home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  1 Bruger, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1274173 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #945: 16 Dec 2007, 19:46 »

Vidunderligt! Smiley

Lige mine ord. Opstemt

Var det 9 gule kort det kom op på ?

God aflevering af Bendtner tilsidst. Ærgeligt at der ikke blev scoret.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #946: 16 Dec 2007, 19:48 »

Er nummer 2!  Tunge Tunge

ARSENAL!!!!!!!!!!!!!!!
Vi er MESTRENE, MESTRENE, MESTRENE!!!
« Seneste Redigering: 16 Dec 2007, 19:50 af Tobi Mikkelsen 93 » Logged

Årest lamer 2010

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #947: 16 Dec 2007, 19:49 »

Hvor mange af jer har været på Emirates??

Jeg har Opstemt

Årest lamer 2010

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #948: 16 Dec 2007, 19:49 »

Nummer 1 igen, vi er hvor vi hører til, Dejlig kamp, ærgeligt sejren ikke blev lidt større

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

-Benja-
Gæst

« Svar #949: 16 Dec 2007, 19:50 »

Jeg var derovre mod West Ham , da de tabte 1-0 , det er den eneste kamp Arsenal har tabt på Emirates.

Men ellers en vild kamp. Robert Green stod sin livs kamp Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #950: 16 Dec 2007, 19:51 »

Lige mine ord. Opstemt

Var det 9 gule kort det kom op på ?

God aflevering af Bendtner tilsidst. Ærgeligt at der ikke blev scoret.

Fabregas skulle nok have lavet 2 mål. Men han er lige kommet tilbage fra en skade, så det er iorden. Smiley

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #951: 16 Dec 2007, 19:51 »

Jeg var derovre mod West Ham , da de tabte 1-0 , det er den eneste kamp Arsenal har tabt på Emirates.

Men ellers en vild kamp. Robert Green stod sin livs kamp Opstemt

Jeg så Arsenal - Bolton (1-1) i FA cuppen

Toure nettede på hoved

Årest lamer 2010

Red love
Gæst

« Svar #952: 16 Dec 2007, 20:37 »

Wenger why don't you leave those kids alone? Ohh Wenger you little pervert, why don't you leave the kids alone..?

I spillede nu ganske fint i dag, det gjorde i. Og i skabte specielt den sidste halve time så mange chancer, at det er et mindre mirakel i "kun" vinder den kamp 1-0. Modsat mange andre kampe i den her sæson syntes jeg ikke fabregas var ret god, eller toneangivende. Til gengæld var Adebayor rigtig stærk, og Almunia stod til min personlig undren rigtig, rigtig solidt...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #953: 16 Dec 2007, 22:16 »

Fantastisk kamp! Masser af svinestreger, og slåskampe, og så ovenikøbet også en hel del chancer i 2. halvleg, og den rigtige vinder! Utroligt hvordan dommeren kunne finde en grund til at annullere det 2. mål, der var ikke skyggen af frispark af Adebayor. Og vildt hvordan vi kan brænde så mange andre chancer i slutningen af kampen. Men skide være med det, vi fik lavet et par svinere på Cashley og samtidig fik Cesc provokeret ham til at give ham en knytnæve i hovedet - Lad os håbe at det giver The Rich Stabber et par dage på bænken. Dejligt at se Cesc juble sådan da Cashley gjorde udåden, og kampen samtidig blev fløjtet af.

WE'RE STILL #1!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Red love
Gæst

« Svar #954: 16 Dec 2007, 22:22 »

Kom til at tænke på den sidste, hvor fabregas total umotiveret hægter Ashley Cole, og vel egentlig burde have haft rødt. Og ashley derefter griber ud efter struben på fabregas..

Var det bare fordi det var Ahley Cole at Fabregas  gjorde det, var det en for gammelt venskabs skyld? Eller tror i bare det var helt tilfældigt, og i kampens hede? Det var da ihvertfald tydeligt Ashley Cole ikke var populær på Emirates, logisk nok vel...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #955: 16 Dec 2007, 22:24 »

Jeg tror 100% på at det var for at give Cuntley Cunt en lille hilsen. Og Cesc Fabregas, I salute you!

Så kan man kalde mig usympatisk hvis man vil - jeg er pænt ligeglad.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #956: 16 Dec 2007, 22:25 »

Kom til at tænke på den sidste, hvor fabregas total umotiveret hægter Ashley Cole, og vel egentlig burde have haft rødt. Og ashley derefter griber ud efter struben på fabregas..

Var det bare fordi det var Ahley Cole at Fabregas  gjorde det, var det en for gammelt venskabs skyld? Eller tror i bare det var helt tilfældigt, og i kampens hede? Det var da ihvertfald tydeligt Ashley Cole ikke var populær på Emirates, logisk nok vel...

Hvorfor skal en eftertakling fra Cesc give rødt, når den ikke giver det i andre tilfælde, som f.eks. da Joe Cole eller Mikel gjorde det? Det frispark som Cesc lavede, ville altid have givet gult. Og ja, jeg tror da helt sikkert at Cesc gjorde det fordi det var Cole, og ikke nogen anden grund. Cole havde lavet en del taklinger med knopperne forrest, og på det tidspunkt var kampen alligevel fundet, så hvorfor ikke lige slagte ham til sidst? Jeg ville have gjort det samme Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Red love
Gæst

« Svar #957: 16 Dec 2007, 22:31 »

Hvorfor skal en eftertakling fra Cesc give rødt, når den ikke giver det i andre tilfælde, som f.eks. da Joe Cole eller Mikel gjorde det? Det frispark som Cesc lavede, ville altid have givet gult. Og ja, jeg tror da helt sikkert at Cesc gjorde det fordi det var Cole, og ikke nogen anden grund. Cole havde lavet en del taklinger med knopperne forrest, og på det tidspunkt var kampen alligevel fundet, så hvorfor ikke lige slagte ham til sidst? Jeg ville have gjort det samme Wink
Altså fabregas er jo ikke i nærheden at at lave en clean tackling med det indgreb, men nej mikels var ikke meget pænere. lampard havde også en rigtig grim en.

Men ja altså man kan også sige med 5 sekunder tilbage og en 1-0 føring, hvorfor skulle fabregas  så  ellers lave sådan et  frustrations frispark, og få kort,.. Var der for resten ikke også noget med at Ashley Cole fakede en skade før sidste kamp på Arsenals hjemmebane, fordi han var nervøs hvordan han ville blive modtaget...?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #958: 16 Dec 2007, 22:34 »

Altså fabregas er jo ikke i nærheden at at lave en clean tackling med det indgreb, men nej mikels var ikke meget pænere. lampard havde også en rigtig grim en.

Men ja altså man kan også sige med 5 sekunder tilbage og en 1-0 føring, hvorfor skulle fabregas  så  ellers lave sådan et  frustrations frispark, og få kort,.. Var der for resten ikke også noget med at Ashley Cole fakede en skade før sidste kamp på Arsenals hjemmebane, fordi han var nervøs hvordan han ville blive modtaget...?

Ja, og Joe Cole's var ikke meget bedre, da han smadrede Sagna, efter at være blevet taklet rent... Og ja, selvom Cesc fik det gule kort, så vil jeg da også sige at hellere tage kortet, og så lige få givet en lille hilsen til Cashley... Ja, Cashley var ude fra sidste kamp, uden at man egentlig fik en grund for det. Fra Chelsea's side var der tale om en skade, men så vidt jeg husker var han vist med i både den forgående kamp, og også den efterfølgende kamp.. Så hvor meget en skade der var tale om, ved jeg nu ikke.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #959: 16 Dec 2007, 22:35 »

Han var i hvert fald ikke med, i dag var første gang han spillede mod os på vores hjemmebane.

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010