home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:35:16 Broen13 Blogs #3 Youth to Gold
I går kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I går kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296047 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1020: 19 Dec 2007, 17:52 »

Har i nogle ønsker til januartransferen jeg lige skal sende i en sms til Wenger?

På listen har jeg indtil videre:

Quaresma

Go you Gunners!

SirToby
Manager

« Svar #1021: 19 Dec 2007, 17:53 »

Det ville vel ikke ligne Wenger at hente Quaresma. Jeg formoder, at Porto kræver et stort beløb for ham. Johan Elmander burde der i mod være en, I skulle have på ønskelisten - agree?

Niko
Gæst

« Svar #1022: 19 Dec 2007, 17:57 »

Jeg ønsker mig Gamsten, som han var ved at hente i Sommers. Smiley
Morten er en kanon fodboldspiller, han slår indlæg på en helt speciel måde, som man også så igår. Han er også en fighter og er stadig ung. Han vil gavne rigtig meget på vores hold. Plus at han har Premier League erfaring.

Rossonero
Gæst

« Svar #1023: 19 Dec 2007, 18:00 »

Morten Gamst, er det sidste Arsenal mangler, hvis det skulle stå til mig.
Alle de unge spillere gør det godt, men de mangler 1-2 store stjerner, hvis de vil udrette noget stort i denne sæson.
Det går rigtig godt nu, men har en fornemmelse på, at de brækker, hvis de ikke får hevet én stjerne ind.

Adebayor 25
Reserveholdsspiller

« Svar #1024: 19 Dec 2007, 18:02 »

Personlig kunne jeg godt tænke mig en Huntelaar som kunne lave rigtig mange mål, selv om vi selvfølgelig har mange angrebstalenter som banker på første holdet.

GOONER TILL I DIE !!

SirToby
Manager

« Svar #1025: 19 Dec 2007, 18:45 »

Morten Gamst, er det sidste Arsenal mangler, hvis det skulle stå til mig.
Alle de unge spillere gør det godt, men de mangler 1-2 store stjerner, hvis de vil udrette noget stort i denne sæson.
Det går rigtig godt nu, men har en fornemmelse på, at de brækker, hvis de ikke får hevet én stjerne ind.

Vil tværtimod mene, at det, der gør dem stærke i øjeblikket, er, at de ikke rigtig har nogle stjerne. Sjovt nok er denne succes også kommet efter salg af Henry.

Rossonero
Gæst

« Svar #1026: 19 Dec 2007, 18:48 »

Vil tværtimod mene, at det, der gør dem stærke i øjeblikket, er, at de ikke rigtig har nogle stjerne. Sjovt nok er denne succes også kommet efter salg af Henry.

Det er også godt, vi har forskellige meninger.
Der er vel og mærke kun gået en halvsæson, og meget kan endnu ske.
Det er bare min formodning, at de i sidste ende mister pusten, hvis de ikke forstærker sig med nogle stjerner.

SirToby
Manager

« Svar #1027: 19 Dec 2007, 18:50 »

Det er også godt, vi har forskellige meninger.
Der er vel og mærke kun gået en halvsæson, og meget kan endnu ske.
Det er bare min formodning, at de i sidste ende mister pusten, hvis de ikke forstærker sig med nogle stjerner.

Meget kommer også til at ske, og det kan faktisk godt være, at de kan have brug for en eller to spillere mere, der skal stabilisere holdet. Det skal dog ikke være store egoer som Henry.

Rossonero
Gæst

« Svar #1028: 19 Dec 2007, 18:52 »

Meget kommer også til at ske, og det kan faktisk godt være, at de kan have brug for en eller to spillere mere, der skal stabilisere holdet. Det skal dog ikke være store egoer som Henry.

Nej, så kan det næsten kun gå galt.
De var vidst også efter Ribery før Bayern snuppede ham, som jeg tror ville gøre en KÆMPE forskel på holdet.

arsenalistic
Manager

« Svar #1029: 19 Dec 2007, 18:52 »

Det ville vel ikke ligne Wenger at hente Quaresma. Jeg formoder, at Porto kræver et stort beløb for ham. Johan Elmander burde der i mod være en, I skulle have på ønskelisten - agree?

Det håber og tror jeg ikke sker, da holdet er stærke på den position. Så hellere en decideret fløj, da vi stadig mangler en, eller en stopper til midterforsvaret. Djourou kommer dog hjem, og han kan jo også få chancen Smiley

Go you Gunners!

Rossonero
Gæst

« Svar #1030: 19 Dec 2007, 18:59 »

Jeg har også hørt en del rygter om Flamini's tilstand i klubben.
Den ene dag bliver der meddelt at Arsenal fornyer hans kontrakt, den anden er Juventus på kanten af at hente ham på en fri.

Hvad tror Arsenal-fansene, om de påstande?

arsenalistic
Manager

« Svar #1031: 19 Dec 2007, 19:03 »

Jeg har også hørt en del rygter om Flamini's tilstand i klubben.
Den ene dag bliver der meddelt at Arsenal fornyer hans kontrakt, den anden er Juventus på kanten af at hente ham på en fri.

Hvad tror Arsenal-fansene, om de påstande?

Jeg tror han bliver. Han blev i klubben sidste år, selvom han ikke havde spilletid i udsigt, da klubben spurgte hvad han ville. Han greb chancen og spillede sig på holdet, og der tror jeg han ønsker at fortsætte. Han virker godt tilpas og er sammen med mange af sine landsmænd.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2007, 19:09 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1032: 19 Dec 2007, 19:15 »

Flamini skulle efter sigende være klar til at underskrive en ny kontrakt, så jeg tvivler på at han smutter... Gilberto derimod!

Sørgeligt at du kommer med endnu en racistisk kommentar SirToby - Jeg håber snart at crewet har tænkt sig at gribe ind, på trods af at det er "en af deres egne". Retningslinjerne er pænt klare på det punkt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-KNM-
Manager

« Svar #1033: 19 Dec 2007, 19:17 »

øhh. Hvilken kommentar?

Edit: Fandt den selv.

arsenalistic
Manager

« Svar #1034: 19 Dec 2007, 19:20 »

Jeg skal ikke rippe op i sagen, men synes det er sjovt jeg bliver hængt ud, men så snart jeg påpeger andres krænkelser, bliver der stille.....

Men whatever, gider ikke hænge mig i det her mere... end højst nødvendigt Smiley

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010