, i dag slår han Wright's scoringsrekord!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #10: 05 Okt 2005, 03:22 »

Hvis du er Gooner, så er det her det sker!

Check lige GunAction og kig på artiklen om fa'n cuppen, der er billede og artikel om mig og resten af slænget! Opstemt


Jaja billede og artikel om dig.. Godt nok har de skrevet dit navn 2 gange under billedet, og mit navn 0 gange (hvilket jeg er meget bitter over!), og påstået at det var dig der gik sidst i seng (hvilket Kruse sikkert er bitter over!), men husk lige på hvem der blev topscorer for holdet...!

Yes, I har gættet det, det gjorde undertegnede.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #11: 06 Okt 2005, 13:38 »

Jaja billede og artikel om dig.. Godt nok har de skrevet dit navn 2 gange under billedet, og mit navn 0 gange (hvilket jeg er meget bitter over!), og påstået at det var dig der gik sidst i seng (hvilket Kruse sikkert er bitter over!), men husk lige på hvem der blev topscorer for holdet...!

Yes, I har gættet det, det gjorde undertegnede.

Jeps, det har jeg også skrevet til Leif Opstemt Vel scorede du, men det kan ALLE når man bare står og fisker, og hvis The_Guv står på m
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LosCules
Gæst
 
Sv: The Gunners!
« Svar #12: 11 Okt 2005, 17:21 »

Sakset fra onsidedk.com:

Arsenal er klar til at gøre Thierry Henry til den højest betalte fodboldspiller i klubbens historie for at få den franske angriber til at blive på Highbury.

Arsenal-formand Peter Hill-Wood siger ifølge BBC, at klubben overvejer at tilbyde en rekordløn på 100.000 pund om ugen, hvis Henry skriver under på en ny fireårig kontrakt.

”Vi har ikke rigtig talt om vores tilbud endnu, men det må være rimeligt at sige, at han ville blive den bedst betalte spiller i Arsenals historie,” siger Hill-Wood.

Den hidtil bedst betalte spiller er Patrick Vieira, som angiveligt fik 82.000 pund om ugen, før han forlod The Gunners til fordel for Juventus. I dag får Henry omkring 75.000 pund ugentligt.

--------------------------------------------------------------------

Synes det er fint nok, men spørgsmålet er om han gider.  Thumbs Up

PS: Hvad er GunAction for noget?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #13: 11 Okt 2005, 17:28 »

Det er klubbladet som man modtager hvis man er medlem af AFSD ... Det udkommer vist 1 gang i kvartalet eller noget lignende Smiley

Mht. Henry synes jeg det er fint, han fortjener hver en klink, bare vi beholder ham! Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #14: 12 Nov 2005, 20:53 »

nå, lad os lige genoplive den her tråd. Der er jo masser at sige, skrive og diskutere om Arsenal i de her dage!

Køber vi Torres? Skrider Henry? Fortsætter formkurven? Er Chelsea stadig det værste lortehold på kloden sammen med ManYoo?

Nogle af de spørgsmål er retoriske, andre er faktisk spændende...
Logged

Go you Gunners!

Sider: [1] 2 3 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010