home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:35:16 Broen13 Blogs #3 Youth to Gold
I går kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I går kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296112 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1050: 20 Dec 2007, 20:18 »

Henry kom jo også som venstre kant fra Juventus  Smiley

Men havde tidligere spillet angriber i Monaco Wink

Er Ben Arfa god? Har aldrig set drengen spille IRL, men hvis han er så vild som i FM, så ser jeg ham meget gerne i klubben. Der har også været rygter om ham der Gourcuff fra Milan. Tror i på den?

Go you Gunners!

Rossonero
Gæst

« Svar #1051: 20 Dec 2007, 20:22 »

Regner som Milan fan, ikke med at Gourcuff bliver solgt foreløbig. De store herre i klubben, har op til flere gange rost ham til skyerne, hvilket jeg betragter som et IKKE TIL SALG-skilt.

Derudover til det med Ben Arfa, så har jeg set ham spille et par gange, og da har han ikke været prangende god. Han har god teknik, men han mangler en masse hvis han skal kunne spille fast i England - men nu når Wenger jo kører meget på unge spillere, så ville han være ideel, da jeg tror han kan blive rigtig god om et par år.

arsenalistic
Manager

« Svar #1052: 20 Dec 2007, 20:27 »

Regner som Milan fan, ikke med at Gourcuff bliver solgt foreløbig. De store herre i klubben, har op til flere gange rost ham til skyerne, hvilket jeg betragter som et IKKE TIL SALG-skilt.

Derudover til det med Ben Arfa, så har jeg set ham spille et par gange, og da har han ikke været prangende god. Han har god teknik, men han mangler en masse hvis han skal kunne spille fast i England - men nu når Wenger jo kører meget på unge spillere, så ville han være ideel, da jeg tror han kan blive rigtig god om et par år.

Gourcuff meldes bare utilfreds med den sparsomme spilletid, desuden ville han gerne arbejde under Wenger. Prisen skulle være £15 mio.

Go you Gunners!

Rossonero
Gæst

« Svar #1053: 20 Dec 2007, 20:40 »

Gourcuff meldes bare utilfreds med den sparsomme spilletid, desuden ville han gerne arbejde under Wenger. Prisen skulle være £15 mio.

Still not think so. Er næsten sikker på, at det ikke bliver januar.
Men alt kan selvfølgelig ske, da Milan er på lidt af en bølge. Forskellige meldinger bliver ved med at komme.
"Vi køber ingen spillere" Berlusconi - den anden dag. "To nye spiller til januar" Galliani.

Førstnævnte, hentyder vel til ingen salg. De har ihvertfald ikke "råd" til at sælge, da midtbanen ikke er så alvorlig bred - og så er han en af de unge, hvilket der ikke er så mange af i den ældre trup.

Har du et link, ang. Gourcuff's utilfredshed i klubben?

Flamini har efter sigende fået tilbudt en kontrakt af Juventus, der lyder på 35.000 pund om ugen.

“I am a free agent in January, so we will see what happens,” Flamini said several days ago.

“I am happy here, but we will see. We have so many games in December, so it is very difficult to be concentrated on this kind of thing as we are playing every three days.”

Arsenal manager Arsene Wenger is said to be furious at Flamini and his agent for their conduct during contract talks, and it now seems that negotiations will be put off until the busy Christmas and New Year fixture period is over.

arsenalistic
Manager

« Svar #1054: 20 Dec 2007, 20:49 »

Hmm. Mærkelig. Jeg kan ikke finde det med Gourcuff. Jeg må have taget fejl. Håber ikke jeg gjorde dig for nervøs Rossonero Wink

Flamini skal nok blive, Juve er jo ude efter Momo fra *pool nu.

Go you Gunners!

Rossonero
Gæst

« Svar #1055: 20 Dec 2007, 20:50 »

Hmm. Mærkelig. Jeg kan ikke finde det med Gourcuff. Jeg må have taget fejl. Håber ikke jeg gjorde dig for nervøs Rossonero Wink

Flamini skal nok blive, Juve er jo ude efter Momo fra *pool nu.

Nej, ikke nervøs. Nærmere i en undrende tilstand, da jeg ikke rigtig har hørt noget om det.

"*pool" Tunge

United-styrer
Gæst

« Svar #1056: 20 Dec 2007, 21:11 »

Det er en uge gammelt, men her er rygtet da, og den omtalte pris er nævnt: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1766_2960471,00.html
« Seneste Redigering: 20 Dec 2007, 21:15 af United-styrer » Logged

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #1057: 20 Dec 2007, 21:12 »

Så længe at Flamini bliver i klubben er jeg tilfreds. Han er guld værd for os nu, og jeg kan ikke se hvad vi skal med endnu en midtbanespiller før Gilberto og Diarra er solgt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1058: 21 Dec 2007, 00:02 »

Det ville være mærkeligt hvis Flamini skulle acceptere £35.000 om ugen fra Juventus, når vi han efter hvad rygterne siger har fået tilbudt £45.000 om ugen fra os - hvilket han efter sigende har afvist.

-Benja-
Gæst

« Svar #1059: 21 Dec 2007, 12:24 »

Hvad siger i til, at vi skal op imod de forsvarende Champions League mestre AC Milan?

Vi starter på hjemmebane .

Niko
Gæst

« Svar #1060: 21 Dec 2007, 12:25 »

Hvad siger i til, at vi skal op imod de forsvarende Champions League mestre AC Milan?

Vi starter på hjemmebane .

Vi går videre. Deres gamle stoddere kan ikke følge med Fabregas og Ade. Smiley

FCK88
Manager

« Svar #1061: 21 Dec 2007, 12:26 »

Tjah.. Umiddelbart er AC Milan jo favoritter.. men det kan blive svært at sige hvem der går videre.. begge mandskaber har jo gode hold.. Men det blir da spændende at se hvordan de unge Arsenal-gutter klarer sig mod de ældre og mere rutinerede milanesere... holder dog på at det blir det hold der set over de 2 kampe spiller bedst der går videre.. Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1062: 21 Dec 2007, 12:34 »

Jeg holder på at det bliver det hold der set over de 2 kampe scorer flest mål, der går videre.

Jeg tror vi napper dem.

Adebayor 25
Reserveholdsspiller

« Svar #1063: 21 Dec 2007, 13:09 »

Noget af den værste modstander man kunne trække. Milan er så sindsyg svære at spille imod og selv om de har et mandskab på plus 30, og alle dømmer dem færdige disker de op med klassespil. Lige nu irritere det mig at Wenger ikke stillede med et stærkere mandskab i Sevilla. Blot uafgjort kunne have sendt os som nr. 1 i puljen og mødt Fenerbahce.

GOONER TILL I DIE !!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1064: 21 Dec 2007, 13:13 »

Har nævnt det før, men nævner det lige igen.

Da vi var i finalen, slog vi bl.a. Real Madrid og Juventus på vejen. Sidste år røg vi ud mod PSV.

Alt kan ske, vi kan slå alle - også Milan.

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010