home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 998 999 [1000] 1001 1002 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1215533 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14985: 15 Dec 2013, 14:20 »

Hvad bundede deres skænderi i Smiley ?

At Özil gik direkte ud i stedet for at klappe af de medrejsende fans.

EDIT: snaever var lidt hurtigere.

Svartovich
Gæst

« Svar #14986: 15 Dec 2013, 14:52 »

http://onside.dk/premier-league/avis-wenger-underskriver-ny-kontrakt-i-naeste-maaned

Ville jeg ikke have noget imod. Jeg ser ham stadig som en af verdens absolut bedste, og selvom jeg i de seneste sæsoner har været i tvivl, vil jeg stadig gerne han bliver nogle år endnu. Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #14987: 15 Dec 2013, 15:15 »

Håber i for en der kan vinde pokaler Smiley

Seller95
Manager

« Svar #14988: 15 Dec 2013, 15:19 »

Vi vinder pokal(er) i år. Såååååå.

Arsenal <3

Svartovich
Gæst

« Svar #14989: 15 Dec 2013, 15:20 »

Nu har Wenger jo vundet PL flere gange, og været i en CL finale. Han har desuden først os ubesejret igennem ligaen i 2003/04, så at sige han ikke kan vinde pokaler er naivt. Jeg mener mere at truppen ikke har været til det de sidste par år. Smiley

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #14990: 15 Dec 2013, 16:08 »

Fint at Özil var skuffet og sur efter sådan et nederlag, og lige så fint at Mertesacker viser den passion han gør. Jeg har ikke noget problem med hverken den enes eller den andens opførsel efter kampen i går.

Mht. kampen synes jeg ikke 6-3 er alt for retvisende. Vores forsvar + Szczesny var mildest talt elendige, til gengæld havde vi også selv chancer til at score 5-6 stykker, plus vi blev snydt for et straffe og 2 mål. Temmelig irriterende at vores forsvar har deres dårligste dag i mands minde i sådan en kamp.

Godt at se Walcott tilbage i god form!

Jae, rimelig meget sådan, jeg sad og havde det efter kampen.
Med den form defensiven var i, tror jeg dog ærligt talt, City havde scoret et mål eller to til, hvis vi havde fået dem, dommeren snød os for. Sad virkelig med en følelse af, at City kunne score anytime they wanted.

Svært ved at begribe hvad der gik galt. Tænkte allerede inden kampen, at Wenger nok burde have startet Rosicky i stedet for Wilshere (mere fart over feltet, hvilket burde gavne os på kontra, og med Walcott + Wilshere på kanterne var der i mine øjne lagt op til, man ville spille på kontra, da Wilshere nok er valgt for defensivens skyld - her er Rosicky dog også bedre i mine øjne), og Arteta i stedet for Ramsey (langt bedre defensivt, mere ro over spillet, både i boldomgangen og for de øvrige spillere mentalt), men de var sandsynligvis for udmattede efter midtugens kamp. Hvem ved.

Walnut var dog, ganske rigtigt, helt fantastisk, og kan vi få stabiliseret defensiven tror jeg rent faktisk på en sejr mod Chelsea, hvis 2-1 mod Crystals Palace ikke virker skræmmende. Havde ellers hele tiden gået og antaget, vi ville tabe (smalt) til City og spille uafgjort mod Chelsea.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14991: 19 Dec 2013, 20:43 »

Hvor er det til grin, at Wilshere får 2 kampes ban for sin "fuck finger".

Ikke så meget det at han får et ban, men at han får 1 dage mere end f.eks. Suarez? Det er til grin at de ikke kan kører dem samme linje.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14992: 19 Dec 2013, 20:45 »

Ikke så meget det at han får et ban, men at han får 1 dage mere end f.eks. Suarez? Det er til grin at de ikke kan kører dem samme linje.

Og Rooney fik 3 dage for at råbe fuck i kameraet. FA er nogle idioter

Manchester United

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14993: 19 Dec 2013, 22:51 »

Konsekvente kan man i hvert fald ikke kalde dem.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14994: 19 Dec 2013, 22:55 »

FA sejler jo også rundt..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14995: 20 Dec 2013, 08:57 »

Hæhæ, heltnormalt.dk har minsandten spoofet sagen:

http://heltnormalt.dk/vildtsporty/2013/12/18/090000

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14996: 27 Dec 2013, 11:33 »

"As much as Theo annoyed me with his contribution to the West Ham goal, I am a massive fan of his new technique which is bamboozling keepers from north to south. The trick is this: hit the ball at them with such little velocity that they become confused as to what’s actually going on. It happened at Man City, Pantimillions was rooted to the spot as Theo’s bobbler bumbled into the net at a speed of 3.4kmh, and yesterday he did it again.

Picking up the ball inside the area he cut in on his left foot, sort of kicked it towards the West Ham keeper who failed to understand the concept of a ball moving that slowly, and before he knew it the ball was in the net. It’s a wonderful thing he’s got going on there, and it’s always fun to see new things."

Grin

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14997: 27 Dec 2013, 11:52 »

Haha, det er jo rigtigt Hawk!

Anyway, så er jeg blevet træt af Giroud.. Jeg synes simpelthen ikke at han kommer med noget godt til holdet for tiden, udover den assist til Podolskis mål - men det vil de fleste spillere kunne diske op med, hvis de havde samme teknik. Jeg synes ofte han forsøger sig med nogle dumme ting og forsøger at få det hele til at se så flot ud. Han er ikke den killerangriber som fx Aguero, RvP, Rooney og Suarez. Vi mangler en sådan bomber som Henry var, for at få mesterskabet til London.

Det er fint at midtbanen har lavet mange mål, og at vi får en sulten Podolski tilbage, men vi mangler en rigtig striker der laver 20+ mål pr. sæson som Henry gjorde.

Derudover dejligt at vi vinder i går, og hold da kæft hvor Cazorla sprudlede da han kom ind centralt. Özil skuffer mig lidt stadigvæk. Han laver genialiteter, men jeg synes ofte han trækker tempoet ned i vores angreb. Vi skal spille hurtigere, så kan vi vinde over alle hold. Det er tydeligt at se, at vi er bedst når vi skruer tempoet op.

Nu venter der en rigtig svær kamp mod Newcastle, men jeg håber virkelig på 3 point og vi derfor ligger nummer 1 ved nytår.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14998: 27 Dec 2013, 12:35 »

Ja, Giroud er nede i lidt af et formdyk for tiden. Det skorter lidt på selvtilliden, men mon ikke han lige mangler at få puttet en basse ind, så han kan komme lidt op i gear igen. Men jeg ville også gerne have set ham udskiftet for Bendtner noget tidligere i går. Når det ikke kører for Giroud, så går det virkelig skidt for ham, og det kostede point mod Chelsea og kunne også have gjort det i går, med de problemer han havde der.

Vi mangler, som du siger, lidt en topangriber som banker kasser ind på striber. Giroud er god, men ikke god nok til vores ambitioner om at blive det bedste hold i England. Vi mangler en bomber, hvortil Giroud kan fungere som supplement.

Men hvor var det lækkert at se Poldi tilbage i fuld firspring. Man kunne virkelig mærke på ham hvor glad han var for at være tilbage, og vi fik virkelig sat noget fart og gejst over spillet med ham på banen. Og ja, det var dejligt at se Cazorla komme op i gear. Han har kæmpet lidt med formen siden han kom tilbage fra sin skade, men virkede i går til at have fundet den. Jeg kunne stadig godt tænke mig at vi lige gav Özil en kamp på bænken, så han blev hvilt og vi derfor kunne starte med Cazorla på den centrale offensive midt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14999: 27 Dec 2013, 13:11 »

Özil skuffer mig lidt stadigvæk.

Ozil created 8 chances against West Ham. The most from any player in that game, and more than the whole West Ham team (7)

- Desuden er jeg ved at blive træt af folk, der hele tiden kritisere Ozil, for jeg tror ikke de forstår hvilken spiller han egentlig er. Ozil er ikke som en David Silva, de er 2 helt vidtforskellige 10'ere. Men hvis man ligger mærke til Ozil en helt kamp, kan man se alle de lækre små afleveringer/vendninger han har, som smadre kæderne - selv med de mest simple afleveringer. God til at løbe (Er som regel i top 4 over vores spillere der løber mest i kampene) i alle banens dybder, som skaber en masse plads & det er kun starten!? Han har vel og mærke kun været her i en god 4 måneder snart. Cesc, du burde gå ind på Youtube, og finde alle Ozil momenter mod West Ham (Når den engang kommer op), så vil du se hvad han giver til holdet, som man måske ikke ligger mærke til, når man rigtig ser kampen.

Til alle Giroud haters, så kunne jeg ikke være mere uenig i det folk skriver. Og nej, det er ikke fordi min "avatar" er den flotte franskmand. Giroud har nu været ENE MAND på toppen i alle 17 kampe. Hold nu kæft hvor må han snart være udkørt, hvilket jeg også synes det ser ud til at han er + at han har ramt det formdyk/selvtillids"krise" som alle angribere rammer på et tidspunkt i sæsonen. Han har spillet 17 kampe, og har været med i 12 mål. Der var intet der kunne stoppe Giroud til at starte med, og der bliver der heller ikke når han først kommer i hopla igen.

Wenger skal bruge vinduet på at hente en angriber der har de kvaliteter som Giroud mangler. Michy Batshuayi skulle være scoutet, og jeg er kæmpe fan af denne mand! 20 år, Belgisk nationalitet, topscorer i den Belgiske liga - og han minder mig meget om en ung Henry. Michy har alt det Giroud mangler - Han er 185, relativ stærk, han har fart i fødderne & han kan sætte sin direkte modstander af. For mig ville det være det idé'elle køb i Januar vinduet.

& hvis alt blev gjort op i statistik, var Giroud den 8 bedste spiller i PL, denne sæson. Angribere der overgår ham er - Suarez, Aguero & Rooney. Det er vist til at overkomme.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2013, 13:13 af PhilipFlink » Logged

Sider: 1 ... 998 999 [1000] 1001 1002 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010