home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1056 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1029 1030 [1031] 1032 1033 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1214668 gange)
magnum
Juniorspiller
**

Sv: Arsenal tråden
« Svar #15450: 12 Jul 2014, 11:05 »

Enig.

Er dog i tvivl om hvem det skal være med. Wink
Sanchez !!!!!!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #15451: 12 Jul 2014, 12:21 »

Sanchez !!!!!!

Har altid været mest til Ramsey. Smiley
Men kunne være man skulle have udebane trøjen også.

Supra Societatem Nemo

DeBuur
Manager

« Svar #15452: 12 Jul 2014, 13:47 »

Peace er godt nok ikke sprunget ud som Arsenal fans endnu  Wink men Jeres hjemmetrøje er altså ok - dog mener jeg der mangler lidt kontrast til rødt og hvidt på trøjen - men  iskal sgu ikke pive over grimme trøjer... når man tænker over hvilke trøjer vi Liverpool fans har måttet tåle de sidste sæsoner  Peace

Hvordan forholder I jer til den kommende sæson hvor det ser ud til at Giroud bliver angriberen på toppen - er det godt nok eller er der andre på vej ind ? Jeg har altid troet at jeg en dag skulle se Klose i Arsenal ville nyde at se ham prøvet af i PL og når nu ikke Liverpool vil så tror jeg han ville få optimale forhold i Arsenal med de offensive kræfter Wenger har fået samlet.

PL bliver hår i den kommende sæson - Chelsea vil være endnu mere præget af Mourinho og de har gjort nogle gode indkøb som jeg tror vil slå igennem og Man Utd vil blive svære at slå og vil på den Van Gaalske måde blive et hold der vil spille vildt kynisk og vi ved jo at Liverpool vil vinde i år  Wink og man City også vil spille med... mit gæt bliver at

Arsenal og Chelsea kommer til at slås om 1 pladsen og det bliver noget af en dog fight mellem Man City, Man Utd og Liverpool om de sidste PL pladser.

Det bliver en episk sæson og jeg vælger at satse 500 kr på en PL titel til Arsenal er desuden lige ved at ønske at det var jeg der havde købt Suarez istedet for det der hold i Barcelona  Peace

YNWA

JG7
Gæst

« Svar #15453: 12 Jul 2014, 13:49 »

Hypen kommer tidligt i år - plejer vel først at være omkring november/december, at man glemmer, hvordan I går helt ned i foråret.

Naustratze
Gæst

« Svar #15454: 12 Jul 2014, 22:50 »

Peace er godt nok ikke sprunget ud som Arsenal fans endnu  Wink

Med en sådan udmelding som i det indlæg, kan det ikke vare længe. Du skal være velkommen, selvom du har været længe om at se lyset.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15455: 13 Jul 2014, 21:57 »

Hypen kommer tidligt i år - plejer vel først at være omkring november/december, at man glemmer, hvordan I går helt ned i foråret.

Jeg mindes nu netop at folk herinde har været ret gode til at holde sig i skindet, på trods af den gode sæsonstart vi havde sidste år. Tror du forvirrer os med Liverpool-fans.

Med hensyn til trøjerne, så synes jeg egentlig de er meget fede. Men det skal også blive noget norgesweater, som Liverpools sidste sæson, for at jeg synes en Arsenaltrøje ikke er pæn. Der er stadig en kanon på brystet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JG7
Gæst

« Svar #15456: 13 Jul 2014, 21:59 »

Jeg mindes nu netop at folk herinde har været ret gode til at holde sig i skindet, på trods af den gode sæsonstart vi havde sidste år. Tror du forvirrer os med Liverpool-fans.

Du kan have ret. Det var vel også - retfærdigvis - en Liverpool-fan, der lavede lidt hype ovenover mit indlæg!

magnum
Juniorspiller
**

« Svar #15457: 15 Jul 2014, 13:22 »

Nu har wilshere igen røget. Jeg fatter det ikke. Han viser ingenting på banen og nu ryger han også igen.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15458: 15 Jul 2014, 13:25 »

Ja, det er sgu for vildt - hvad bilder han sig ind. Fyr svinet.

magnum
Juniorspiller
**

« Svar #15459: 15 Jul 2014, 14:04 »

Jeg har ikke noget i mod folk der røger. Men fodboldspillere skal ikke gøre det fordi de er rollemodeler for drenge og piger. Men han har da egentlig også spillede ad helveds til

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #15460: 15 Jul 2014, 22:58 »

Welp sidste gang han blev fanget i at ryge spillede han en brandkamp.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15461: 17 Jul 2014, 20:54 »

Hey! Vi har signet ham der Mathieu, som angiveligt har en kone der hedder Ludivigne. Og så skal han spille i nr. 2. Fedt.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #15462: 17 Jul 2014, 20:55 »

Ja, det lort..  Rullende Øjne

Supra Societatem Nemo

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #15463: 17 Jul 2014, 20:56 »

Hey! Det lyder da ret fedt, tak for info!

Naustratze
Gæst

« Svar #15464: 20 Jul 2014, 00:35 »

Udetrøjen kan jeg stadig slet ikke klare, så valget står mellem hjemme og 3. trøjen. I lang tid har 3. trøjen været favoritten, men er mere og mere på vej mod hjemmebanetrøjen. Vil lige se den i aktion, og så måske tage stilling derefter. Så kommer det næste spørgsmål jo så. Eftersom det er Puma og det er første sæson, tænker jeg lidt at jeg godt kunne tænke mig at prøve Authentic/Slim udgaven. Vil selvfølgelig prøve begge udgaver af trøjen før jeg tager mit valg, men noget andet der spiller ind er prisen. Med lidt hurtig research kan jeg hurtigt slå fast at jeg ikke er den eneste der er lidt frustreret over at den koster ca. 300 kroner mere end regular fit. Det er fair at materialet måske er lidt bedre, og kvaliteten en smule højere, men 150% (Edit: Faktisk næsten dobbelt pris nogle steder) af en i forvejen halvdyr fodboldtrøje.
« Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 00:41 af Naustratze » Logged

Sider: 1 ... 1029 1030 [1031] 1032 1033 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010