home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1236 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1007 1008 [1009] 1010 1011 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1215303 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #15120: 12 Mar 2014, 07:44 »

Kontakten er der, det er der selvfølgelig ingen tvivl om. Kontakt er naturligvis ikke = straffespark af sig selv, og det er vist temmelig usikkert om den svage kontakt der er, er nok til svanens død som Robben præsterer. Den er i bedste fald 50/50, men det er vel også inderligt ligegyldigt når det nu blev reddet alligevel.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15121: 12 Mar 2014, 10:04 »

Tyndt straffe? aarh, skulle vi ikke lige tage brillerne af..

Som g00n skriver er der måske kontakt, men sidst jeg checkede var fodbold en kontaktsport. Der er absolut ingen grund til at han skal falde der, ligesom der heller ikke var det i 2 andre tilfælde, men så snart han kan mærke at han bliver rørt, kaster han sig. Så kan der sagtens være kontakt, men det betyder sgu ikke at der er frispark. Hvor mange gange er der ikke nærkampsdueller rundt omkring på banen hvor der bliver kæmpet om en bold? Der skal en del mere til at få straffe, end at man kaster sig ved minimal kontakt i boksen.

Jeg tror egentlig Wenger har ret i at han bevidst (hvilket resten af kampen også viste) kommer ind foran en forsvarer, sætter farten ned og når han så bliver rørt (eller ikke, som første tilfælde hvor han lavede det mest åbenlyse dive i forsøg på at få straffe), kaster han sig fremad og håber på at få straffe. Det lykkes 50% af tiden i dag, ligesom han fik nogle tvivlsomme frispark, så det er egentlig en effektiv taktik. Men det var bestemt et tyndt straffe.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #15122: 12 Mar 2014, 12:51 »

Jeg er 100% enig I at Arsenal spillede en godkendt kamp og det er ikke en skam at ryge ud til en klasse modstander som Bayern.

Men hvorfor er det at Arsenal ikke er på samme klasse som Bayern ? Arsenal kunne være på et højere niveau hvis klubben havde valgt at satse mere på at holde på topspillerne - Arsenal kunne være en kandidat til at være CL favorit - men selvom tirsdagens kamp var godkendt så er Arsenal bare så langt fra en samlet sejr  Peace

Exit CL burde være = 100 % sats på at vinde FA Cuppen... det er ved at være tid til en pokal Peace

Robben har altid lavet spillet på samme måde som i aftes - indforan en modstander et lille sammenstød og han farer til jorden som om ha er ramt af en ishockey takling.... effektivt men ikke charmerende.

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15123: 12 Mar 2014, 13:28 »

Jeg vil nu heller ikke sige at Arsenal er ret langt fra Bayern. Vi var ret uheldige i første kamp hvor vi dominerede de første 20 minutter og kunne sagtens have scoret - også ud over det brændte straffe. Pludselig mister vi en mand, og en mand i undertal er det umuligt - eller i hvert fald rigtig svært - at spille mod Bayern, som er utroligt dygtige til at holde på bolden. Vi holdte 0-1 indtil vi lavede en dumhed få minutter før slutfløjtet. På det tidspunkt havde vi faktisk holdt dem fra chancer bortset fra det ene mål, og med en uheldig 0-2 hjemme er det umulige betingelser at komme til Allianz Arena, især eftersom de - som sagt - er utroligt pasningsstærke. Man kan altid sige 'hvad nu hvis', men jeg ville nu gerne have set to kampe hvor at vi ikke fik en mand udvist og begik et par dumme fejl. Hvis de faktorer ikke havde spillet ind, så tror jeg bestemt ikke at vi er ret langt fra Bayern. Ligesom sidste år, taber vi på en dårlig kamp hjemme. Sidste år var det fordi vi var langt fra Bayern klassemæssigt. I år er det helt andre omstændigheder der spiller ind.

Men jeg er da enig i at en af de største forskelle er at vores angriber ikke er i høj nok klasse. Hvis vi havde en verdensklassespille r på toppen, ville det være meget, meget svært at stoppe os.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15124: 18 Mar 2014, 17:48 »

Ny kontrakt til Ramsey, Cazorla og Zelalem.

Som Arseblog siger:

...but what about Sagna?

PhilipFlink
Manager

« Svar #15125: 18 Mar 2014, 18:08 »

Vores "Talent hold" spiller lige nu mod Barcalona, i deres Champions League turnering - Kan ses på eurosport.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #15126: 18 Mar 2014, 19:01 »

Vores "Talent hold" spiller lige nu mod Barcalona, i deres Champions League turnering - Kan ses på eurosport.
Fedt så når jeg anden Halveg !!' også fedt at gense Brady- han af de allerstørste- ikke for sjov at et evt. Barn i Fever pitch skulle hedde Liam efter Liam Brady;-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15127: 18 Mar 2014, 20:01 »

Det var sgu en underlig kamp.

Klart bedst det meste af 1. halvleg, brænder et straffe, kommer bagud og får så sat en fin udligning ind. En dukkert igen lige med det samme efter pausen, og så står der Barcelona på det meste indtil de får et straffe og Iliev bliver udvist. De brænder dog også straffet, og utroligt nok er det så Arsenal med 10 mand der styrer kampen herefter, og får fortjent udlignet 7 minutter før tid ved Akpom efter godt forarbejde af venstrebacken med det fantastiske navn Ormonde-Ottewill.

Desværre kan de ikke holde stand indtil straffesparkskonkur rencen, og med 2 mål i de sidste par minutter sikrer Barcelona sig adgang til semifinalerne. Det kunne lige så godt være gået den anden vej hvis man havde udnyttet sine chancer, men en ganske fin kamp ellers. Især roser til Toral og Akpom som var en tand bedre end de fleste andre i aften.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15128: 19 Mar 2014, 18:32 »

Dejligt med et resumé til os der ikke kunne se kampen, tak g00n!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15129: 21 Mar 2014, 09:42 »

Nu er det selvfølgelig kun Wayne 'EXCLUSIVE' Veysey der siger det, men det er vel ret usædvanligt for en manager at afvise en lønforhøjelse.

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2014/03/21/4697234/wenger-rejected-1m-a-year-pay-hike-before-committing-to-new

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #15130: 21 Mar 2014, 23:44 »

Så er vi nået til Arsene Wengers kamp nummer 1000 og som så mange andre vil jeg her give mit bud på det bedst hold under AW    På mål David Seaman HB Lee Dixon CB Tony Adams og Sol Campbell VB Nigel Winterburn.  HW Bobby Pires. CM Paddy Vieira og Gilberto Silva. VM Overmars. AM GUD (Dennis Bergkamp) ST Thierry Henry.. Subs Mad jens, Keown, Cesc, Freddie, Wright..

PhilipFlink
Manager

« Svar #15131: 21 Mar 2014, 23:48 »

Lehmann
Sagna - Adams - Campbell - Cole
          Fabregas - Vieira
Ljungberg  - Bergkamp - Pires
                  Henry

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15132: 22 Mar 2014, 00:27 »

Hvis ikke man har Seaman på mål, så er man ikke gammel nok Tunge

PhilipFlink
Manager

« Svar #15133: 22 Mar 2014, 00:28 »

Hvis ikke man har Seaman på mål, så er man ikke gammel nok Tunge

Der var flere der var på vippen.

Seaman, Dixon, Petit, Overmars

Tog også lidt efter egne præferencer Wink - Den er svær Wink

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #15134: 22 Mar 2014, 00:38 »

Vil aldrig kunne ha Cashley med på grund af den måde hans afsked var fucking cunt

Sider: 1 ... 1007 1008 [1009] 1010 1011 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010